Werk & Studie
alle pijlers
Geld
donderdag 19 juni 2008 om 17:15
zondag 29 juni 2008 om 13:38
zondag 29 juni 2008 om 14:34
vind dit een raar verhaal. Ten eerste omdat deze twee personen niet op elkaar zullen lijken (handig zo'n pasfoto in het paspoort) en dan heb je altijd nog extra dingen zoals een burger servicenummer (sofinummer) waardoor men wel degelijk in staat is het verschil te zien. Volgens mij was die neef van jou niet helemaal lekker bezig.
Mijn naam (voor en achternaam) komt ook vaker voor. En dan is het nog geen eens familie van me... Moet je nagaan wat een toestand dat kan opleveren.
Ik durf niet meer naar Schiphol.
donderdag 3 juli 2008 om 23:17
Come on!!!
Tis waar ook had het niet in de gaten dat rider een man had kunnen zijn, maar tegenwoordig is alles mogelijk
Het gaat over 'oplichting' we dwalen af effe bij de lesblijven, jongens.
Hoeveel straf zou iemand opgelegd krijgen van de rechter?
Of wordt het plansoen schoonmaken/papierprikken voor 20 uur.
Tis waar ook had het niet in de gaten dat rider een man had kunnen zijn, maar tegenwoordig is alles mogelijk
Het gaat over 'oplichting' we dwalen af effe bij de lesblijven, jongens.
Hoeveel straf zou iemand opgelegd krijgen van de rechter?
Of wordt het plansoen schoonmaken/papierprikken voor 20 uur.
vrijdag 4 juli 2008 om 13:16
Hebben we al een schuldige? Uit de topic begreep ik dat de man naar het buitenland is een maand niet betaald heeft. Wie weet was hij wel op vakantie en was hij het even vergeten? Heb ook wel eens een rekening een maand te laat betaald. Drie maanden te laat zelfs
Wie zijn wij om te zeggen dat hij schuldig is. Daar moet eerst een rechter bij komen.
wie weet heeft deze man wel gewoon een betalingsachterstand. Daar is niets illegaals aan. Wel heel vervelend natuurlijk.