Wat voor stomme dingen kan jij niet?

14-04-2014 06:47 361 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het nutteloze talent topic, hier een topic van makkelijke en stomme dingen die je niet kan.



Ik trap af: ik kan een reclame folder lezen, zonder dan ook een ding te onthouden, het dringt gewoon niet tot me door!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
quote:Stess_, 13 uur geleden

Ik kan geen boerenkool maken. Wat ik ook probeer en hoeveel tips ik ook al heb opgevolgd, smeuïge stamp wordt het bij mij nooit. En ik ben er zo dol op.

Beetje azijn en mascarpone. Ik zweer je dat ie dan echt lekker smeuïg is.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen dop van een viltstift erop doen zonder mijn hand onder te kliederen.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
quote:jellybelly schreef op dinsdag 15 april 2014 10:06 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="missmisery in "Wat voor stomme dingen kan jij niet?"" class="messagelink">missmisery schreef op 15 april 2014 @ 01:07</a>:</b>

Ik kan echt niks met mijn linkerarm. Die hangt er een beetje bij voor de sier.</div></blockquote> Hahaha
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet zo wat links en rechts is. Daar moet ik altijd over na denken. (Ik moet echt denken: met welke hand schrijf ik, dat is die arm, dus dat is dan rechts, dan is die andere links)

Oost en West idem. Ik moet altijd denkbeeldig Noord, oost, zuid, west langs.... Schiet echt niet op.
Alle reacties Link kopieren
Rekenen.



En pannenkoeken bakken! Kan echt wel een ei bakken en dingen maar een pannenkoek komt noooit heel uit mijn pan.
Oja die ook, maar dan met mijn scriptie. Succes zonnemeis!
quote:Koettie schreef op 15 april 2014 @ 23:59:

Rekenen.



En pannenkoeken bakken! Kan echt wel een ei bakken en dingen maar een pannenkoek komt noooit heel uit mijn pan.Volgens mij zit het hem in een goede anti aanbakpan, je hebt tegenwoordig van die keramische. Verder vind ik dat je veel mooiere en veel minder vette egaalbruine pannenkoeken krijgt als je olie door het beslag doet en verder niet meer in de pan. Pas omdraaien als de bovenkant droog is, als je het eerder probeert is de pannenkoek nog niet droog genoeg en blijft dan plakken. Hittebron ook niet te laag, ik doe altijd iets hoger dan middelhoog, dat bakt lekker door.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet. Mijn vriend doet het in dezelfde pan en die ijn altijd perfect. Ik mis het pannenkoekentalent!
Alle reacties Link kopieren
Kokosolie. Sinds ik pannenkoeken bak in kokosolie lukken ze altijd.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Ha, ik ga het eens proberen. als ik mijn vriend ergens mee kan verrassen is dat het.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet slapen haha
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat ik de enige was die geen ballonnen op kon blazen.

Valt me nog mee.
quote:Krullevaer schreef op 15 april 2014 @ 22:40:

[...]





Navigatie, en dan het liefste zo dat de kaart in de richting mee beweegt waar ik heen loop, anders snap ik het nog niet. Gelukkig laat het stipje op de kaart me altijd wel zien of ik goed loop, dan kan ik tijdig omkeren. Vroeger was het een ramp, regelmatig gebeurd dat ik een uur naar iets liep te zoeken of zelfs helemaal nooit op plaats van bestemming aankwam en dus maar terug naar huis ging. Navigatie is echt mijn redding.Dit!
Alle reacties Link kopieren
quote:emma77emma schreef op 15 april 2014 @ 23:28:

Ik kan nooit inschatten welke rij bij een kassa het snelst gaat.Geeft niet EmmaEmma, want zodra je van rij A naar rij B wisselt omdat die veel vlotter gaat kan je erop rekenen dat rij B ineens enorm stagneert omdat iemand zijn pinpas is vergeten terwijl alles al is aangeslagen, een ander nog 'even 'terug in de winkel gaat voor een vergeten artikel, er ineens een andere caissiëre komt die nog ingewerkt moet worden, iemand een fles advocaat op de grond uit elkaar laat spatten, wat omstandig eerst opgeruimd moet worden, en de man die er zo normaal uitzag blijkt een twistzieke gek die over een niet meer geldige aanbieding de bedrijfsleider erbij will hebben. Intussen zijn de mensen uit rij A allemaal vrolijk en fluitend langs de kassa gekomen en zitten thuis al aan de koffie. Ik wil maar zeggen: van rij wisselen is verd*md riskant tenzij je een begenadigd helderziende bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet tongrollen. Schijnt wel genetisch bepaald te zijn, en niet aan te leren. Je kan het of je kan het niet
this too shall pass..
Wat is tongrollen?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen dingen tegelijk doen.

Als vrouw schijn ik dat te moeten kunnen.

Maar als ik het probeer, wordt het meestal een chaos
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 15 april 2014 @ 23:32:

[...]





Beetje azijn en mascarpone. Ik zweer je dat ie dan echt lekker smeuïg is.Die tip had ik nog niet gehad, dus dat ga ik nog proberen. Maar de 'randjes' van de kool blijven bij mij altijd soort van scherp. Ook als ik hem eerst even ingevroren heb. Weet jij hoe dat komt?
Alle reacties Link kopieren
Ik aarzelde een beetje om het op te schrijven maarre... soms heb ik een restje/kliekje in de ijskast staan, en al een tijdje over het hoofd gezien (heel fout,ik weet het). Dan durf ik het niet meer aan te pakken, te bekijken, schoon te maken. Ik trek dan handschoenen aan, pak het betreffende schaaltje, pannetje, schoteltje met een doekje bij zijn lurven en smijt het geheel kokhalsend rechtstreeks in de afvalbak. Ik hou het daarbij zo ver mogelijk van mijn lichaam, doodsbenauwd voor schimmels, verrottenis, of levensgrote agressieve bacteriën. Daarna reinig ik de hele ijskast grondig. Of ik vraag aan mijn vriend of hij het wil ‘afhandelen’ (die goeierd doet het dan maar lacht me wel vierkant uit). Voor de rest ben ik redelijk normaal hoor.
Ik kan niet met iemand achterop fietsen. En ik kan eigenlijk ook niet bij iemand achterop springen als diegene al rijdt.



Verder heb ik ook moeite met van de trap aflopen. Dan houd ik het liefst de leuning vast, zeker als ik hakken aan heb.
quote:Penelopeia schreef op 16 april 2014 @ 17:51:

Ik kan niet met iemand achterop fietsen.Oja goeie! Ik vind dat ook helemaal niks. Ik zie weleens mensen fietsen met iemand achterop, de meest gevaarlijke en moeilijke manoeuvres maken, en dan denk ik 'wow'.
Ik ben een kluns met eyeliner (terwijl ik dit zoooo ontzettend mooi vind!). Al allerlei tips geprobeerd en zat tutorials gekeken, om een 'wing' te leren. Nog steeds geen succes en soms zie ik meiden van een jaar of 14, die het WEL kunnen en waarbij het echt perfect gelukt is. Op zulke momenten voel ik mij erg onvrouwelijk. Oefening baart wat dit betreft nog steeds geen kunst!



Fijne motoriek is niet aan mij besteed, inparkeren, routes onthouden, richtingsgevoel en autorijden gaat mij erg goed af. Maar fijn priegelwerk lukt ECHT niet. Vaak raak ik halverwege zo gefrustreerd, dat het kleine werk door de kamer vliegt =\ Ikea spullen in elkaar zetten is ook zoiets, oogt simpel, ik loop standaard vast en vriend zet het binnen no time in elkaar.



Kan ook niet recht knippen, m'n nagels fatsoenlijk lakken (ik knoei altijd!), haar in model föhnen (droog föhnen ja, model of volume, lukt niet). Mijn vriend vind dit juist schattig, omdat ik heel vrouwelijk oog, maar als je van dichtbij kijkt, zie je dat m'n eyeliner niet gelijk is aan het andere oog en dat m'n nagellak prutswerk is



Wat ik ook echt niet kan en daarom maar vermijd is witte kleding, vlekvrij houden. Juist omdat ik voorzichtig probeer te doen, laat ik er standaard iets overheen vallen wat er niet tot zeer moeilijk uit te krijgen is. Heb al een keer een witte broek aangehad waarbij er in de pauze een klodder ketchup in m'n kruis viel en ik nog de hele dag moest werken ... Heb de rest van de dag een jas gedragen om de vlek te verbergen. Witte kleding vermijd ik om die reden dan ook.
Alle reacties Link kopieren
Gebruiksaanwijzingen! Snap ik geen fluit van. Om te beginnen de technische termen niet en ook niet die tekeningetjes met 'duidelijke' pijlen en stippellijntjes. Meestal smijt ik ze meteen weg. En toch krijg ik het apparaat aan de praat, mijn 'methode' is trial and error.
Alle reacties Link kopieren
@stess Het klinkt misschien stom, maar boerenkool uit pot gebruiken ipv verse. Heerlijk smeuïg wordt de stamppot!
quote:bettiepage schreef op 16 april 2014 @ 09:28:

Ik dacht dat ik de enige was die geen ballonnen op kon blazen.

Valt me nog mee. Dat kan ik nog net, maar ik krijg er nooit een knoop in ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven