Mode & Beauty alle pijlers

Show je outfit van vandaag, deel 3!

15-06-2013 20:56 2840 berichten
Op verzoek van de JuniorModerator open ik bij deze een nieuwe Show je outfit van vandaag!



Mijn outfit van vandaag:







blazer: river island

broek: Cubus

shirt: onbekend

schoenen: Bristol
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 14 april 2014 @ 12:15:

[...]





O ja, jullie plakken nooit plaatjes. Geven alleen kritiek.

Dat zou ook nog een reden kunnen zijn dat hier minder wordt gepost.



Houd het gezellig en bij de plaatjes. Het is inderdaad zo dat persoonlijk gerichte beledigingen zorgen voor minder gezelligheid op dit forum.



Dat is jammer, want het was een leuk topic.

Met hulde aan de dames die plaatjes plakken ondanks de negatieve reacties die ook persoonlijk zijn gericht.



BTW: er is ook een ander topic waar ze een andere smaak hebben. Hier gaat het ook voor de gezelligheid. Niet om de kritiek. Meningen zijn leuk als je er wat aan hebt.

Op dat andere topic willen ze graag dat soort kritiek.



Ik gebruik de negeerknop voor niet relevante reacties.

En als jullie niet begrijpen dan moeten jullie misschien iets veelzijdiger worden. Niet hatelijk.Pumps, het spijt me als ik je beledigd heb. Ik bedoel het oprecht, niet om je te kwetsen. Ik hoop dat je het zo kunt zien..
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
En nu weer on topic
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
quote:tyche schreef op 14 april 2014 @ 19:09:

Jetty wat voor print staat er op dat shirtje? Ziet er leuk uit.





Het is dit shirtje, gekocht bij Superstar



http://www.superstar.eu/rough-slub-tee
Kijk, dit vind ik nou erg jammer voor jullie.



Pump kwam de laatste tijd veel op dit Toppic en volgens mij had ze niets dan positieve en prima bedoelingen.



Volgens mij zijn jullie haar nu kwijt.

Ik denk dat ik wel heb begrepen dat de vraag of het goed met haar gaat niet verkeerd bedoeld is. Volgens mij heeft Pump dat echt anders opgevat.



De reactie van Zusenzoo vind ik dan uiterst ongepast en totaal niets toevoegend, behalve stront.



[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-04-2014 09:16
Reden: Op de man spelen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En bedankt.



Nogmaals, mijn eerste reactie was geheel gepast en gewoon bezorgdheid, vervolgens gaat Pumps zelf uit haar stekker tegen mij. Actie reactie, was zeer zeker niet de bedoeling om haar te kwetsen of weg te jagen, absoluut niet, alleen bezorgdheid.

Dus mocht dat zo zijn Pump, alsnog hier mijn excuses, want dat was echt niet de bedoeling. Puur alleen bezorgdheid, ik lees je al jaren en de laatste periode ben je gewoon echt heel anders.

Maar nogmaals, excuus als ik te hard uit de bocht schoot bij mijn laatste Posting.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic hier, heeft me echt een hoop inspiratie opgedaan!



Ikzelf zit meer in de. ( spam) vindt ik prachtig. Helaas heb ik meestal niet voldoende geld om ze te kopen. Ik weet zeker dat er meerdere mensen zijn die dit willen kopen maar ook niet voldoende geld hebben, wat doen jullie hieraan? Wachten jullie en sparen jullie of kijken jullie je ouders lief aan?
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 16-04-2014 13:47
Reden: Link naar commerciële website verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook een heel leuk topic en leuk om te zien hoe anderen combinaties maken. Kan daar dan wel weer inspiratie uithalen.

Altijd leuk zo'n zwart jurkje sefarin doe er zelf altijd de niodige sieraden bij om . Laarsjes zijn erg leuk.

Shirt is erg leuk Jetty maar ik was meer benieuwd naar die laarsjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:gerritbrabers schreef op 16 april 2014 @ 11:27:

Leuk topic hier, heeft me echt een hoop inspiratie opgedaan!



Ikzelf zit meer in de. ( spam) vindt ik prachtig. Helaas heb ik meestal niet voldoende geld om ze te kopen. Ik weet zeker dat er meerdere mensen zijn die dit willen kopen maar ook niet voldoende geld hebben, wat doen jullie hieraan? Wachten jullie en sparen jullie of kijken jullie je ouders lief aan?Mijn vader van 75 zou me keihard uitlachen als ik geld voor kleding aan hem vraag.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op woensdag 16 april 2014 16:18 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="gerritbrabers in "Show je outfit van vandaag, deel 3!"" class="messagelink">gerritbrabers schreef op 16 april 2014 @ 11:27</a>:</b>

Leuk topic hier, heeft me echt een hoop inspiratie opgedaan!



Ikzelf zit meer in de. ( spam) vindt ik prachtig. Helaas heb ik meestal niet voldoende geld om ze te kopen. Ik weet zeker dat er meerdere mensen zijn die dit willen kopen maar ook niet voldoende geld hebben, wat doen jullie hieraan? Wachten jullie en sparen jullie <b>of kijken jullie je ouders lief aan?</b></div></blockquote>Mijn vader van 75 zou me keihard uitlachen als ik geld voor kleding aan hem vraag.
quote:gerritbrabers schreef op 16 april 2014 @ 11:27:Wachten jullie en sparen jullie of kijken jullie je ouders lief aan?



Ik vind niet dat ze hun pensioen aan mijn kooplust hoeven uit te geven.



En jij moet lekker sparen tot je het zelf kan betalen!
Alle reacties Link kopieren
Jetty, goed je weer te zien. En erg leuke outfit. Over het shirtje had je al info gegeven. Waar is de blazer van?
Alle reacties Link kopieren
quote:Superhuisvrouw schreef op 16 april 2014 @ 13:13:

Shirt is erg leuk Jetty maar ik was meer benieuwd naar die laarsjes.





Deze laarsjes van Feliz



en iemand vroeg naar de blazer, die is van Tramontana
Alle reacties Link kopieren
@jetty

Wat leuk dat je die laarsjes nog even laat zien , ze zijn erg mooi inderdaad .

Ik zag dat ze van Via vai ook mooie hadden in lichte kleuren.

Heb net weer een paar schoenen aangeshaft maar je wordt er wel heel hebberig van als je het allemaal in de winkel ziet staan.Als ik in de winkel zou staan was ik zelf de grootste klant.
Alle reacties Link kopieren
@ superhuisvrouw, als ik een winkel zou werken die mijn merken zou verkopen, dan zou ik wel met de helft van mijn salaris toekunnen Toch probeer ik te minderen, ben ook weer stevig aan het opruimen. Ik heb laatst een nieuw jurkje gekocht en die ben ik kwijt! Kan hem nergens meer vinden... dat was een teken dat het wel klaar is nu met winkelen ;)



On topic: gisteren een jurkje van No man's land, met laarsjes van atelier de Sapato. Toen het kouder werd een zwart vest er over heen van Expresso, heb daar geen foto van. Armband, geen idee welk merk, maar vond hem wel leuk, is 1 geheel



Alle reacties Link kopieren
afgelopen donderdag:



een spijkerbroek van Expresso, bikerboots van Via Vai, mouwloze top donkerblauw met zwart kant van Soya concepts en een zwarte jersey blazer van juffrouw Jansen







Alle reacties Link kopieren
Jetty, ik vond die aqua-kleurige jurk van Expresso die je een hele tijd geleden hebt hier geshowd zo leuk dat ik hem opgezocht heb op Marktplaats, gevonden, geboden en gekocht heb. Het is nu even wachten tot het pakketje bij me bezorgd wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Billy_Jay schreef op 22 april 2014 @ 15:40:

Jetty, ik vond die aqua-kleurige jurk van Expresso die je een hele tijd geleden hebt hier geshowd zo leuk dat ik hem opgezocht heb op Marktplaats, gevonden, geboden en gekocht heb. Het is nu even wachten tot het pakketje bij me bezorgd wordt.Dat is ook een leuk jurkje, ik had hem in aqua en ook in zwart. De aqua heb ik vorig jaar ook verkocht, niet omdat hij niet leuk was, maar omdat ik gewoon teveel spullen heb en te weinig tijd om het allemaal te dragen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is een mooie jurk Jetty , dat merk ken ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Blazers staan je erg goed Jetty!
Alle reacties Link kopieren
quote:Jetty1969 schreef op 22 april 2014 @ 19:31:

[...]



Dat is ook een leuk jurkje, ik had hem in aqua en ook in zwart. De aqua heb ik vorig jaar ook verkocht, niet omdat hij niet leuk was, maar omdat ik gewoon teveel spullen heb en te weinig tijd om het allemaal te dragen.Verkoop je dan ook via Marktplaats?
Alle reacties Link kopieren
quote:Billy_Jay schreef op 23 april 2014 @ 14:20:

[...]



Verkoop je dan ook via Marktplaats?ja, meestal zo 2 keer per jaar een grote opruiming al hoewel ik er gisteren flink de balen van had...reserveer je een rokje bijna een week en ...zeggen ze vanmorgen af, terwijl het ingepakt klaar ligt. Dan denk ik alleen maar.. alsjeblieft buurvrouw veel plezier met de zak vol kleding... en dan geef ik het liever weg want je krijgt heel soms echt kromme tenen van marktplaats, als zijn er ook zat leuke reacties gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Superhuisvrouw schreef op 22 april 2014 @ 20:17:

Dat is een mooie jurk Jetty , dat merk ken ik niet.

dankjewel, google maar eens op No man's land, hebben hele leuke draagbare dingen, ook lekkere makkelijke stofjes



@ zusenzoo dankjewel
Alle reacties Link kopieren
quote:Jetty1969 schreef op 23 april 2014 @ 20:28:

[...]



ja, meestal zo 2 keer per jaar een grote opruiming al hoewel ik er gisteren flink de balen van had...reserveer je een rokje bijna een week en ...zeggen ze vanmorgen af, terwijl het ingepakt klaar ligt. Dan denk ik alleen maar.. alsjeblieft buurvrouw veel plezier met de zak vol kleding... en dan geef ik het liever weg want je krijgt heel soms echt kromme tenen van marktplaats, als zijn er ook zat leuke reacties gelukkig.Aan mij zou je echt wel een vaste klant hebben hoor. Kan ik je vinden op marktplaats?
Wat een leuk topic! Ik ga proberen mee te posten
Alle reacties Link kopieren
Jetty ik heb je vriendschapsverzoek ontvangen maar als ik wil accepteren krijg ik steeds een foutmelding. Ik heb het even bij de mods gevraagd en die zeggen het volgende:

"Ik zie aan het icoontje met het + teken onder je avatar dat jij je instelling zo hebt staan dat je PB`s kan ontvangen. Zou je willen kijken of de forumster die je iets wilt sturen dat ook heeft? Ze moet bij haar instellingen hebben aangevinkt dat ze PB`s wilt ontvangen en kan versturen.



Mocht het daar niet aan liggen, laat het dan nog even weten, dan zoeken we even verder waar het aan zou kunnen liggen."



Edit:



"Zou je haar willen vragen om haar instelling te veranderen dat ze van iedereen PB`s wilt ontvangen en versturen? Heeft ze namelijk alleen aangevinkt dat ze van vrienden wil ontvangen kan dat het probleem zijn.



mvg,



Junior.



Edit, zie instellingen naast je avatar rechtsboven bij Mijn voorkeuren;



Privé-berichtenAndere gebruikers kunnen mij een privé bericht sturen



Privé-berichten en vriendenAlleen vrienden kunnen mij een privé bericht sturen"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven