Voor de actieve instagrammers :)

09-04-2014 09:18 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi

Dit topic is bedoelt voor iedereen die actief is op instagram en die hier graag dingen over deelt. Natuurlijk ook voor mensen die gewoon interesse hebben en willen weten wat het inhoud. Stel hier je vragen,deel je interesse, inspirerende accounts etc.

Je kan natuurlijk ook je eigen account delen en zo kan iedereen met wederzijdse interesse elkaar volgen

Mijn account is:



mijn instagram

Ik plaats voornamelijke foto's in de volgende categorieën: Lifestyle, gezondheid, voeding en fotografie
Alle reacties Link kopieren
quote:teaspooncat schreef op 09 april 2014 @ 11:21:

[...]





fmsphotoaday doe ik ook (bijna elke dag.. ik skip er soms een).Hm als ik op dat account zoek krijg ik alleen iemand die het ook volgt en die heeft ook maar 14 berichten.. lijkt me niet dat dat account het is toch?
Alle reacties Link kopieren
Je meldt je niet echt aan op instagram, denk ik. Je doet gewoon mee met de hashtag #fmsphotoaday. (of @fmsphotoaday) Aan het eind van elke maand zet Chantelle Ellen er nieuwe opdrachten neer. Veel mensen rebloggen deze ook.



Leuk Teaspooncat, dat jij dat ook doet. Misschien hebben we al foto's van elkaar gezien
Later is nu
Die tag ken ik ook niet... taggen jullie op #igersholland of #igholland?
Alle reacties Link kopieren
Die ken ik niet Pangea.
Later is nu
Ik heb het al meerdere keren gedownload, lijkt mij ook best leuk. Ik zag toen iets voorbij komen om elke dag een foto te maken van iets wat jou die dag blij heeft gemaakt.

Dat is toch super om daar dagelijks bij stil te staan en op de foto te hebben om terug te kijken. Positiviteit!

Alleen begrijp ik het maar niet... En gooi ik het er weer af.. Nog maar eens een poging wagen.
Alle reacties Link kopieren
Heb ook instagram en daar staan foto's op van mezelf, eten, vrienden, werk en Fam. Op

Maar wat mij altijd laat afknappen is al iemand duizend hashtags erbij zet zodat ze meer likes krijgen , en dan helemaal bepaalde woorden een paar keer hashtagen maar dan op een andere manier schrijven

Maar goed ieder zijn ding
quote:Dreamer schreef op 09 april 2014 @ 11:43:

Die ken ik niet Pangea.Die tags horen bij @igersholland en @igholland, voor Nederlanders door Nederlanders zegmaar.
Alle reacties Link kopieren
Ah.. die tag kan ik er dus sowieso wel bij gaan zetten, als ik een (typisch) Nederlands plaatje heb. Dat probeer ik nog wel bij fms te doen, juist omdat dit een wereldwijd project is. Zo laat je je eigen land wat zien, zeg maar



Ik ben er ook mee begonnen, om voor mezelf een soort fotoblog te maken, maar het blijkt dat ik dat toch niet zo goed bijhoud.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik zal de openingstopic eens aanpassen! Blijkbaar is er toch wel interesse
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 09 april 2014 @ 11:51:

Ah.. die tag kan ik er dus sowieso wel bij gaan zetten, als ik een (typisch) Nederlands plaatje heb. Dat probeer ik nog wel bij fms te doen, juist omdat dit een wereldwijd project is. Zo laat je je eigen land wat zien, zeg maar



Ik ben er ook mee begonnen, om voor mezelf een soort fotoblog te maken, maar het blijkt dat ik dat toch niet zo goed bijhoud.Wat is jouw instagram account? ga ik eens even kijken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb facebook er sinds kort uitgegooid (en mis het nauwelijks) en heb alleen nog maar instagram. Ben nog maar een beginner dus vind het leuk om hier suggesties te lezen zoals die foto a day.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniembreda schreef op 09 april 2014 @ 11:55:

[...]



Wat is jouw instagram account? ga ik eens even kijkenIk zet liever geen privé-dingen op het forum, dus ik ga hier m'n account niet neerzetten. sorry
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook instagram, ik vind het erg leuk! Photo a day ken ik ook nog niet. Ga zo eens even kijken.
Doen jullie trouwens mee aan het weekend hashtag project van Instagram zelf? Ik probeer soms mee te doen... Als ik een mooie foto heb :D
Alle reacties Link kopieren
Ik ken geen weekend hashtag van instagram zelf. Ik kan momenteel de feed niet vernieuwen en ook niets uploaden. Irritant!
Later is nu
Volgensmij was er een paar dagen geleden een storing ja...



Als je het account van Instagram zelf volgt dan kondigen ze elk weekend een thema aan met een hashtag. Bijvoorbeeld als het thema paarden is dan wordt het #whphorses. (Whp=weekend hashtag project)



Is leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven