geen goeie sex, hoe zwaar weegt dat voor relatie?

02-07-2008 16:56 186 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,



Ik schrijf dit omdat ik graag zou willen weten of ik nou een zeikerd ben, of dat ik wel degelijk terecht 'klaag'.



Ik heb bijna een jaar een relatie, maar de sex is nooit geweldig geweest. Ik zie sex als samen genieten, elkaar verwennen, en in elkaar opgaan. Soms vind ik gewoon een vluggertje ook heerlijk!

Maar als wij sex hebben dan draait het voor mijn gevoel veel om mijn vriend, en vind ik hem vaak egoïstisch.

Ik hou van beetje voorspel, en ik trek hem ook vaak af en pijp hem. Ik vind dit best leuk om te doen, omdat ik weet dat hij dat lekker vind.

Maar hij heeft in al die tijd misschien maar 1 of 2 keer gebeft. Vingeren gebeurd ook nauwelijks, en als ie het doet is het 2 seconden ofzo.

Ik wil niet te snel zeuren, en heb lang gedacht dat het wel beter werd...ook heb ik altijd gedacht, zolang ik hem gewoon wel 'geef' (dus pijpen enzo) dat ik dan vanzelf wel van hem terug zou krijgen.

Maar hij doet het gewoon niet!

Ik heb vaak gevraagd waarom hij het niet doet, omdat ik het heerlijk vind om gevingerd of gebeft te worden...het antwoord dat ik dan krijg is ''ik kan de juiste plek niet vinden''...''het duurt me veel te lang''. Ik word daar dan best pissig van, omdat ik zelf wel altjd aan hem denk.

Als we aan het zoenen zijn en het gaat op sex uitdraaien, dan komt hij gewoon bij me naar binnen...dat vind ik lekker hoor, maar dan is het dus stoten totdat hij klaargekomen is...en dan gaat ie roken of valt in slaap.

Ik baal hier vreselijk van.....ik weet ook niet meer wat ik moet doen. Ik vind hem heel egoïstisch, heb ik gelijk?

Ik heb ook vaak zijn hand geleid zeg maar, dan wijs ik hem op mijn lekkere plekken...hij doet het dan echt zo verplicht zeg maar, en hij stopt dan ook snel...en ik wordt vervolgens weer krukdroog.

Ik heb geprobeerd om boos te reageren, of opmerkingen gemaakt dat ik hem egoïstisch vind. Ik heb hem vaak gezegd dat ik van gewoon neuken niet klaarkom,d at weet hij, maar hij doet of zn neus bloed, en denkt dat ik wel daarvan klaarkom, terwijl ik niks fake. Hij weet dat ik alleen klaarkom van orale sex, maar hij doet het niet. Ik heb gepraat, het gevraagd, maar telkens hetzelfde antwoord. Ik denk niet dat het onzekerheid is bij hem!



Ik vindhet overigens niet belangrijk dat ik altijd klaarkom hoor, ook zonder klaarkomen kan ik er erg van genieten.

Maar dit vind ik niet normaal. Een jaar een relatie, en nog nooit door hem klaargekomen, omdat hij geen moeite doet.

Ik heb ook geweigerd om hem te pijpen, en ook de reden aangegeven. Ik denk dan dat het kwartje toch een keer moet vallen, maar nee hoor!



Ik weet niet meer wat ik moet doen. Onze relatie vind ik verder wel leuk, en hij doet verder heel veel voor me, heeft veel voor me over.

Maar dit geeft voor mij wel steeds meer een negatief tintje aan mijn relatie, en soms denk ik echt...als de sex nog zo slecht is, na al mijn pogingen, houdt het dan niet een keer op?

Ik vind sex niet het belangrijkste in een relatie, maar ik vind goeie sex er wel bijhoren.



Ik zou graag jullie meningen willen horen.

Of tips!



Alvast erg bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Of het onzekerheid , luiheid of egoïsme is is vanaf hier moeilijk te zeggen . Maar ik begrijp dat je ervan baalt en als hij na duidelijk communiceren nog altijd geen energie in wilt stoppen kun je je afvragen of je hier uiteindelijk gelukkig(er) van gaat worden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hm. Heel vervelend. Ik weet niet of je er al eens serieus met hem over gepraat hebt, gewoon rustig 's avonds of alleen in bed er over begonnen bent.



Ik kan me voorstellen dat hij in het heetst van de strijd misschien niet doorheeft hoe serieus je het meent.



Kun je wellicht jouw bericht afdrukken en hem dat vanavond in zijn hand drukken? Dan weet ik zeker dat je een eerlijk gesprek krijgt!
Alle reacties Link kopieren
Je bent geen zeikerd. Je vriend is erg egoïstisch in bed.

Het zou ongeveer gelijk op moeten gaan met geven en nemen en dat is bij jullie duidelijk niet het geval.

Tips heb ik zo ook even niet, want het klinkt alsof je al veel geprobeerd hebt. Wellicht hebben anderen meer ideeën.
Alle reacties Link kopieren
Goede seks is heel belangrijk in een relatie. Dat het een periode niet zo lekker gaat in een langere relatie is logisch. Er zitten altijd wel dipjes tussen. Maar helemaal niet??? Daarvoor is seks voor mij te belangrijk.



Ik zou het niet meteen uitmaken als de rest wel goed is, maar wel heel serieus gaan praten op een niet sexueel moment.
Alle reacties Link kopieren
weet je wat ik zo moeilijk vind, om een relatie eventueel op te geven om de sex!

Zo zwaar zou het toch niet moeten wegen? ~

Maar aan de andere kant, ik raak elke na de sex alleen maar gefrustreerder, omdat geen enkele poging helpt, en hij echt weinig moeite doet.

IK heb weleens gezegd dat ik alleen maar fungeer als opblaaspop waar hij zijn handeltje in kwijt kan zeg maar. Dan wordt hij boos omdat dat niet zo is, maar zo doet hij wel!
Alle reacties Link kopieren
Wat Costello zegt vind ik wel een hele goede tip.
Alle reacties Link kopieren
en ja, ik heb zeker ook buiten sexuele momenten met hem hierover gesproken. Maar ik blijf hetzelfde antwoord krijgen. En waarschijnlijk baal ik nog het meest van die antwoorden...want ik hou wel rekening met wat hij lekker vind, pijpen dus! En ook al kan dat lang duren, ik doe dat omdat ik om hem geef en hij dat lekker vind.

Hij leid dusook geregeld mijn had naar zijn penis...als zjn penis slap is, vind hij dat ik hem weer hard moet maken...en al die dingen bij elkaar, geeft mij steeds meer het gevoel dat het alleen om hem draait.



Het is ook geen dipje, want we hebben immers pas een jaar een relatie, en het is nooit beter geweest.
Alle reacties Link kopieren
Hoelagirl, heb jij een relatie met mijn man ?!?!? Wat jij schrijft over je vriend is in alle opzichten op mijn partner van toepassing....

Ik zit dus in hetzelfde schuitje, maar ik heb het dus al zover laten komen dat we al meer dan tien jaar getrouwd zijn en kinderen hebben. Daar baal ik ook wel eens van, want al heb ik niet veel ervaring op sexgebied, ik heb wel erg het gevoel dat ik iets heel belangrijks mis in mijn relatie.

Het doet me altijd pijn om te lezen dat anderen daar niet mee zouden kunnen leven, met geen, heel weinig of slechte sex. Ik hoop heel erg voor jou dat je eruit komt met je partner, ik heb het opgegeven, het idee dat de sex tussen ons nog eens helemaal goed gaat worden, dat geeft al veel rust en minder frustratie. Ik heb gekozen om mijn gezin in stand te houden en dat gaat aardig, al blijft het gemis wel natuurlijk.
anoniem_18629 wijzigde dit bericht op 02-07-2008 17:11
Reden: Te vroeg op versturen gedrukt
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
beukenootje, ik heb geen relatie met een getrouwde vent, haha.

Het is niet zo dat ik niet kan leven met mindere sex, ik vind sex niet het allerbelangrijkste in een relatie.

Maar in dit geval vind ik dat hij totaal aan mijn behoeftes voorbij gaat, terwijl hij wel degelijk weet wat ik lekker vind.

Hij wil wel dat ik hem please, en daar doeik niet moeilijk over, maar als hij na een jaar, en ook tijdens dat jaar nog nooit moeite heeft gedaan om mij te bevredigen dan krijg ik weleens de gedachtes dat ik beter verdien, en deze man toch niet zoveel om mij geeft.

Maar ik weet dat hij wel degelijk om mij geeft, en ook veel voor me over heeft. Maar ik word steeds bozer, en teleurgesteld.

Zeker als ik steeds atwoorden krijg van dat het te lang duurt en hij mijn plek niet kan vinden, terwijl ik dat 100x heb voorgedaan!



het is moeilijk. Mn relatie verbreken vanwege deze sex vind ik weer wat ver gaan. Maar ik wil aan de andere kant een man die mij ook op sexueel gebied bevredigd, en zeker niet alleen aan zichzelf denkt!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hoe serieus heb je met hem gesproken? En in hoeverre heb je doorgevraagd na zijn opmerking over de juiste plek niet kunnen vinden? Heb je gevraagd of hij bij wil leren of dat hij het wel best vindt zo? En of hij het belangrijk vindt dat jij het ook naar je zin hebt in bed?



Dat zijn de serieuzere vragen. Je zou hem ook kunnen vragen hoe het voelt voor hem om zo vreselijk slecht te zijn in bed? :rolling: wedden dat hij zich dat wel aantrekt? :P
Alle reacties Link kopieren
Ok....praten helpt niet , aanwijzingen geven helpt niet , jouw droogheid helpt niet , het feit dat jij niet klaarkomt zal hem ook aan zijn reet roesten ......... nee , meid ; hij doet veel voor je en wat heeft hij veel voor je over . Maar niet wat vrijen betreft ; daar draait het alleen om hém .

Ik zou het nog met een uitgeprintte hoe-bevredig-ik-mijn-vrouw-in-bed proberen , daarna hoogstwaarschijnlijk - uit pure frustratie - de valsere variant ; " wat kon mijn ex lekker dit-of-dat en wat jammer dat jij .niet .... en ik nu nooit meer geniet " en daarna zou het voor mij einde oefening betekenen . Niet omdat sex het allerbelangrijkste is , maar omdat zijn desinterresse in het genot van de ander mij wel heel hard zou storen .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hoelagirl, ik ken dat, mijn man doet ook nooit moeite voor mij, hij vind het al heel wat dat hij 'het goed' vindt dat ik een vieb gebruik......



Wat voor mijn gevoel wel scheelt, ik heb geen andere partner gehad dan mijn man, met wie de sex dus eigenlijk altijd beroerd is geweest. Ik weet dus niet beter, ik weet ook niet hoe het voelt om gewoon lekker in je vel te zitten omdat je in je eigen ogen voldoende sex hebt in je relatie, best triest eigenlijk...
anoniem_18629 wijzigde dit bericht op 02-07-2008 17:19
Reden: schrijffouten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Enige wat ik zou kunnen bedenken is dat wanneer je partner bijv. uit een Afrikaans land zou komen waar het normaal is om meisjes te besnijden . Dan zou ik zijn gedrag te verklaren vinden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi er even een wijze spreuk doorheen:

Als de sex in de relatie in (jouw of andermans) ogen goed is, weegt het 10% in de relatie.



Als de sex in de relatie in (jouw of andermans) ogen slecht is, weegt het 80% in de relatie.



Je hebt hier natuurlijk niets aan, maar bij mij heeft het toendertijd wel mijn ogen geopend in hoeverre mijn ex het een punt vond. Hij vond het allemaal geen punt (want hij was tevreden). Ik vond het wel een punt (want ik wilde meer/vaker).
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wat anders als iemand gewoon onervaren is. Dat iemand onzeker is maar er wel over te praten valt. Dat iemand bang is om het fout te doen en het daarom maar niet doet, maar wel openstaat voor verbetering en oog heeft voor mij. Maar iemand die het simpelweg niet interesseert, nee, die hoef ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Het zegt wel wat over zijn prioriteiten als hij er kennelijk geen enkel probleem mee heeft om jou elke keer onbevredigd achter te laten.

Het zou bij mij de lust volledig doen overgaan.



Misschien moet je hem eens echt goed duidelijk maken dat je niet oud wenst te worden met slechte seks. Het echt zo benoemen.

En als het dan niet verandert, wegwezen.
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik idd wel benieuwd naar TO, heeft hij voor jou veel vriendinnen gehad?

Kan het zijn dat hij onzeker is over of hij jou wel kán bevredigen?
Alle reacties Link kopieren
extrahalo; ik ben het met je eens, moeite voor elkaar doen! Hij heeft vaak veel voor me over, maar soms ook niet.

Hij zou nooit uit zichzelf oor me afwassen, alleen als ik er om vraag. Hier hebben we weleens ruzie om gehad, dus het is bekend. Ik baal daar ook van hoor, misschien ben ik wel te romantisch, maar ik zou het fijn vinden als een man dat soort huishoudelijke dingen voor me zou doen.

Maar aan de andere kant neemt ie me wel zomaar mee uit eten, of verrast ie me met een bezoekje...dus ik weet dat ie wel echt van me houdt.



Kaboutertje12; Als hij zegt dat het te lang duurt, da ga ik daar natuurlijk tegenin. Ik zeg dat ik nou eenmaal niet zo snel kan klaarkomen als hij. Ik heb hem ook vaak geholpen, door zijn vingers mee te nemen naar de juiste plek, of het zelf voordoen.

Ik heb ook gevraagd of hij het wel belangrijk vind hoe ik de sex vind, en dat ik ook klaarkom, en dan zegt hij dat dat heel belangrijk vind en ook aan mij denkt!

Maar hij denkt dat ik van neuken klaarkom, terwijl hij echt weet dat dit niet zo is. Soms denk ik ook, ik hou er maar over op, wat wil niet steeds gezeur hierover, maar misschien dat hij het dan wel best vind!

Ik denk soms, ik ga gewoon een tijdje niet sexen met hem, maar ik doe het toch omdat ik elke keer weer hoop dat hij wel aan mij denkt, en me een keer spontaan gaat beffen ofzo.

Maar doordat het niet gebeurd, raak ik elke keer gefrustreerder.



blijfgewoonbianca; je slaat de spijker op zn kop. Zijn desinteresse stoort mij het meest. het antwoord: ''het duurt te lang''...vind ik zwaar waardeloos.

Ik baal er idd echt flink van, maar buiten de sex is hij echt heel gek op me, en hebben we een leuke relatie.

Dus ik vind het moeilijk...
Alle reacties Link kopieren
Hoelagirl,

Als je nu eens alle bovenstaande postings laat lezen door je vriend, gaat er misschien een belletje rinkelen?

Vaak is een gebrek aan communicatie een oorzaak maar dat is blijkbaar niet het geval bij jullie. Jij hebt duidelijk aangegeven dat seks belangrijk voor je is, maar hij lijkt daar weinig oren naar te hebben. Of nog erger: hij geniet zelf maar laat je niet genieten! Dat is verdomd egoïstisch. Als het al van bij het begin zo is, vrees ik dat je frustratie enkel maar zal toenemen. En ik weet (net als Beukenootje) waarover ik spreek. Natuurlijk draait een relatie om meer dan seks, maar als het tussen de lakens van bij de aanvang niet snor zit, dan is dat om moeilijkheden vragen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is de bedoeling van seks in een relatie dat je het allebei naar je zin hebt. Tuurlijk hoef je niet altijd klaar te komen, maar het is niet teveel gevraagd als je toch regelmatig klaar "mag"komen. Hij werkt toch ook naar een orgasme voor zichzelf? Waarom voor hem wel en voor jou niet? Dit doet me een beetje denken aan mijn ex. Hij kreeg altijd snel een erectie, dan "moesten"we vrijen, anders ging het "pijn"doen. In mijn naïviteit geloofde ik dat destijds. Ik kwam er dus bekaaid vanaf. In feite kreeg ik steeds minder zin in seks.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook lang gedacht dat het misschien onervarenheid of onzekerheid was, maar dat geloof ik niet!

Voor mij heeft hij een aantal bedpartners gehad, dus hij heeft echt we ervaring. Hij heeft ook kennis van veel standjes, die ik voor hem niet kende zeg maar, dus hij is echt meer ervaren dan ik!



En als het andersom was, en hij zou mij 100x vertellen hoe hij klaar kan komen, dan zou ik die tips aannemen, en hem lekker verwennen.

Ik blijf idd 9 van de 10x met een onbevredigd gevoel achter. Vaak ga ik zelf nog ff door met mijn vingers, dan krijg ik alsnog een hoogtepunt, en geniet ik even!

Maar ik wil dat hij mij meer laat genieten. Ik geniet echt van het neuken, maar het is voor mij niet genoeg.

En dan nog niet eens alleen dat orgasme, maar het weinig tot geen moeite doen.

Ik kan dat niet begrijpen!



het kan zijn dat hij het wel eng vind, maar na een jaar moet dat toch een keer veranderen?

Ik merk niets van onzekerheid hoor...ik heb ook altijd geholpen, gezegd dat ik hem niet wil dwingen, en hem laten zien hoe ik het lekker vind.

Ik geloof niet dat het dan onzekerheid is...
Wat scheef, hoela! Ik vind het enorm sneu voor jou dat je partner zich zo opstelt.

Wat bedoel je precies met dat hij op andere vlakken van alles voor je over heeft?

Wat moet ik mij voorstellen bij een man die voor JOU wel of niet wil afwassen? Daar snap ik niets van. Die klussen moeten gedaan worden in een gezamenlijk huishouden. Dat doe jij toch niet voor hem of hij voor jou?
Alle reacties Link kopieren
Nu weet ik het zeker, je hebt echt een relatie met mijn man :-p



Ik zou je een tip willen geven, stop met deze man, het is niets met hem in bed en zal ook niet beter worden ( en ik spreek uit ervaring, zelf de uroloog en de sexuoloog konden mijn man niet helpen, het zit gewoon ín hem), je frustratie zal alleen maar toennemen, tot de bom barst en jij met een ander het bed in duikt. Dan ben jij de lul en hij het slachtoffer, en ook daar heb ik ervaring mee....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven