Wilders laat menigte roepen dat ze minder Marokkanen willen

19-03-2014 23:35 2504 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=BaB75uznT8o



Vervang de term Marokkanen eens door Joden, dan ben ik bang dat het stiekem toch heel veel weg gaat hebben van dit...



https://encrypted-tbn3.gs ... CGEYiXZ_QylJ_h4ztZL-xa56j
quote:Emma95 schreef op 31 maart 2014 @ 15:30:

Commentaar van een Marokkaanse vrouw op twitter



Oh, wat zal ik genieten als de Deurne Killer vervolgd wordt. 😋 Ze is nu al gek aan het worden en in de cel wacht haar hetzelfde lot.

De achterlijke racisten hopen dat deze afschuwelijke moorden op Neder-Marokkaanse kinderen een trend wordt; maak je borst maar nat, tuig.

Een feit, het moordende biggetje zal deze daden de rest van haar leven met zich meedragen, dat ze haar dagen mag slijten in een gekkenhuis.



Ik zou er ook graag commentaar bij willen zetten, maar doe het maar niet..... En ik heb haar naam maar weggelaten.Iets met de pot....alsof jullie geen shit opschrijven hier
Alle reacties Link kopieren
quote:viavia2013 schreef op 31 maart 2014 @ 20:03:

[...]





Iets met de pot....alsof jullie geen shit opschrijven hier



Begrijp ik nu dat je dit goed wilt praten?



Ik lees echt niet dit soort vuilspuiterij op het forum, ik weet niet waar jij dat dan wel leest.
quote:jollie schreef op 31 maart 2014 @ 20:23:

[...]





Begrijp ik nu dat je dit goed wilt praten?



Ik lees echt niet dit soort vuilspuiterij op het forum, ik weet niet waar jij dat dan wel leest.Dat zeg ik niet, maar sommige dingen die hier geschreven zijn, zijn ook
Alle reacties Link kopieren
Er zit een slotje op de volgende topics, omdat gebleken is dat de sfeer op het forum helaas lijdt onder de commotie binnen deze topics:



Overvallers juwelier doodgeschoten



Wilders laat menigte roepen dat ze minder Marokkanen willen



Herhaling deel OP:

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.



Om deze reden hebben we dit topic opgeschoond en willen we vragen om alle onduidelijkheden en vragen te mailen naar forum@viva.nl. Alle off-topic berichten en discussieberichten zullen (zoals gebruikelijk) worden verwijderd.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven