Geld & Recht alle pijlers

Waar heeft blond meiske verdriet van ?

01-07-2008 15:38 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Elke keer als de pagina laadt komt er een meiske in beeld met blond haar en een zakdoek bij haar neus en kijkt verdrietig :cry:

De vraag is nu wie is zij en wat is er aan de hand :hello:
Dat is Anne, zij heeft haar laatste weblog voor viva geschreven.
Alle reacties Link kopieren
week 27 | 01.07.08 | 08:42 | Sheila | blog | Anne | Door SheilaS





Dat Anne weggaat, zal zeker de fans niet zijn ontgaan. Haar laatste blog staat nu online: …



‘Aan al het goede komt een eind’. Omdat we Anne maar liefst twee jaar lang op onze site hebben gehad, zochten we naar een gepast afscheid.



Hoe vinden jullie onze achtergronddame voor vandaag?



Anne, namens alle online Viva’s: veel succes met al wat komen gaat! Enne… we lezen je binnenkort wel *in* Viva
Da's toch Anne?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die hele Anne gemist geloof ik. Vind de Vivablogs meestal 3x niets dus kijk er ook niet naar. Is ze eruit geknikkerd? Zo niet, waarom dan niet een blije zwaaiende foto?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Alle reacties Link kopieren
omdat je van afscheid nemen verdrietig wordt

lees haar laatste stukje maar eens
Alle reacties Link kopieren
Oh maar dat kan ernie wel fixen hoor :-]

Anne is van harte welkom voor een dikke :hug: en een goed gesprek met ernie en vriendje bert :cheers:

Meiske er is alttijd nog hoop :worship:
Alle reacties Link kopieren
OEH! Anne! Wil je verwend worden door Bert en Ernie?
Alle reacties Link kopieren
Anne kijkt wel heel erg nep-verdrietig, je ziet aan haar oog en mond dat ze eigenlijk lacht. Ik stoor me daar eigenlijk de hele dag al een beetje aan.
Alle reacties Link kopieren
ik vind het ook een irritant plaatje
Alle reacties Link kopieren
Hadden we eindelijk een leuk model met leuke kleren die leuk gefotografeerd was..............
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Meeen, Anne heeft hier twee jaar geschreven over haar leventje. Ze heeft onwijs veel lezeressen die fan van haar zijn. Ze heeft een hele grote bijdrage geleverd aan de Viva-site de afgelopen twee jaar. Vandaag schreef ze voor het laatst.



Mag ze misschien voor één dagje op de 'cover' van de site staan?? Vooral maansa en blijfgewoonbianca. Ongelooflijk. En Inad: Als je 'die hele Anne' gemist hebt, zeg dan gewoon niks.
Alle reacties Link kopieren
Inad schreef op 01 juli 2008 @ 15:41:

Ik heb die hele Anne gemist geloof ik. Vind de Vivablogs meestal 3x niets dus kijk er ook niet naar. Is ze eruit geknikkerd? Zo niet, waarom dan niet een blije zwaaiende foto?




Pffft.... 8-P

Ik vind het leuk, een dagje Anne!
Alle reacties Link kopieren
ik kan nou niet zeggen dat ze echt verdrietig kijkt, meer een kleuter die pruilt omdat ze haar zin niet krijgt, maar ze staat me niet in de weg verder hoor
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wij gaan haar zeker missen... :-( . Zie ook: http://www.viva.nl/2008/07/01/dag-anne/ en http://www.viva.nl/2008/06/30/aan-al-het-goede-komt-een-eind/



Morgen komt het "gewone" covermeisje weer op de achtergrond.



Grtz Marije
Alle reacties Link kopieren
Over een titel die tot misverstanden leidt gesproken. Er is op het forum ook een nick blond meiske.
blijfgewoonbianca schreef op 01 juli 2008 @ 16:19:

Hadden we eindelijk een leuk model met leuke kleren die leuk gefotografeerd was..............
Ehm...ze had een spijkerjasje aan.........
Alle reacties Link kopieren
[b]Internetredactie schreef op 01 juli 2008 @ 17:34 Morgen komt het "gewone" covermeisje weer op de achtergrond. Grtz Marije




Die lacht toch wel he 8-P



En eh komt Anne nou nog langs voor een :hug: van Bert en mij of niet :smile:



Als ze niet komt zit Bert weer de hele dag te :cry:
Alle reacties Link kopieren
nou nou estessie.....pms????
Alle reacties Link kopieren
[quote]Dine80 schreef op 01 juli 2008 @ 16:03:

Anne kijkt wel heel erg nep-verdrietig, je ziet aan haar oog en mond dat ze eigenlijk lacht. Ik stoor me daar eigenlijk de hele dag al een beetje aan.[/quote]



Ik ook, het is echt zo'n nep-verdrietig-gezicht!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de foto ook echt drie keer niks
Alle reacties Link kopieren
'Ze heeft onwijs veel lezeressen die fan van haar zijn..'



Zal best. Er zijn ook lezeressen die dat niet zijn. Is het zo'n drama dat iemand er niets aan vindt? En dat mag je dan ook niet zeggen om de overgevoelige fan te sparen?



Kom kom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven