Tips om vriendschap te starten

16-04-2014 14:35 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rare situatie, hoop dat iemand me kan helpen. Zijn een paar jaar geleden van de hoofdstad naar een dorpje in de buurt verhuisd (ivm kinderen, tuin enz). Bevalt goed, hoewel ik mijn vriendinnen mis en hier nog weinig nieuwe vriendschappen heb gesloten. Ik voel een enorme klik met iemand, maar ze is onze huisarts. Hoe pak ik dat nou aan? Als zij er niet zo over denkt, is ze nog wel mijn huisarts, dus dat schiet niet op, toch? Iemand tips? Voel me net 12...
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan je er met haar over beginnen dat je het mist om met iemand / een vriendin een Drankje te doen (of wat Dan ook) en kijken hoe zij daarom reageert
quote:titato schreef op 16 april 2014 @ 14:44:

Misschien kan je er met haar over beginnen dat je het mist om met iemand / een vriendin een Drankje te doen (of wat Dan ook) en kijken hoe zij daarom reageert



Ik zou haar juist niet op zo'n manier aanspreken, maar haar gewoon wat persoonlijke vragen stellen. Waar ze woont, of ze hier al lang woont, bladiebla. Ook niet tijdens een consult, als je in een dorp woont kom je haar misschien gewoon wel eens op straat tegen?



En aan het eind van je gesprek kan je haar altijd nog uitnodigen ofzo.
Zal lastig worden denk ik, juist omdat ze je huisarts is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven