Werk & Studie alle pijlers

Geld

19-06-2008 17:15 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als iemand bij de bank geld heeft geleend en ermee van doorgaat naar het buitenland zonder 1 maand af te lossen wat zijn dan de consequenties voor de familie in NL.

Welke actie kan de bank treffen om de lening terug te krijgen als degene onvindbaar blijkt.
Er bestaat zoiets als uitleveringsverdrag met tig landen, maar justitie is meer geinteresseerd in drugszaken daarmee kunnen ze de staatkas vullen.
Tia, ik zal je vertellen ik ben ook 1 die dezelfde voor en achternaam deel met een nicht die maar een paar jaartjes ouder is gelukkig dat ze in USA woont.

Mijn familie is giga BIG.
suriparis schreef op 29 juni 2008 @ 02:36:

Er bestaat zoiets als uitleveringsverdrag met tig landen, maar justitie is meer geinteresseerd in drugszaken daarmee kunnen ze de staatkas vullen.
Wat een vooroordeel. Denk je echt zo slecht over alles?

:rofl:

Een gemiddelde drugszaak kost de staat meer dan dat het oplevert

Ja schat, en het is allemaal de schuld van de rooien.

Uitleveringsverdragen zijn heel gezellig, maar ook de hele wereld afzoeken omdat iemand een paar duizend euro heeft gejat is niet zo efficient omgaan met onze belastingcentjes he. Maar ja, als er maar wat te kankeren valt op de polletiek he.
suriparis schreef op 28 juni 2008 @ 18:39:

Ik vraag me af of justitie niet bevoegd is iemand op te sporen in het land waar hij zich schuilt houdt?

Mijn neef is ooit op schiphol aan gehouden ipv een andere neef met dezelfde voornaam en achternaam, wat hij ook beweerde dat hij het niet was hij werd voor een paar dagen ingesloten.

Vreselijk, maar het gebeurd.

vind dit een raar verhaal. Ten eerste omdat deze twee personen niet op elkaar zullen lijken (handig zo'n pasfoto in het paspoort) en dan heb je altijd nog extra dingen zoals een burger servicenummer (sofinummer) waardoor men wel degelijk in staat is het verschil te zien. Volgens mij was die neef van jou niet helemaal lekker bezig.

Mijn naam (voor en achternaam) komt ook vaker voor. En dan is het nog geen eens familie van me... Moet je nagaan wat een toestand dat kan opleveren.

Ik durf niet meer naar Schiphol. :cry:
Liselotte4, het is hem wel overkomen die ene neef is braaf en die ander had iemand zwaar mishandeld.

Het zal je maar gebeuren!
rider schreef op 29 juni 2008 @ 13:38:

[...]

Ja schat, en het is allemaal de schuld van de rooien.

Uitleveringsverdragen zijn heel gezellig, maar ook de hele wereld afzoeken omdat iemand een paar duizend euro heeft gejat is niet zo efficient omgaan met onze belastingcentjes he. Maar ja, als er maar wat te kankeren valt op de polletiek he.
..."ontwáákt, verworpenen der aaaaaaaaardduuuuhhhh!" ... :lmao:
suriparis schreef op 29 juni 2008 @ 18:16:

Liselotte4, het is hem wel overkomen die ene neef is braaf en die ander had iemand zwaar mishandeld.

Het zal je maar gebeuren!
En ze hadden toevallig hetzelfde paspoort? Inderdaad zeg, het zal je maar gebeuren!
Tia Dalma schreef op 29 juni 2008 @ 18:33:

[...]

..."ontwáákt, verworpenen der aaaaaaaaardduuuuhhhh!" ... :lmao:

Makkers, ten laatste male,

Tot den strijd ons geschaard,

en d ' Internationale

Zal morgen heerschen op aard!

B-)
korenwolf schreef op 30 juni 2008 @ 11:11:

[...]

Makkers, ten laatste male,

Tot den strijd ons geschaard,

en d ' Internationale

Zal morgen heerschen op aard!

B-)
suriparis schreef op 29 juni 2008 @ 02:53:

Tia, ik zal je vertellen ik ben ook 1 die dezelfde voor en achternaam deel met een nicht die maar een paar jaartjes ouder is gelukkig dat ze in USA woont.

Mijn familie is giga BIG.

Ik mag toch aannemen dat jullie niet op dezelfde dag zijn geboren, hetzelfde sofi/BSN hebben en hetzelfde DNA?

Sorry, maar je verhalen klinken erg ongeloofwaardig hoor.
Miscchien moeten ze in jouw familie dan maar eens ophouden met neven/nichten dezelfde naam te geven...
nogeensdan schreef op 01 juli 2008 @ 10:51:

[...]

Ik mag toch aannemen dat jullie niet op dezelfde dag zijn geboren, hetzelfde sofi/BSN hebben en hetzelfde DNA?

Sorry, maar je verhalen klinken erg ongeloofwaardig hoor.

Jij je zin dan maar, vrouwen??? betweterig.

Ik zou zeggen geloof in God het zal je goed doen niet in mij. 8-P
suriparis schreef op 01 juli 2008 @ 17:39:

[...]

suriparis schreef op 01 juli 2008 @ 17:39:

[...]

8-O
nogeensdan, je mond valt open van... heb je het wel door?

Ik wilde je alleen erop attenderen, groetjes.

Geen dank trouwens. ;-]
Verklaar je nader suriparis!

Ik bedank vooralsnog dan ook nergens voor, zeker als God erbij wordt betrokken.
suriparis schreef op 03 juli 2008 @ 00:45:

nogeensdan, je mond valt open van... heb je het wel door?

Ik wilde je alleen erop attenderen, groetjes.

Geen dank trouwens. ;-]
Waarop precies? Dat vrouwen betweterig zijn? Jij bent een vrouw neem ik dan aan?
Volgens het profiel van suriparis wel, rider!
nogeensdan schreef op 03 juli 2008 @ 14:15:

Volgens het profiel van suriparis wel, rider!
In mijn profiel stond ook héél lang dat ik een vrouw ben. Maar aangezien ik totaal niet betweterig ben, weet ik nu dat dat niet klopt.
Come on!!!

Tis waar ook had het niet in de gaten dat rider een man had kunnen zijn, maar tegenwoordig is alles mogelijk |-)

Het gaat over 'oplichting' we dwalen af effe bij de lesblijven, jongens.

Hoeveel straf zou iemand opgelegd krijgen van de rechter?

Of wordt het plansoen schoonmaken/papierprikken voor 20 uur.
suriparis schreef op 03 juli 2008 @ 23:17:

Come on!!!

Tis waar ook had het niet in de gaten dat rider een man had kunnen zijn, maar tegenwoordig is alles mogelijk |-)
Ja, dat plaatje naast ieder bericht is ook ingewikkeld.
Ja, het gaat steeds meer over de mallotige reacties die je geeft, dat klopt.

Stem Rita!
Ja, rider wees dan toch duidelijk! ;-)
suriparis schreef op 03 juli 2008 @ 23:17:

Come on!!!

Hebben we al een schuldige? Uit de topic begreep ik dat de man naar het buitenland is een maand niet betaald heeft. Wie weet was hij wel op vakantie en was hij het even vergeten? Heb ook wel eens een rekening een maand te laat betaald. Drie maanden te laat zelfs :-$

Wie zijn wij om te zeggen dat hij schuldig is. Daar moet eerst een rechter bij komen.

wie weet heeft deze man wel gewoon een betalingsachterstand. Daar is niets illegaals aan. Wel heel vervelend natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven