Grijs leren jasje gezocht maat 36 of 38

26-03-2014 16:34 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Ik ben op zoek naar een grijs leren jasje. Zoiets als dit:



Klik



In maat S of M (36/38). Heeft iemand zoiets in de aanbieding toevallig? Of weet iemand waar ik zoiets kan kopen? Kan werkelijk niets vinden wat er op lijkt voor een betaalbare prijs.



Ik zoek iets in echt leer, grijs, schuine rits (biker model) en vooral niet te kort. Met name dit laatste is is nogal lastig.. En de prijs natuurlijk



Alvast bedankt!
Er hangen suede jasjes bij de Wibra op het moment voor 30 euro. Ze zijn leuk en ze zijn er ook in het grijs.
Alle reacties Link kopieren
Bij C&A heb ik dit model gezien. Met schuine rits. volgens mij 49 euro

Bij Only ook, alleen met rits in het midden, 39 euro.

ik heb niet goed gelezen, je zoekt echt leer, dit was imitatie.



Succes met zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties. Ik zoek inderdaad echt leer en was er nog bij vergeten te vermelden dat ik glad leer zoek, dus geen suede.



Ik weet het... kieskeurig Dat maakt het ook zo lastig.
Alle reacties Link kopieren
Toch even gespiekt bij C&A... deze van ¤59,90 is wel erg mooi, ondanks dat het nepleer is. Alleen dan weer jammer dat hij uitverkocht is.
Alle reacties Link kopieren
Only



Persoonlijk zou ik voor een mooie nepperT gaan. Geen zorgen als het regent en je kunt die jas zo in de wasmachine gooien.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Voor de perfecte nepperd ben ik natuurlijk bereid een uitzondering te maken maar heb 'm nog niet gevonden, helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam gister deze tegen. Wel echt leer, dus niet heel goedkoop(130), in de uitvoering van een spijkerjack.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
als foto wel aardig, maar vind hem erg donker en op het model minder mooi. voor 230 euro.
En deze is bijna 300 euro van goosecraft Is ook wel een andere kleur.



Maar Vero Moda heeft een imitatie voor 60 euro en ook van Vero Moda voor 40 euro en bij Wehkamp misschien korting van 10 euro.



En in de sale staan er meerdere bij Wehkamp die er op lijken.

Gewoon even kijken op Wehakmp en zoek ook op de merken Vila en Only elders.



Bij Wehkamp staan er meerdere en ook van Yessica. Ga naar een filiaal en daar hangt deze voor 40 euro. Ik zie er hier heel veel langs komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven