Dikke tranen en een 'pammetje'?

16-04-2014 09:38 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds zondag is de koek een beetje op. Die dag kreeg ik te horen dat een lieve vriendin die al een tijd ernstig ziek is 'op' is. 40 jaar. Donderdag komt de arts en kiest ze voor haar eigen einde. Dik respect. Maar heel veel tranen. Toen ik daarover mijn ei kwijt wilde bij mijn andere vriendin kreeg ik haar broer aan de telefoon. Zij was net opgehaald door de ambulance. Hartaanval. Drie keer gereanimeerd. 42 jaar. In drie uur was ik bijna een vriendin kwijt en verlies ik er definitief een. De vrijdag voor het weekend kregen we te horen dat mijn vader kanker had. En nu blijven de tranen dus maar lopen. Gewoon spontaan. Slapen lukt ook niet meer echt. Met vriendin twee gaat het inmiddels een stuk beter gelukkig! En dat verdriet lijkt me ook alleen maar logisch.





Ik ben naar de huisarts geweest en daar kreeg ik oxazepammetjes. Tot op heden nog niet genomen. Vandaar dus mijn vraag. Ik ben zo bang dat ik daar een soort van Zombiesuf van ga worden, en deze week wil ik mijn kop wel helder houden. Er komt nog een bak ellende aan uiteraard na donderdag. Ik heb nog nooit een pammetje geslikt en weet dus niet wat dit doet met mijn 'gestel'. Is het heel erg of zeggen jullie 'slikken die pil, het valt reuze mee'? Want na het verhaal op Radar ben ik er eigenlijk niet blijer van geworden
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:adorabull schreef op 16 april 2014 @ 09:47: