Date doet vreemd?

28-03-2014 15:02 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
/
Alle reacties Link kopieren
Beste Envy 13,



Wat vervelend dat je door deze situatie aan het twijfelen gebracht bent. Mijn gouden regel is toch echt dat wanneer een man je echt leuk vind, hij er alles aan zal doen om je te veroveren. Die jagersdrang zit nou eenmaal in hun. [...] Bedenk je altijd dat daden meer zeggen dan woorden. Zijn koosnaamjes voor jou klinken mooi, maar laat hij dit ook echt aan je zien als jullie samen zijn?! Je moet altijd de eer aan jezelf houden en bedenken of dit is wat JIJ wil!!



Ik hoop dat je wat aan m'n advies hebt!



Warme groet!

SPAM
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-03-2014 18:53
Reden: spam
% gewijzigd
Soms moet je veranderen om jezelf te kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
/
quote:envy13 schreef op 28 maart 2014 @ 15:20:

Ik heb wel vandaag mijn nieuwe nummer geïnstalleerd op WhatsApp en hem daarover een bericht gestuurd. Veel mensen probeerden me via WhatsApp te bellen, maar ik gebruikte daarvoor mijn oude, geblokkeerde nummer, dus kregen ze niemand aan de lijn. Misschien dat het daar misgegaan is.



Hoewel me dat enorm stug lijkt. Bij verandering van nummer verwijder je het oude nummer, zet je het nieuwe erin en klaar. En zelfs als je het verkeerde nummer verwijdert/toevoegt, kan de ander gewoon WhatsAppen.



Het moet dus bewust gedaan zijn.



Het ligt niet aan je telefoon, of aan je nummer want hij heeft dit al eerder geflikt, toch? Tel dat op bij zijn steeds veranderend gedrag en zijn smoes dat hij niet tegen 'normale' condooms kan.



Ga het nou niet analyseren. Deze man is het gewoon niet. Punt.

Is misschien even rot voor je maar doorgaan met deze kwiebus zal nog veel rotter zijn.
quote:whopper schreef op 28 maart 2014 @ 15:22:

[...]



Daarom
Alle reacties Link kopieren
/
quote:envy13 schreef op 28 maart 2014 @ 15:22:

En bellen kan ik doen, maar daar heb ik twijfels over. Als hij me bewust geblokkeerd heeft, is het dan niet erg wanhopig om via bellen/sms contact te zoeken?

Je komt over zoals je bent. En als hij dat niet trekt, soit.

Ik zou bellen, maar niet aan de gang blijven. Dat heb ik in het verleden weleens gedaan maar dat werkt niet. Als het klaar is dan is het gewoon klaar.
Alle reacties Link kopieren
ik zou niet bellen eigenlijk. hij doet debiel, laat hem maar lekker contact zoeken wanneer ie daar weer es zin in heeft.



en dan je mond open trekken en adhv wat hij zegt je conclusie trekken.
quote:creacoach schreef op 28 maart 2014 @ 15:22:

Beste Envy 13,



Wat vervelend dat je door deze situatie aan het twijfelen gebracht bent. Mijn gouden regel is toch echt dat wanneer een man je echt leuk vind, hij er alles aan zal doen om je te veroveren. Die jagersdrang zit nou eenmaal in hun. [...]Bedenk je altijd dat daden meer zeggen dan woorden. Zijn koosnaamjes voor jou klinken mooi, maar laat hij dit ook echt aan je zien als jullie samen zijn?! Je moet altijd de eer aan jezelf houden en bedenken of dit is wat JIJ wil!!



Ik hoop dat je wat aan m'n advies hebt!



Warme groet!

SPAM
Alle reacties Link kopieren
quote:creacoach schreef op 28 maart 2014 @ 15:22:

Beste Envy 13,



Wat vervelend dat je door deze situatie aan het twijfelen gebracht bent. Mijn gouden regel is toch echt dat wanneer een man je echt leuk vind, hij er alles aan zal doen om je te veroveren. Die jagersdrang zit nou eenmaal in hun. [...] Bedenk je altijd dat daden meer zeggen dan woorden. Zijn koosnaamjes voor jou klinken mooi, maar laat hij dit ook echt aan je zien als jullie samen zijn?! Je moet altijd de eer aan jezelf houden en bedenken of dit is wat JIJ wil!!



Ik hoop dat je wat aan m'n advies hebt!



Warme groet!



[SPAM ]

aan de titel van dat boek te zien zou ik zeggen, lees dat boek juist niet.



lees het boek "de ideale vrouw is gewoon normaal" eerst.
Alle reacties Link kopieren
quote:envy13 schreef op 28 maart 2014 @ 15:22:

En bellen kan ik doen, maar daar heb ik twijfels over. Als hij me bewust geblokkeerd heeft, is het dan niet erg wanhopig om via bellen/sms contact te zoeken?Daar kom je dan snel genoeg achter
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet ,eer geinterresseerd en bovendien te laf om het te zeggen, zelfs via whatsapp. Slappe mannen gaan dan op de negeer en ik hoor of zie je niet stand in de hoop dat jij het dan ook los laat. Niet leuk om te horen, maar van deze kleuter ga je de waarheid niet horen.
quote:sawyer schreef op 28 maart 2014 @ 15:29:

[...]



aan de titel van dat boek te zien zou ik zeggen, lees dat boek juist niet.



lees het boek "de ideale vrouw is gewoon normaal" eerst. Inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Zelfs ik, met mijn ouderwetse gedachten, zou wel bellen. Hij kan je belletjes ook blokkeren, dan krijg je meteen zijn voice mail :(
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 28 maart 2014 @ 15:19:

[...]



Wat een ouderwets gedoe zeg. Ik ben met mijn man ook na de tweede date in de koffer gedoken. We zijn al 15 gelukkig samen. Met mijn exen daarvoor ook. Ik ben nu eenmaal dol op seks en de mannen met wie ik toen date ook. Ik heb met al mijn langere relaties niet gewacht met seks.Dus jij weet altijd al van te voren dat je een lange relatie krijgt, dus sex hebt? -_-
quote:creacoach schreef op 28 maart 2014 @ 15:22:



Warme groet!

SPAM Really? Reclame voor je eigen website?
Alle reacties Link kopieren
TO, waarom heb je in hemelsnaam dit topic geopend als je zo'n muts bent om alles gelijk weer weg te halen. Blijf voortaan zelf lekker weg.
Alle reacties Link kopieren
Waarom is de OP nou weg?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Oh mosterd... Na (de) Thee
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
samenvatting voor wie wil!



ts ontmoet jongen, in het begin gaat het lekker, compleet met liefkozingen over en weer.



na enkele dates gebruikt meneer de liefkozingen ineens niet meer, mevrouw wordt wat onzeker en eist verantwoordelijkheid, kerel schrikt zich een hoedje en begint weer met de liefkozingen. alles weer normaal, maar nu is hij even niet beschikbaar, waardoor ts hem mist. nu blijkt dat meneer mevrouw op whatsapp geblokkeerd heeft.



paniek! wat nu? bellen, stalken? iemand?
quote:freexx schreef op 28 maart 2014 @ 15:36:

[...]





Dus jij weet altijd al van te voren dat je een lange relatie krijgt, dus sex hebt? -_-Nee hoor, maar het een sluit het ander niet uit. En als je er beiden plezier aan beleeft, wat is dan de reden te wachten?
quote:sawyer schreef op 28 maart 2014 @ 15:29:

[...]



aan de titel van dat boek te zien zou ik zeggen, lees dat boek juist niet.



lees het boek "de ideale vrouw is gewoon normaal" eerst. Jajaja!
Alle reacties Link kopieren
quote:sawyer schreef op 28 maart 2014 @ 16:51:

samenvatting voor wie wil!



ts ontmoet jongen, in het begin gaat het lekker, compleet met liefkozingen over en weer.



na enkele dates gebruikt meneer de liefkozingen ineens niet meer, mevrouw wordt wat onzeker en eist verantwoordelijkheid, kerel schrikt zich een hoedje en begint weer met de liefkozingen. alles weer normaal, maar nu is hij even niet beschikbaar, waardoor ts hem mist. nu blijkt dat meneer mevrouw op whatsapp geblokkeerd heeft.



paniek! wat nu? bellen, stalken? iemand?





Dank u



Maar hoe zat het nu met die condooms? Daar las ik ook nog iets over in de reply-posts
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 28 maart 2014 @ 18:15:

[...]





Dank u



Maar hoe zat het nu met die condooms? Daar las ik ook nog iets over in de reply-postsHij kan niet tegen rubber. Dus geen gewone condooms. En zij niet aan de pil dus geen seks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven