Mode & Beauty alle pijlers

Cowboylaarzen (voor onder een jurkje)

11-04-2014 15:49 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Ik zie het al weken helemaal voor me, deze zomer wil ik voor het grootste deel doorbrengen in zwierige zomerjurken met daaronder cowboylaarzen. Ik ben al lekker aan het googlen maar kan weinig mooie laarzen vinden. Dus denk ik meteen....waarschijnlijk ben ik de enige gek die het (nog) leuk vind om dit te dragen. Wat vinden jullie van die combinatie? En hebben jullie tips waar ik mooie, betaalbare laarzen zou kunnen vinden? Ik vind nu alleen Sendra maar die vind ik niet zo mooi....Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 11 april 2014 @ 19:43:

Nee, het moeten echt die met een enkele rode roos zijn...

2?



"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb twee paar Tony Mora - een paar groene en een paar rode. Ik heb ze online gekocht bij een Duitse site. Scheelde ruim honderd euro per paar met Nederlandse winkels. Fashionboots.de of fashion-boots.de was het als ik het me goed kan herinneren.
Alle reacties Link kopieren
Sancho's ook een optie?

Er zijn ook minder grove Sendra's trouwens.



Ik heb zo een 10 paar

Het is een verslaving.



Taft in Amsterdam heeft heel veel keus. Echt luilekkerland. Neem wel een dikke beurs mee.
Alle reacties Link kopieren
OMG! Van de Sendra site:



Tijdens de outlet worden er niet alleen oudere modellen aangeboden, er zijn vaak ook nieuwe modellen laarzen. Het enige verschil met de gewone winkel is dat de laarzen hier veel goedkoper worden aangeboden. Veel mannen vinden het prima als de vrouwen naar de Sendra laarzen outlet gaan, ze vinden dat ze namelijk al genoeg uitgeven aan dure schoenen en tijdens de outlet betaal je altijd veel en veel minder in de winkel, soms is er wel een verschil tot 70%. Vrouwen winkelen graag en bij de outlet is het dan vaak ook erg druk. Ga dan ook op tijd naar de winkel toe om te kijken wat de Sendra laarzen outlet je te bieden heeft. Ook als je geen nieuwe laarzen nodig hebt kun je hier gaan kijken want je weet maar nooit, vaak is het zo dat als je nieuwe laarzen nodig hebt je niets kunt vinden. Maar bij de Sendra laarzen outlet hoef je daar niet bang voor te zijn. Je kunt hier namelijk laarzen vinden in verschillende maten en kleuren.



Zorg er voor dat jij weet welke kleding je zoal in de kast hebt liggen en zoek daar een passend paar laarzen bij. Denk ook aan de kleuren zodat je voor alle gelegenheden een goed paar laarzen hebt staan. De mannen vinden vaak wel dat vrouwen teveel laarzen hebben staan, maar ze hebben ook veel kleding waar ze graag een passend paar laarzen bij dragen. Laat de vrouwen daarom lekker winkelen tijdens de Sendra laarzen outlet, dan zijn ze veel goedkoper uit dan in een gewone webshop.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Tickel schreef op 11 april 2014 @ 20:59:

[...]



2?



[img]http://www.shoejunks.nl/sites/default/f ... 0boots.jpg[/img]

Je hebt deze ook op kuithoogte zonder bandje en dan met één roos, als ik me niet vergis...maar dat is wel het idee ja. Zalig hè



Kan ze nergens meer vinden. Zal me wel vergist hebben.ik vind er heel veel mooi. Vooral die met grote rozen en grote sterren...
Alle reacties Link kopieren
http://www.marktplaats.nl ... 6&previousPage=mympSeller
Oha, die zijn beeldig ook zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag heel vaak m'n Kiboots onder m'n rokjes/jurkjes/jeans shortjes en vind dat echt heel fijn zitten in de lente. Misschien een optie? Lijken wel op cowboylaarzen maar dan met stof (kelim tapijt).
Oh, die vind ik heel...eh.... Peruaanse zanggroepjes achtig.
Alle reacties Link kopieren
Whopper, haha ja dat kan. Ik ben liever een Indiaan dan een cowboy denk ik
Alle reacties Link kopieren
Deze zijn leuk



http://sheclothes.nl/merk ... wboy_boot_brown#container
quote:Tickel schreef op 11 april 2014 @ 20:59:

[...]



2?



[img]http://www.shoejunks.nl/sites/default/f ... 0boots.jpg[/img]

wat zijn die gaaf!

Waar kan ik die kopen? Welk merk?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nikki1973 schreef op 14 april 2014 @ 19:21:

[...]



wat zijn die gaaf!

Waar kan ik die kopen? Welk merk?Zijn van Mexicana, 300+ euro
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ohw 😞
Zeker oude collectie, want ik kan ze niet online vinden. Ik wil ze



Sorry to, zit je topic te vervuilen.
Ik snap het helemaal. Mexicana's rulen!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je Kiboots aanraden!! Je moet ervan houden. Ik ben er helemaal weg van.



Www.kiboots.com
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me uiteindelijk helemaal suf gegogled en uiteindelijk deze besteld..



http://www.sarenza.nl/san ... s-femme-s2195-p0000008455





Krijg ze morgen binnen, ben heel benieuwd.

Volgende missie: flodderige zomerjurkjes
kijk eens bij GAUDI BY SENDRA. winkel zit in Den haag en volgens mij ook nog ergens. Zijn echt hele leuke schoenen met cowboy effect. prijzig maar zeker het geld waard!!! heb er zelf 2 paar laarzen van
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf diverse cowboy laarzen. Maar favoriet zijn zwarte van Sendra met een hoge schacht van www.westernhouse.nl (in de aanbieding) en een zelfde paar bruine (ook in de aanbieding) die ik besteld heb bij het duitse fashionboots.com (verzendkosten zijn iets van ¤ 6.95)



Dit model 6925 van Sendra zijn absoluut niet lomp en de neus is mooi niet te spits.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven