Help! Jongens probleem!

16-04-2014 11:31 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee, sinds kort ken ik een jongen. De eerste reactie kwam van mij: ik vroeg hoe zijn tentamens waren geweest. Al snel vroeg hij of ik zin had om een keer wat te drinken. Hier heb ik ja op gezegd.

Afgelopen zaterdag ben ik 's avonds naar hem toe gegaan. Het was vrij laat en hij zei dat ik wel bij hem kon slapen op de bank. We zijn film gaan kijken en op een gegeven moment zoenden hij me. Doordat wij allebei al een tijd geen sex hadden gehad, liep het uit op sex. Wij zijn daarna gaan slapen en hij heeft de hele nacht tegen me aangelegen. 's Nachts kreeg ik nog een nachtmerrie en schrok wakker: hij was super lief toen.

De volgende ochtend zijn we lekker lui op de bank film gaan kijken. Hij streelde me door mijn haar, gaf kusje op mn hoofd en bleef me overal aanraken. Het was heerlijk. Hij gaf aan om aankomende donderdag samen te gaan koken, alleen moest hij kijken of hij vrijdag vrij is.

Ook gaf hij aan me wel leuk te vinden.



Echter toen ik thuis kwam was er behoorlijk veel gezeik en ik stuurde hem berichtje dat ik weer bij hem wilde zijn. Ik ben door emotionele gedachten beetje te veel gaan berichten.

De volgende dag gaf hij aan dat ik toch best snel ging en vaak berichtjes stuurde. Ik vond het fijn dat hij het aangaf en heb mijn sindsdien ingehouden. Ook gaf hij aan alles op zijn natuurlijke loop te laten gaa. Alleen stuurt hij mij dus helemaal geen berichtjes... Ik ben bang dat ik het verpest heb. Vind hem best wel leuk en het was super gezellig.



Wat ik merk is dat hij sowieso neit vaak op whatsapp online is, zou hij een jongen zijn die meer van face-to-face is of moet ik het gewoon opgeven.



Ik ben ook aan het twijfelen om hem te vragen of morgen (donderdag) nog doorgaat? Kan ik dit doen of moet ik alles aan hem overlaten? Ik snap zijn reactie echt niet. zo wispelturig!



Graag wat advies :D groetjes
Alle reacties Link kopieren
quote:Anthonius schreef op 16 april 2014 @ 11:57:

[...]





Sorry hoor... Maar waar lees je dat hij haar laat stikken dan?

Dat lees ik tussen de regels door. 'Laten stikken' is misschien wat onaardig geformuleerd, maar hij heeft niet zoveel interesse meer. Maar we zullen het zien.
Alle reacties Link kopieren
Dat snap ik dus niet! Waarom heeft een jongen dan geen intresse meer, ik bedoel hij vond de sex fantastisch.

Als ik sex fantastisch vind met iemand en dan ga ik denken, he wat leuk dus zo kan ik het vaker gaan met deze persoon.



Zoiets.. beetje raar uitgelegd maarja
Alle reacties Link kopieren
Dat gedoe over dat je moet wachten met seks snap ik nooit zo goed. Een jongen die mij een slet vind omdat ik ook van seks hou -net als hij- is toch sowieso niet iemand waar ik een relatie mee zou willen?



Nee, dan beter een paar maanden wachten en mezelf die lol dus ontzeggen zodat de man denkt dat ik een 'braaf' meisje ben! Pfff, wat een gedoe. Moet je ze dan ook wijsmaken dat je nog maagd bent? Vind dat zo'n ouderwetse gedachte..
Erger je niet, maar verbaas je!
Alle reacties Link kopieren
quote:red-girl schreef op 16 april 2014 @ 12:08:

Dat snap ik dus niet! Waarom heeft een jongen dan geen intresse meer, ik bedoel hij vond de sex fantastisch.

Als ik sex fantastisch vind met iemand en dan ga ik denken, he wat leuk dus zo kan ik het vaker gaan met deze persoon.



Zoiets.. beetje raar uitgelegd maarja

Omdat seks niet gelijk staat aan iemand beter leren kennen

Soms was het gewoon leuk voor een weekendje seks en bankhangen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 16 april 2014 @ 12:02:

[...]



Ik ken toch een hoop mannen, maar dat jagen doen ze echt niet meer hoor.

Welkom in de 212ste eeuw, waar vrouwen ook het voortouw nemen, en waar het soms ook gelijk opgaat.

Hier spreek je jezelf tegen. Aan de ene kant zouden mannen anno 21ste eeuw niet meer aan jagen doen. Aan de andere kant jagen mannen en vrouwen opeens weer allebei.

Dat laatste klopt natuurlijk, vrouwen jagen ook. Of mannen en vrouwen gelijkwaardig gemotiveerd zijn door seks betwijfel ik.
Alle reacties Link kopieren
Wat jij wil Noesa, wat jij wil
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Daarmee begin je je relatie meteen al ongelijkwaardig, want de man is nou eenmaal een jager en de vrouw hoort eigenlijk netjes te zijn.
Erger je niet, maar verbaas je!
Alle reacties Link kopieren
cello1987, bedoel je dit sarcastisch?
Alle reacties Link kopieren
quote:noesa schreef op 16 april 2014 @ 12:02:

[...]



Dat lees ik tussen de regels door. 'Laten stikken' is misschien wat onaardig geformuleerd, maar hij heeft niet zoveel interesse meer. Maar we zullen het zien.





Dus als je vraagt of het even wat minder kan omdat je bestookt wordt met berichtjes terwijl je aangeeft even ergens druk mee bezig te zijn... Is dat dan minder interesse?



Even off topic.. Waarom ben je zo negatief en wantrouwend??
Alle reacties Link kopieren
Red-girl, je moet lekker seks hebben met wie je wilt. Ik had altijd meteen seks als ik daar zin in had, de ene keer was het leuk voor een avondje, maar er zijn ook zeker relaties uit voortgekomen. Ik heb me nog nooit gebruikt gevoeld, vond het zelf toch ook leuk?!



Met mijn huidige vriend heb ik hem zelfs duidelijk verteld dat het eenmalig zou zijn, haha, tja, we zijn al een paar jaar verder nu en wonen samen ik vind noesi erg ouderwetse opvattingen hebben
Erger je niet, maar verbaas je!
Alle reacties Link kopieren
quote:cello1987 schreef op 16 april 2014 @ 12:17:

Red-girl, je moet lekker seks hebben met wie je wilt. Ik had altijd meteen seks als ik daar zin in had, de ene keer was het leuk voor een avondje, maar er zijn ook zeker relaties uit voortgekomen. Ik heb me nog nooit gebruikt gevoeld, vond het zelf toch ook leuk?!



Met mijn huidige vriend heb ik hem zelfs duidelijk verteld dat het eenmalig zou zijn, haha, tja, we zijn al een paar jaar verder nu en wonen samen ik vind noesi erg ouderwetse opvattingen hebben
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Cello1987, ik heb er zeer zeker van genoten! Heb er echt totaal geen spijt van. Ik denk dat mij probleem is dat ik nog al ongeduldig kan zijn. Het is sowieso voor mij eigenlijk lange tijd geleden dat ik een date heb gehad, dus weet me god niet meer hoe het werkt, hahahahaha.



Ik denk dat het het best is gewoon meer te ontspannen. denk dat ik dan ook wat meer zelfverzekerder over kom.

Heb hem net wel een berichtje gestuurd of morgen door gaat. Dus het is afwachten....
Alle reacties Link kopieren
quote:Anthonius schreef op 16 april 2014 @ 11:54:

[...]





Ja! Want alle mannen zijn 'honden'die maa rop een ding uit zijn natuurlijk...





Sorry hoor maar ik vind dit zo simpel gedacht..En heerlijk makkelijk ook om alle mannen zo over een kam te scheren...



TO, ik denk dat het hem zit dat je hem bestookt hebt met berichten en dat hij zich even zo gauw geen raad wist daarmee..



Gelukkig zie je hem donderdag zodat je dat eens rustig kunt bespreken en kunt uitleggen.



Trust me als het hem alleen om het seksen ging had hij je die volgende ochtend of misschien nog wel die zelfde nacht uit bed getrapt!

!



+1



Denk ook niet dat hij je zou laten stikken ofzo omdat je seks had en jij het initiatief nam.

Ik nam in den tijd ook het initiatief, eerste date seks en nu 11 jaar later zijn we al aantal jaren getrouwd en nu in verwachting van ons eerste. Kan dus ook positief verlopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:cello1987 schreef op 16 april 2014 @ 12:17:

Red-girl, je moet lekker seks hebben met wie je wilt. Ik had altijd meteen seks als ik daar zin in had, de ene keer was het leuk voor een avondje, maar er zijn ook zeker relaties uit voortgekomen. Ik heb me nog nooit gebruikt gevoeld, vond het zelf toch ook leuk?!



Met mijn huidige vriend heb ik hem zelfs duidelijk verteld dat het eenmalig zou zijn, haha, tja, we zijn al een paar jaar verder nu en wonen samen ik vind noesi erg ouderwetse opvattingen hebben





Dat bedoel ik! Jullie vrouwen zijn toch geëmancipeerd lijkt me??



Of hebben de vrouwen van de feministische golf dan niets voor elkaar gekregen??
Alle reacties Link kopieren
quote:Anthonius schreef op 16 april 2014 @ 12:15:

[...]





Dus als je vraagt of het even wat minder kan omdat je bestookt wordt met berichtjes terwijl je aangeeft even ergens druk mee bezig te zijn... Is dat dan minder interesse?Nogmaals: Ik lees het tussen de regels door. Maar we zullen zien. Ondertussen staat het je natuurlijk vrij om het positief in te zien en TO een hart onder de riem te steken. Trek je van mij niks aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anthonius schreef op 16 april 2014 @ 12:24:

[...]





Dat bedoel ik! Jullie vrouwen zijn toch geëmancipeerd lijkt me??



Of hebben de vrouwen van de feministische golf dan niets voor elkaar gekregen??Inderdaad en cello 1987 heeft gelijk. Ben ook zo. Toch als je zo bent als vrouw word je meestal scheef bekeken en bestempeld als slet. Vooral door vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:noesa schreef op 16 april 2014 @ 11:40:

Jongens krijgen het benauwd van teveel aandacht van een meisje. Ze jagen liever zelf.

Daarom een tip voor de volgende keer als je een jongen echt leuk vindt: niet meteen seksen. Als jongens niet echt in je geïnteresseerd zijn is voor hen de lol er na de seks vanaf.

Dus wacht daar een tijdje mee. Dan merk je vanzelf wel hoe geïnteresseerd hij in jou als persoon is.



Als je echt zo'n ouderwetse traditionele lompe platdenkende man zoekt is dit een uitstekende strategie.



Als je gewoon een leuke weldenkende man met goed functionerende hersencellen zoekt is dit bepaaldelijk een idiote strategie. Pikstraf voor de relatie, geen weldenkende vent zou daarin willen stappen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 16 april 2014 @ 11:52:

[...]





MAAR.....hysterische appjes gaan sturen na 1 date valt altijd verkeerd

Of je nou man of vrouw bentDit dus.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:Anthonius schreef op 16 april 2014 @ 12:24:

[...]



Of hebben de vrouwen van de feministische golf dan niets voor elkaar gekregen??





Ehm, er werd en wordt gestreden voor dingen als gelijke beloning en zo. Die vrouwen kwamen op voor dingen als dat je als vrouw een aparte bankrekening voor jezelf kon houden als je ging trouwen en het recht op veilige en legale abortuss. Niks geen spandoeken met: "Ik wil het recht een man als eerste aan te spreken in de dancing of de kroeg".



Met zulke flauwe opmerkingen doe je feministen van toen en nu behoorlijk tekort.



Just sayin'.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Wat mensen onderling doen in hun baltsgedrag is niet echt een feminisitsche zaak bedoel ik te zeggen. Moet iedereen lekker zelf weten en als de ander niet van jouw stijl gediend is heb je gewoon pech.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:Anthonius schreef op 16 april 2014 @ 11:54:

[...]





Ja! Want alle mannen zijn 'honden'die maa rop een ding uit zijn natuurlijk...





Sorry hoor maar ik vind dit zo simpel gedacht..En heerlijk makkelijk ook om alle mannen zo over een kam te scheren...



TO, ik denk dat het hem zit dat je hem bestookt hebt met berichten en dat hij zich even zo gauw geen raad wist daarmee..



Gelukkig zie je hem donderdag zodat je dat eens rustig kunt bespreken en kunt uitleggen.



Trust me als het hem alleen om het seksen ging had hij je die volgende ochtend of misschien nog wel die zelfde nacht uit bed getrapt!



Dit komt van een man, ik dus, en laat je graag de andere kant zien.

De meeste dames hier zijn Cuba en Nousa zijn wat dat betreft wellicht bevooroordeeld!!Ok, dan is HIJ die ene uitzondering...
Alle reacties Link kopieren
quote:cuba2012 schreef op 16 april 2014 @ 12:46:

[...]





Ok, dan is HIJ die ene uitzondering... Hey, vertel geen onzin over een heel geslacht, als je gewoon zelf op de verkeerde types valt.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 16 april 2014 @ 12:39:

[...]



Als je gewoon een leuke weldenkende man met goed functionerende hersencellen zoekt is dit bepaaldelijk een idiote strategie. Pikstraf voor de relatie, geen weldenkende vent zou daarin willen stappen.

Niet seksen op een eerste date vind je 'pikstraf'?

En geen 'weldenkende' vent die met zo'n vrouw een relatie wil?

Lol.
Alle reacties Link kopieren
quote:cuba2012 schreef op 16 april 2014 @ 12:46:

[...]





Ok, dan is HIJ die ene uitzondering... O er zijn nog uitzonderingen hoor
Alle reacties Link kopieren
Red-girl, noesa kan natuurlijk gelijk hebben dat deze man is afgeknapt vanwege de seks. Dan weet je dus ook meteen dat dit niet een man is waar je een relatie mee zou willen!



Want ja, er lopen nog steeds mannen rond die vrouwen sletten vinden als ze van seks genieten, zelfs in 2014. Dat soort mannen krijgt dan ook relaties met vrouwen als [...], ook prima, ieder zijn ding.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-04-2014 13:46
Reden: Op de man spelen
% gewijzigd
Erger je niet, maar verbaas je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven