Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic deel VIII

08-01-2013 10:01 2864 berichten
Alle reacties Link kopieren




Vrekken en besparen is van alle tijden, dus daarom alweer deel 8 waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!



Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Viva Vrekkentopic VII

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Soms loont het om lid te worden van een omroep voor een jaar.



Zo krijg je bij de Avro voor 10,- een Wie-is-de-mol bordspel

http://avro.nl/leden/Word ... mol-bordspel.aspx?r=1&r=1



Bij Omroep Max voor 10,- een Heel Holland Bakt boek (twv 24,95)

http://lidworden.omroepmax.nl/



Bij de Vara kun je kiezen uit verschillende cadeaus

http://wordlid.vara.nl/



Bij de NCRV kun je man-bijt-hond, Hello goodbye cadeaus of een DVD box kiezen:

http://ledenkrijgenmeer.nl/



Voor 5,73 wordt je lid van BNN en kun je ook kiezen uit cadeaus (waar onder een vibrator...:-) )

http://lidworden.bnn.nl/
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Pierot 123: ik woon halfvrijstaand, wel veel inhoud, en ben ook elke dag thuis. Mijn verbruik van de wintermaanden weet ik niet maar tot december wel. Als je wil zoek ik dit vanavond voor je op. Het was in September weinig (maar gebruik dan ook niet onnodig stroom) en liep langzaam op.



We hebben een gashaard maar die staat nooit aan, en boven CV is uit omdat we 1 verdieping helemaal niet gebruiken. Dus dan kun je dat wel vergelijken met een "normale" 2 onder 1 kap..
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Zo, kwartiertje een NIPO onderzoek over supermarkten ingevuld (filmpjes bekijken en zeggen of je ze gezien hebt en wat je er van vond) en ¤ 5,10 aan Bol.com bonnen gescoord. Gaat lekker zo!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nieuwe GTA bij de Jan Linders Bertolli voor op brood



https://www.kortingisleuk.nl/janlindersactie
De gratis Jekko bij het Kruidvat voor klein huishoudelijk afval. Is handig. Een stoffen reclame-tas van iets anders erbij voor oud papier en je hebt het netjes bij elkaar.



http://www.wecycle.nl/ned ... cties/jekko2014/home.html
Heeft iemand nog oude codes van het eerste kwartaal liggen van fruitmasters? Ik heb daar nog 2 van nodig. In de winkel liggen nu de nieuwe.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees dat veel mensen via Euroclix na een aantal maanden al rond de 75 euro zitten met alleen mails en enquêtes? Ik ben sinds twee maanden lid ongeveer en heb nog maar 4 euro! Maar moet dat is dan ook alleen met mails, profiel ingevuld en een of twee enquetes.. Ik ben ook lid van moneymiljonair en daar heb ik tot nu toe ook ongeveer rond de 4 euro!
Alle reacties Link kopieren
bij Euroclix inloggen op de site en naar panelclix gaan (dus noet wachten op enquete uitnodigingen in de mail). Is echt afhankelijk van de enquetes die je krijgt (heb ze soms van 500 clix, maar dan zit je wel 5 websites uitgebreid te beoordelen). Internetaankopen tikken harder aan en ook als je dat programmatje installeert wellicht (coockie tracker o.i.d. heb ik niet gedaan trouwens).



ik heb ook nog een code van campina eurosparen. via mail bereikbaar op mugske at live punt nl
Alle reacties Link kopieren
Zo snel gaat het volgens mij niet bij de meeste hoor, Marije. De beste manieren om daar te verdienen zijn inderdaad de enquetes. Verder altijd als je ergens online iets besteld eerst even kijken of het via Euroclix kan. Zo heb ik laatst een reis geboekt bij Cheaptickets en daar krijg ik dan weer 600 clix voor. En ook de kleine dingen zoals bij de Hema tellen toch weer mee. Maar dan nog heb ik ook geen 75 euro in een paar maanden hoor. De mensen die echt snel verdienen daar die hebben gewoon veel andere mensen aangemeld. Je krijgt per persoon sowieso een bonus en dan ook nog een percentage van de hoeveelheid clix die zij verdienen. Dus dat kan lekker aantikken! Ik heb zelf maar twee mensen aangemeld geloof ik, ik heb ook niet zo'n zin om mensen daarmee lastig te vallen, maar je kan het altijd proberen.
Koop zelf veel via Euroclix. Met mijn vakantie naar de US voor 75 Euro gespaard. Nu zit ik ook weer aan de 1000 clicks en binnenkort komt er dan nog bij van het oversluiten van 2 telefoons bij Ben.



Vandaag mijn oude mobiel verkocht voor ¤ 30,-.

Morgen komt er iemand voor mijn oude wetsuit kijken en dan heb ik weer ¤ 20,- in de pocket .

Donderdag gaan we naar Action om een voorraad potten te halen die ik beschilder en gevuld met drop / lolly's weggeef als cadeautje.

Kost me rond de ¤ 4,- maar de reacties zijn goed



Ga binnenkort mijn oude ( 5 jaar oud) meubels beplakken met plaklaminaat. De bladen iig. We zijn erop uitgekeken maar het kost meer om ze te vervangen dan ze te beplakken. Plaklaminaat kost +- ¤ 20,- per m2 maar heb er maar 3 nodig ( daarvoor heb ik geen dressoir,salontafel en eetkamertafel)
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand de GTA's van de Ariel pods en de mr. Proper al gehad?
Alle reacties Link kopieren
Nee. Hier ook die GTA s nog niet ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook nog niet, duurt behoorlijk lang i.v.m. alle andere GTA's.



Heb laatst ook gebruik gemaakt van de ¤ 50,- retour actie bij aankoop van een Dolce Gusto machine. Één gekocht voor in totaal ¤ 58,- en na ongeveer twee weken heb ik het bedrag al teruggekregen.

Daarbij twee doosjes cups gekocht (cappuccino en latte macchiato) als nieuwe klant voor maar ¤ 5,-. Dus dat is tot nu toe wel leuk meegenomen!



Net nog de Heinz curry en Schweppes Ginger Ale gekocht bij de AH.
Alle reacties Link kopieren
Oh gelukkig, ligt dus niet aan mij, heb de rest al netjes terug gehad en gaat normaal wel redelijk snel, behalve deze 2 dus...
Alle reacties Link kopieren
quote:bieno schreef op dinsdag 08 april 2014 17:48 Heeft iemand de GTA's van de Ariel pods en de mr. Proper al gehad?Me proper duurt 9 weken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Dat is een leuke aanbieding van die Dolce Gusto!
Is die dolce gusto aanbieding nog steeds? En waar?
Alle reacties Link kopieren
Dolce Gusto ja..

Alleen jammer van die eeuwig dure cups/pads die erin gaan. Die kun je dus niet ergens anders goedkoper halen.
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsnem schreef op woensdag 09 april 2014 09:53 Dolce Gusto ja..

Alleen jammer van die eeuwig dure cups/pads die erin gaan. Die kun je dus niet ergens anders goedkoper halen. Ik heb geen verstand van coups maar weet wel dat ze bij de Lidl en de Action cups verkopen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op woensdag 09 april 2014 09:59 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="mrsnem in "Viva Vrekkentopic deel VIII"" class="messagelink">mrsnem schreef op woensdag 09 april 2014 09:53</a></b> Dolce Gusto ja..

Alleen jammer van die eeuwig dure cups/pads die erin gaan. Die kun je dus niet ergens anders goedkoper halen. </div></blockquote>Ik heb geen verstand van coups maar weet wel dat ze bij de Lidl en de Action cups verkopen.



Ja, maar niet voor Dolce Gusto.

Dat zijn andere, grotere cups.
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die dolce gusto aanbieding ook gekocht (bij de makro). Iemand vertelde mij toen dat er cups te koop zijn bij de hema! Ik heb ze alleen nog niet geprobeerd...
Alle reacties Link kopieren
quote:beauuu schreef op woensdag 09 april 2014 10:11 Ik heb die dolce gusto aanbieding ook gekocht (bij de makro). Iemand vertelde mij toen dat er cups te koop zijn bij de hema! Ik heb ze alleen nog niet geprobeerd...



Dat zijn capsules. Voor Nespresso..

Dus geen Dolce Gusto cups
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer alleen te begrijpen waarom je een goedkoop apparaat koopt en vervolgens verplicht hele dure cups moet aanschaffen.



Een nespresso heeft tegenwoordig de Hema, Lidl die de cups zijn gaan verkopen.



Dolce Gusto kost 5,- per doosje cups

Espresso, cappuchino, "gewone" - 16 cups

Macchiato, choco, lattes, - 8 cups



31 cent per kopje normale koffie, en 62 cent voor specialiteit. Duurder dan Nespresso met originele cups. Nespresso kost 0,20ct en als ik cappuccino wil zit daar een stoompijpje bij om melk (Lidl, 0,62 per liter) op te schuimen.



Waar zijn de vrekken? Haha
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 08 april 2014 @ 21:15:

[...]



Me proper duurt 9 weken.Oh dat kan nog wel even duren dus. Ariel pods net vandaag op de rekening gekregen trouwens!
Alle reacties Link kopieren
quote:bieno schreef op 09 april 2014 @ 10:58:

[...]



Oh dat kan nog wel even duren dus. Ariel pods net vandaag op de rekening gekregen trouwens!Ha, ik ging meteen even kijken en bij mij is het ook vandaag overgemaakt. Ik was me al zorgen aan het maken of het wel goed was aangekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven