Lijf & Lijn alle pijlers

puist uitknijpen???

15-04-2014 23:16 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een onnozel (onsmakelijk) topic maar vroeg het me toch af. Vandaag een collega met een joekel van een puist, knalrood met een witte punt erop. Zo'n ding die elk moment kan openspringen. Ze was jarig, en jawel haar puist zat bij haar lip.

Brrr.. Lekker feliciteren. Ik weet dat puisten uitknijpen slecht is, maar als ik er zo nu en dan 1 heb dan ga ik echt niet rondlopen met een knalrode puist met witte punt. Hoe denken jullie hierover, of ben ik echt de enige die dit niet snapt?
quote:Enn schreef op dinsdag 15 april 2014 23:45 <a href="http://www.korrelatie.nl/" class="link">http://www.korrelatie.nl/</a>Dankje Enn, voor je mentale steun. Dat kan ik wel gebruiken in deze zware tijd.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren




Zeker weten.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
@krullevaer, het openen van mijn topic heeft heftige gevolgen gehad zie ik wel. Je kunt nu tenminste wel gericht op zoek naar hulp ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:nonaimee schreef op 15 april 2014 @ 23:53:

@krullevaer, het openen van mijn topic heeft heftige gevolgen gehad zie ik wel. Je kunt nu tenminste wel gericht op zoek naar hulp ;)





Maar goed ik herken die puistjesfixatie wel alleen die is toch echt alleen van mij en niet van de trotse puist-eigenaar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier ook wel eens last van bij mijn vriend. Vellen eraf trekken tijdens het vervellen is ook een hobby van me, zal ik met je meegaan naar de HA post
quote:nonaimee schreef op dinsdag 15 april 2014 23:59 Ik heb hier ook wel eens last van bij mijn vriend. Vellen eraf trekken tijdens het vervellen is ook een hobby van me, zal ik met je meegaan naar de HA postJa gezellig, kunnen we elkaar steunen!
Alle reacties Link kopieren
De APP



(Anonymous Pimple Poppers)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
zeer begrijpelijk. ooit een kennis gezien met een joekel van een mee-eter, echt een supergrote zwarte punt midden op zijn wang. vies gezicht. waarom knijp je dat niet uit?
Alle reacties Link kopieren
Toen ik nog wat jonger was, had ik een bijbaantje in een winkel. De filiaalmanager (vrouw) vond het verwonderend dat ik op het werk was verschenen (enkele puisten in het gezicht), want zij zou thuis zijn gebleven. Vond ik een niet zo heel aardige opmerking.



Het is inderdaad zo dat een puist in de loop van de dag kan verergeren. Ik heb nu nog steeds weleens heftige puisten en dan voel ik een soort trekkerig gevoel. Echter, ik ga dan niet als een gek aan die puist lopen wroeten op het werk. Dat doe ik liever thuis, waar ik het ook gelijk kan schoonmaken.
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
Ik snap daar ook niks van, dat mensen gezellig met die gele koppen op hun gezicht of in hun nek rondlopen. Knijp die dingen ajb uit. Het is nl een rotgezicht. Een rijpe puist mag uitgeknepen worden hoor! Ik begrijp je helemaal TO. Maar dat was wel duidelijk geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Kijk er dan gewoon niet naar als je het zo'n rotgezicht vindt.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Precies.. het is niet jouw gezicht. Waar maak je je dan druk om inderdaad.
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
ik plak er altijd een pleister op. soms loop ik met meerdere pleisters op mijn kop.

allemaal om mensen zoals to een plezier te doen.
vorige week liepen we in de stad, een spiegel voorbijgaand zag ik een rooie stip op me neus. toen ik die ander erop wees zei die dat ie um allang had gezien. waarom niet even zeggen, denk ik dan, dan had ik er een pleister op kunnen plakken.



als er bij iemand een haar uit de neus steekt zeg je dat toch ook. ik snap dat niet, mensen voor lul laten lopen. komt denk door al die haat onder elkaar en dat ze ervan genieten dat een ander voor lul loopt.



als die meid die pukkel had uitgeknepen had je dr nog steeds niet willen kussen.
hoe doen jullie dat als je een afspraak hebt bij de tandarts en je moet minstens een half uur in die stoel liggen en je hebt naast je lip een puist die op knappen staat?

je kan hem kapot maken, maar dan heb je een vieze kapotte zweer

en daar moet die tandarts dan de hele tijd met zijn hand op leunen.



en er staat gruwelijk goed fel licht op je kop, dus alles is perfect te zien

en dan lig je ook nog met je hoofd achterover, zodat ze in je neus kunnen kijken. voor hetzelfde geld hangt daar een snotpin/korst tussen je neusharen.

dat is toch niet fijn ontspannen meer liggen toch.

ik hoop altijd maar weer dat ik er op voorbereid ben en mijn neus goed leeg heb gemaakt en de haren eruit heb getrokken.

maar je denkt daar toch niet altijd aan.
Oh echt smerig !



Mij niet gezien met een rijpe puist, iel
Alle reacties Link kopieren
quote:rochel schreef op 16 april 2014 @ 01:39:

hoe doen jullie dat als je een afspraak hebt bij de tandarts en je moet minstens een half uur in die stoel liggen en je hebt naast je lip een puist die op knappen staat?

je kan hem kapot maken, maar dan heb je een vieze kapotte zweer

en daar moet die tandarts dan de hele tijd met zijn hand op leunen.



en er staat gruwelijk goed fel licht op je kop, dus alles is perfect te zien

en dan lig je ook nog met je hoofd achterover, zodat ze in je neus kunnen kijken. voor hetzelfde geld hangt daar een snotpin/korst tussen je neusharen.

dat is toch niet fijn ontspannen meer liggen toch.

ik hoop altijd maar weer dat ik er op voorbereid ben en mijn neus goed leeg heb gemaakt en de haren eruit heb getrokken.

maar je denkt daar toch niet altijd aan.



En dan dit lezen een half uur voor je naar de tandarts moet

Ik lig daar al zo lekker ontspannen, moet ik hier óók nog eens over nadenken
Alle reacties Link kopieren
quote:slempie schreef op 15 april 2014 @ 23:20:

Maar soms weet je niet dat je er eentje hebt zitten. Zou je het tegen iemand zeggen dat ie met een puust rondloopt?



Als het zo'n joekel is zoals in de openingspost staat, zal ze het heus wel gezien hebben. Blijkbaar kiest ze ervoor om het niet uit te knijpen, laat haar lekker zelf weten wat ze doet. En het gaat hier om een huidprobleem dat niet even in een half minuutje weg is en waar mensen zich vaak zelf al niet zo happy bij voelen, dus ik zou er niks van zeggen. Ik zou niet willen dat ze zich door mij nog ongemakkelijker gaat voelen vanwege haar huid. En als je het een 'rotgezicht' vindt, zoals iemand hier schrijft, kijk er dan gewoon niet naar.



Als het ging om make-up, bijv. dat er een beetje lippenstift op haar tanden terecht is gekomen of uitgelopen mascara wat 1-2-3 verholpen is door het even met een zakdoekje weg te boenen, dan zou ik het wel discreet tegen haar zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven