Lekker handig weer ;-)

23-03-2014 23:05 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik heb even een nuchtere kijk nodig.

Ik ben afgelopen week tot de conclusie gekomen dat ik een docent toch wel erg leuk vind. Dat is waar het op neer komt. Ik hoop dat ik mezelf lekker gek heb zitten maken en dat het afleiding is van andere dingen die spelen. Als dat niet zo is, heb ik het weer lekker handig voor elkaar



Het is op mijn hogeschool zo dat een relatie wel is toegestaan, mits je geen les van de betreffende docent hebt en die volgens mij ook niet binnen jouw opleiding valt (ivm cijfers/docenten beïnvloeden enzo, logisch). Maar ik heb les van hem en hij behoort ook tot de docenten van mijn opleiding.



Ik zou graag rustig uitzoeken waar deze gevoelens vandaan komen en wat ze precies betekenen. Maar aankomende week heb ik voor het laatst les van hem. Dus het voelt nu een beetje als een sneltrein.



Het voelt sowieso raar om dit zo op te schrijven. Ineens serieus ofzo Ik ben nu vooral benieuwd wat jullie zouden doen. Lekker voor mezelf houden en het laten, of het toch delen met bijv. een vriendin, zodat ik andere visies krijg en meer helder krijg waar dit vandaan komt en hoe ik ermee om kan gaan? Ik zou het het liefst delen, maar dan voelt het alsof ik het zo groot maak.



Misschien goed om te weten nog, ik ben 19, hij half 20. Ik sluit 'zijn' vak binnenkort middels een assesment af en dan zie ik hem niet tot hooguit nauwelijks meer. Hij heeft geen relatie, en ik weet dat de kans nihil is dat hij mij ook interessant vind. Heb sowieso nog niets laten merken, omdat het allemaal nog zo kort speelt.



Alvast bedankt voor jullie reacties!



Anna
Alle reacties Link kopieren
En?????
Alle reacties Link kopieren
Heb m net uitgenodigd, nu is het duimen geblazen..
Anna, ik heb dit topic gevolgd maar reageer geloof ik voor het eerst. Begrijp ik nu goed dat je hem alleen maar hebt uitgenodigd voor FB? Zo maak je het jezelf wel moeilijk volgens mij, want dan moet je alsnog de stap nemen voor iets meer....

Ik snap dat het doodeng is hoor, maar ja, als je niks doet, gebeurt er ook nooit meer wat!



Ben benieuwd...
Wat is er mis met examen, toets, beoordeling?

En dan nog, HET assessment?? Irritante kutjes die dit soort taal bedenken. Losers.
Alle reacties Link kopieren
Kastanjez, zou jij iets mee gestuurd hebben? Zo ja wat, en wie weet kan ik dat alsnog wel doen. Ik twijfelde er erg over namelijk. Want ik weet dat hij de komende week niet in staat is om te reageren. Het moet vandaag gebeuren dus
Ik zou gelijk met de billen bloot gaan. Je ziet die gast (waarschijnlijk) nooit meer dus als je een blauwtje loopt heb je daar relatief weinig last van.



Je kunt iets heel spitsvondigs bedenken (ben ik niet zo'n ster in) of gewoon zeggen 'he gelukkig dat je me als vriend hebt geaccepteerd want ik nodig alleen vrienden uit om eens een bakkie te doen... Wanneer doen we een terrasje?' En dan eventueel nog een dikke smiley erbij.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor van verschillende kanten dat het zo is dat als iemand je verzoek geweigerd heeft, je het dan weer opnieuw kunt doen. Dat dus 'verzoek verstuurd' verdwenen is. Is dat echt zo?



Er staat in ieder geval nog onveranderd 'verzoek verstuurd'. Wat dan dus betekent dat hij het (nog) niet geweigerd/geaccepteerd heeft. Kan meerdere redenen hebben, ik ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds niks, maar hij doet wel dingen op facebook ondertussen. Ga er dus vanuit dat hij m'n uitnodiging geweigerd heeft. Ik heb voor mezelf wel zoiets van ik wil het uitleggen en hem dus vertellen hoe het zit. Slim? Nee. Maar dan heb ik voor mezelf de zekerheid, kan ik niet meer terug en kan ik door.

Morgen ga ik dat doen, deadline voor mezelf gesteld haha

Nu goed nadenken over hoe en wat ik wil zeggen.. Heel eng vind ik 't haha.
aiiii... :(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb reactie!

Gistermiddag kreeg ik een berichtje terug.

Vrij neutraal, niet afwijzend, maar ook niet heel positief.

Hij gaf aan het wel een lastige situatie te vinden, en ook dat hij nou niet per se hetzelfde wilde als ik.

Maar, hij staat wel open voor een ontmoeting!

Dan kunnen we dan elkaar beter leren kennen en kijken wat we hiermee gaan doen.

Al veel meer dan ik gehoopt had dus. Snap ook wel dat hij niet meteen hotel de botel is, en dat 't voor mij anders ligt. Hij heeft me gewoon altijd als student gezien. Sympathiek, maar verder niet. Is al heel wat dat hij me wil zien natuurlijk.



Ben heel benieuwd! Zal best even awkward zijn Volgende week woensdag gaan we even wat drinken is de planning..
Nou.....hij wijst je niet af! Ik begrijp ook wel dat het voor hem moeilijker is dan voor jou. Spannend! Veel plezier.
quote:anna1111 schreef op 18 april 2014 @ 12:06:

Ik heb reactie!

Gistermiddag kreeg ik een berichtje terug.

Vrij neutraal, niet afwijzend, maar ook niet heel positief.

Hij gaf aan het wel een lastige situatie te vinden, en ook dat hij nou niet per se hetzelfde wilde als ik.

Maar, hij staat wel open voor een ontmoeting!

Dan kunnen we dan elkaar beter leren kennen en kijken wat we hiermee gaan doen.

Al veel meer dan ik gehoopt had dus. Snap ook wel dat hij niet meteen hotel de botel is, en dat 't voor mij anders ligt. Hij heeft me gewoon altijd als student gezien. Sympathiek, maar verder niet. Is al heel wat dat hij me wil zien natuurlijk.



Ben heel benieuwd! Zal best even awkward zijn Volgende week woensdag gaan we even wat drinken is de planning..Dapper.
Alle reacties Link kopieren
Spannend!
Alle reacties Link kopieren
Zo, het is achter de rug

Werd toch ineens wel zenuwachtig hoor.. Het zou een vrij neutrale ontmoeting worden natuurlijk, en ik was wel bang dat het erop uit zou draaien dat we allebei iets anders wilden.



We zijn wat gaan drinken in het centrum van een andere stad, wel zo tactisch haha. In het begin was het best even gênant en zoeken naar hoe we ons tot elkaar moesten verhouden, maar dat was snel over gelukkig. Het was gezellig, en we hebben goed kunnen praten ook.

Hij blijft het een lastige situatie vinden en heeft aangegeven er over na te willen denken wat hij ermee gaat doen. Maar dat het hem wel echt leuk lijkt om samen te kijken wat er verder uit voort kan komen.

Maar ik heb er op zich wel vertrouwen in dat we elkaar nog eens gaan zien, omdat het echt gezellig was!



Ben benieuwd We hebben nummers uitgewisseld, dus we houden sowieso contact. Ben 'm, ondanks dat het allemaal relatief neutraal was, wel leuker gaan vinden
Alle reacties Link kopieren
oe goed nieuws dus....
never a failure, always a lesson
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer de enige, maar ik vind het wel raar van hem! Als het wel wat wordt, gaan collega's hem daar wel op beoordelen. For sure.
Alle reacties Link kopieren
quote:funky2901 schreef op 23 april 2014 @ 19:18:

Ik ben weer de enige, maar ik vind het wel raar van hem! Als het wel wat wordt, gaan collega's hem daar wel op beoordelen. For sure.Nou en ?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
quote:funky2901 schreef op 23 april 2014 @ 19:18:

Ik ben weer de enige, maar ik vind het wel raar van hem! Als het wel wat wordt, gaan collega's hem daar wel op beoordelen. For sure.Ze is van school af. So what? Het wordt wel saai in het leven als we al maar bezig zouden moeten zijn, met wat anderen zeggen of beoordelen. Leuk TO, ik duim voor je.
Wow dit is net een soap! Wat super leuk dat hij je wilde meeten. Ik duim voor je dat je op een volgende date gaat, mits je ons hier op de hoogte houdt natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Bij mij op school lopen ook docenten rond die een relatie hebben met een oud student. Zelfs eentje met een huidige student.



Het zal maar de liefde van je leven zijn. Student blijf je niet altijd.



Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Morgen gaan we elkaar weer zien en ik ben heel benieuwd. We hebben allebei de tijd genomen om er nog eens rustig over na te denken en ik hoop dan ook dat hij morgen iets kan zeggen over een eventueel verder verloop ja/nee.

Maar ik vind het sowieso leuk om 'm weer te zien
He Anna, ik had je vorige update helemaal gemist!! Wat leuk dat je nu al een tweede date gaat hebben. Zo zie je maar, wie niet waagt, die niet wint!!



Veel plezier morgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd!
Ooooooooooh goed dat ik even ben gaan kijken :D Wat een tof verhaal zeg!
Alle reacties Link kopieren
Mooi verhaal. Ben erg benieuwd hoe het nu met jou/jullie is?!
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven