Minnaar. Deel 22.

12-12-2013 15:06 3014 berichten
Al 21 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:



Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"



Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
quote:barbarella70 schreef op 15 april 2014 @ 12:59:

[...]



Wat bij mij hielp, was wandelen. Urenlang. Ik ging het verdriet uit de weg, wilde het niet voelen. In die uren had ik geen keuze dan het onder ogen zien, erdoorheen te lopen. Keihard huilend en wel. Dat werkte echt louterend.



HMm, zou dit ook helpen mijn nr1 relatie weer duidelijk te krijgen.....



Misschien toch ook eens het proberen waard.
Alle reacties Link kopieren
Jane, wat coooool, een hele nacht! Oeee, wil ik ook!

Even over een vrijgezelle minnaar die flirt met andere vrouwen of andere relaties aan gaat, daarin ben ik net als juf. Dat zou ik echt zoooo niet leuk vinden! Maar wij hebben ook allebei een nr 1 relatie. Dat is toch anders. Maar ik zou best iets hebben van als hij een echte nieuwe relatie krijgt, houdt t tussen ons vast op. En dat zou ik heel erg vinden, maar die ruimte zou hij dan toch moeten krijgen, om een relatie op te bouwen zonder een minnares die ook aandacht wil. Dat zou ook niet eerlijk zijn t.o. zijn nieuwe 'echte' vriendin.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 15 april 2014 @ 14:53:

Heeft hij andere minnaressen of zie je gewoon dat hij tijdens het uitoefenen van jullie sport aandacht aan anderen geeft? En gaat jouw fantasie dan met je op de loop?

Nee, hij heeft geen andere minaressen. Maar hij weet ook dat ik daar op zich niets op tegen heb. Ik heb immers niets over hem te zeggen, ben zijn vriendin niet tenslotte. Wat ik alleen niet verwacht had was dat hij interesse zou tonen van iemand van het sporten. Dat maakt het juist zo kut. Gebeurt het ergens anders dan heb ik er geen weet van.



Denk dat ik hem toch maar zeg wat het met me doet. Misschien toch maar afstand nemen van mijn 'kadootje'. Met pijn in het hart, dat wel. Pff, wat is dit een kutgevoel zeg.
Ha allemaal



Juf, au! Wat een onzettende klote situatie is dit toch. Wat moet het pijn doen.. je doet het goed hoor, hem zoveel mogelijk vermijden. Heel, heel veel sterkte.. ik hoop dat je lieve vrienden hebben die je er een beetje doorheen slepen.



En ja, lastig. Als jij als gebonden vrouw een affaire hebt met een single man, dan heb je natuurlijk geen enkel recht op hem en mag hij verder flirten met wie hij wil Ik zou het ook niet leuk vinden hoor, daar niet van. Het is menselijk, je wil toch altijd de leukste zijn voor de persoon of personen om wie je geeft,...



Hier gaat het goed, ondanks (!) dat het contact met buitenlander toch weer een beetje op gang is gekomen. Ja, ik weet het, behoorlijk zwak van me. Maar mijn "break-down" van vorige week heeft wel gezorgd dat ik er anders in sta en mijn hoofd weer herpakt heb: Ik heb weer duidelijk dat dit voor de lol is en niet voor de liefde. Of er voor ons nog een date inzit weet ik niet. Aan de ene kant wil ik dat natuurlijk supergraag (en dan ook met een nacht, als het lukt!), aan de andere kant ben ik er ook bang voor want een date zou de emoties weer lekker losmaken. Gelukkig is het niet zo makkelijk te regelen dus voorlopig blijft het contact virtueel en dat is maar beter zo ook. Even pas op de plaats.
Annabel, wat er bij jou gebeurt lees je vaak, door het non-contact ben je ineens tot groots besef gekomen. Grappig, hoe je steeds "gepakt" wordt door je brein.

Want natuurlijk is er geen verandering in denken en verlangen gekomen, het is enkel het feit dat er weer contact is dat er voor zorgt dat je gerustgesteld bent.

Als je echt anders in je gevoel was gaan staan had je nu geen behoefte meer gehad aan contact, dan was je de hartzeer voorbij en had je je hervonden rust met beide handen gepakt.



Almost, er is helemaal niks aan de hand joh, je laat je gek maken. Hij heeft geen andere minnares, hij besteedt alleen aandacht aan andere vrouwen, net zoals hij dat wellicht op zijn werk, in de ap en elders doet.

Zou je daarom je minnaarsrelatie opgeven?
Even wat anders, we zijn aan deel 23 toe. Biedt iemand zich vrijwillig aan om deze te openen?



Ik ben minnaarloos en dat blijf ik (voorlopig) ook dus is het ergens een beetje gek als ik het doe.
Alle reacties Link kopieren
Annabel, ik denk dat je je hart weer aan hem gaat verliezen hoor. Dit is helemaal niet alleen voor de lol. Dat probeer je jezelf denk ik wijs te maken omdat je weet dat het anders niet verantwoord is door te gaan.

Ik sluit me dus aan bij Roos. De eerste stap is voor jezelf te erkennen hoe je er écht in staat. Pas daarna kan je echt besluiten hoe verder te gaan en of je bewust het risico wil nemen met een gebroken hart achter te blijven of dat je aan betonstorten gaat doen of zelfs het contact afbreekt.



Vermijden...ach...de hoogvliet heeft er weer een klant bij, zullen we maar zeggen. Ik baal wel want het is natuurlijk schijn. Ik kan hem wel vermijden maar ik zie nog steeds hoe hij, ook vandaag weer, doodongelukkig langsfietst. Nog nooit heb ik hem zo gezien, nooit en ik heb heel wat dieptepunten met hem meegemaakt. Het is natuurlijk compleet van de pot gerukt maar ergens voel ik me gewoon schuldig dat ik niet meer kan doen voor hem. (ja...redderssyndroom, I know. Een van die valkuilen). Maar het is niet leuk niets te kunnen doen terwijl iemand waar je om geeft het zo moeilijk heeft.



Ik kan het topic al helemaal niet openen in mijn compleet minnaarloze status.
Ja Annabel, jij gaat aan het kortste eind trekken als je niet oppast. Zei je zelf niet dat toen je het contact met hem beëindigde hij er vrij nuchter/rustig onder bleef? Zijn leven gaat gewoon door terwijl het jouwe al pieken en dalen heeft doorlopen in korte tijd. En nu vlieg je weer naar de zon als een vlinder met papieren vleugels. En pak je je experiment met "hoe gaat dit mijn relatie met nr. 1 beïnvloeden" weer op..En waarvoor?! Kun je niet beter proberen te zien wat jouw affaire je wil vertellen over jezelf, over wat je mist (en dat kan vanalles zijn, heus niet alleen seks/een man)?



Voor al diegenen die smachten naar hele nachten met nr. 2: vooral doen als je je relatie met nr. 1 nog meer wilt overschaduwen. Been there, done it...en moet nu even serieus een gevecht leveren om te blijven zien en koesteren wat ik heb met mijn echtgenoot.



Juf: ik krijg tranen in mijn ogen. Wat haalt het leven soms ongelooflijk rare streken met ons uit.
Alle reacties Link kopieren
Roos, jij bent de minnares der minnaressen! Tuurlijk kun jij dat nieuwe deel wel openen! Halverwege het volgende deel loeder je weer mee

* kruipt weer terug in meeleesstand *
Het moeilijke van liegen is dat je alles moet onthouden
Alle reacties Link kopieren
quote:lamaar_snoespoes schreef op 15 april 2014 @ 21:29:

Roos, jij bent de minnares der minnaressen! Tuurlijk kun jij dat nieuwe deel wel openen! Halverwege het volgende deel loeder je weer mee

* kruipt weer terug in meeleesstand *+1
Zal ik? Als überactieve minnares?
Look, you go girl.
Done! Deel 23 is een feit. Take it away ladies. Wie regelt er even een slotje?
Doe ik wel.



Gezellig Look, thanks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven