Mode & Beauty alle pijlers

Gezichtbeharing

11-04-2014 08:17 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb donkere haartjes in mijn gezicht en ik hars tegenwoordig alles. Het komt er niet dikker van terug dat is echt een fabeltje.



Ik heb ook mn armen laten laseren, het is voor 30% minder, niet echt een succes voor zoveel geld. 6 x 75 euro. Dus die hars ik nu ook weer.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen heeft dons. En mijn snorretje bleek ik.



Maar iedereen heeft dons. Alleen moet je heel dicht bij komen om dat te zien.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
...
Welk type haar je ook verwijderd, als je het regelmatig harst (zonder tussendoor te scheren), komt het dunner en zachter terug.
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Jouw verhaal gaat voor mij ook. Mijn snor scheer ik, ongeveer een keer per een a twee weken gok ik. Gek genoeg is dat voldoende, terwijl mijn oksels echt dagelijks moeten. En de haren op mijn kin trek ik uit met een pincet.

De donsharen op mijn kin en hals zijn helaas behoorlijk lang en laatst vertelde mijn vriend dat je ze eigenlijk behoorlijk goed ziet, ook als je niet dichtbij staat (bijv. Omdat de zon achter je staat). Ik vind het wel moeilijk, weet ook niet goed wat te doen. Vooralsnog kies ik er voor het toch zo te laten.



Mijn armen, bikinilijn, snor en oksels heb ik laten laseren. Allen zonder het gewenste resultaat. Tijdens de behandeling bleef het weg, maar nadien kwam het terug.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat het laseren niet heeft geholpen! Terwijl je overal leest dat het echt permanent is...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de haartjes op mijn kin laten behandelen met IPL.

Omdat het een klein gebied is, was het ook niet schreeuwend duur: voor 8 behandelingen was ik iets meer dan EUR 100 kwijt.

De haren zijn nu weg, af en toe haal ik er nog een zachte zwarte uit, terwijl er eerst stugge zwarte zaten, met stoppels als je ze uittrok.



Ik ben er tevreden over, maar het heeft bij elkaar 8 maanden geduurd waarin je moet uitkijken met zonnen. Sommigen zullen het wellicht overdreven vinden, maar ik ben er een stuk geruster op dat niemand meer zit te staren naar de zwarte haren op mijn kin.



De blonde donsharen zijn blijven zitten met deze behandelingsmethode. Hier stoor ik me zelf niet zo aan.
quote:theia schreef op 11 april 2014 @ 09:37:

Jouw verhaal gaat voor mij ook. Mijn snor scheer ik, ongeveer een keer per een a twee weken gok ik. Gek genoeg is dat voldoende, terwijl mijn oksels echt dagelijks moeten. En de haren op mijn kin trek ik uit met een pincet.

De donsharen op mijn kin en hals zijn helaas behoorlijk lang en laatst vertelde mijn vriend dat je ze eigenlijk behoorlijk goed ziet, ook als je niet dichtbij staat (bijv. Omdat de zon achter je staat). Ik vind het wel moeilijk, weet ook niet goed wat te doen. Vooralsnog kies ik er voor het toch zo te laten.



Mijn armen, bikinilijn, snor en oksels heb ik laten laseren. Allen zonder het gewenste resultaat. Tijdens de behandeling bleef het weg, maar nadien kwam het terug.Kan je je bovenlip niet beter harsen? Haartjes blijven langer weg, en door scheren wordt het erg stug.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze weg laten halen op kosten van de verzekering, een paar jaar geleden.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
http://www.grabbits.nl/ar ... i-resultaat-met-threading



Misschien is dit iets voor je.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde dezelfde tip als Ephina geven. Ga naar een Turkse/ Arabische kapsalon en laat daar je gezicht ontharen. Meestal geven de vrouwen die dat doen zelf aan wat volgens hen allemaal weggehaald dient te worden. Het is goedkoop, bij de salon waar ik altijd mijn wenkbrauwen doe betaal je een tientje ongeacht hoeveel delen van je gezicht er onthaard worden.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:druifje83 schreef op 11 april 2014 @ 10:02:

[...]





Kan je je bovenlip niet beter harsen? Haartjes blijven langer weg, en door scheren wordt het erg stug.Ik ben een beetje huiverig voor het feit dat het dan een bepaalde lengte moet hebben.. Loop ik dan eerst een aantal dagen met een echte snor? Nu kan ik het namelijk weghalen zodra je er iets van ziet..
Alle reacties Link kopieren
Dezelfde tip als Ephina en Fashionvictim



Epileren met draad, ik wil niets anders meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 8 IPL behandelingen in NL gehad en alles was weg. Ik had zwarte haren op mijn kin, snor, wangen.



Na 1,5 kwamen ze langzaamaan weer terug en nu doe ik weer IPL, in de UK.

Er is weer veel weg nu.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een snorretje, ik epileer het met een epileerapparaatje voor gezichtsbeharing, oksels en bikinilijn (wie die combinatie bedacht heeft??) Op zich wel prima, iedere 2 weken, maar zie er altijd tegenop omdat het wel flink pijn doet..

Als je het laat epileren met draad krijg je dan niet een flink rode bovenlip (waar je dan nog de rest van de dag mee rond loopt..)
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Wenkbrauwen doe ik bijna dagelijks, die haartjes zijn dik en donker, dus die zie je al vanaf de vroegste stoppel. Tijdens het opmaken 's ochtends trek ik dan de lelijke er uit, en 1-2 keer per week doe ik het preciezer.

Snor doe ik 1-2 keer per maand, die haren groeien dunner aan, dat wordt pas lelijk als er een hele tapijt staat
Alle reacties Link kopieren
Niet harsen, zo slecht voor je huid.



Epileren met draad!

Een goede methode en haartjes komen steeds dunner terug.

Ik ben zelf niet zo behaard, maar het beetje wat ik heb laat ik met draad weghalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven