Entertainment alle pijlers

Flatteuze en Onflatteuze Celebzzz -New-

16-05-2013 21:41 4270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lady Gaga pre en post photoshop















Alle reacties Link kopieren
Kate, William & George







William als kind met zijn moeder

Alle reacties Link kopieren
Kylie

Alle reacties Link kopieren
Cate Blanchett



Alle reacties Link kopieren
Iggypop, prachtige ogen!



Die enkels van Kim; was dat een reactie op een eerdere post van mij X- D
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Tom Hardy







'Greatest actor of his generation' kan ik niet beoordelen, volgens mij heb ik nog nooit een film met hem erin gezien. Toch zou ik zeggen dat o.a Michael Fassbender en Christian Bale behoorlijk goede competitie zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 16 april 2014 @ 10:42:

[...]



Ja idd! Ik vind hem ook te gespierd en ben eigenlijk normaal niet zo van de getinte mannen. Maar deze vind ik echt leuk en knap! Het is zo'n sympathieke vent volgens mij. Doet geen vlieg kwaad, ondanks z'n worstelcarriëre. Hij is ook volgens mij nooit in opspraak ofzo en is echt een goede vent.Ja, hij komt heel sympathiek over. Dat heb ik met meer celebs (m/v), die ik dan ook (deels doordat ik ze leuk vind overkomen) knap/mooi vind. Ook andersom overigens, dat ik ze onsympathiek vind overkomen en daarom ook niet meer mooi/knap vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 16 april 2014 @ 17:04:

Die enkels van Kim; was dat een reactie op een eerdere post van mij X- DIs die voor mij? Want ik heb geen idee over welke foto je het dan hebt.
Alle reacties Link kopieren
Huh, snap jouw post niet helemaal maar gistern of eergisteren merkte ik op dat om eenceleb te zijn je toch wel slanke enkels moet hebben getuige de foto's van celebs die Llemaal prachtig strakke enkels hebben. Ik heb die niet en zou willen dat ik ze wel heb.



Dat bedoelde ik. Weet niet of dit antwoord op jouw vraag is em of je mijn uitleg nu begrijpt.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Catherine Zeta-Jones en Michael Douglas





Kristen Stewart op een filmset - wat een outfit! Wel leuk, een zeldzame foto waarop ze lacht





Emma Watson is 24 geworden, haar verjaardag bracht ze door op de filmset van een film die Regression heet

Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 16 april 2014 @ 17:26:

Huh, snap jouw post niet helemaal maar gistern of eergisteren merkte ik op dat om eenceleb te zijn je toch wel slanke enkels moet hebben getuige de foto's van celebs die Llemaal prachtig strakke enkels hebben. Ik heb die niet en zou willen dat ik ze wel heb.



Dat bedoelde ik. Weet niet of dit antwoord op jouw vraag is em of je mijn uitleg nu begrijpt.Nee. Maar ik heb dat bericht inderdaad gezien. Door photoshop, stylistentrucjes en het gebruiken van voordelige foto's komt er natuurlijk wel een heel ander beeld naar voren.
Alle reacties Link kopieren
Orlando: vriendelijk lachen dan krijg ik geen bon

Alle reacties Link kopieren
Taylor Swift





Kate Beckinsale





Katie Holmes

Alle reacties Link kopieren
Kate Upton, Cameron Diaz & Leslie Mann





Ik vind het soort schoenen dat Cameron aan heeft zo ontzettend lelijk.
Alle reacties Link kopieren
Lupita Nyong'o





Brad Pitt, dat t-shirt!

Alle reacties Link kopieren
Justin Bieber





Lijken wel schoenen met een ingebouwde sleehak
Alle reacties Link kopieren
Emma Stone is druk bezig met het promoten van The Amazing Spiderman 2 en heeft overal waar ze komt een andere leuke of minder leuke outfit aan























Brrrrrr Gaga: http://www.dailymail.co.u ... results-jaw-dropping.html
En mosterd
Alle reacties Link kopieren
Ewat een vreselijke outfits van haar
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 16 april 2014 @ 21:55:

En mosterd Het scheelde maar een haartje.
Alle reacties Link kopieren
Liadan, bedankt voor de vele foto's van Emma Stone. Ik vind haar zo'n leuke actrice! Het lijkt er helaas wel op dat ze door alle drukte ook vergeet om te eten... ze is erg dun zeg!



Ook een leuke foto van de drie blonde dames (Kate, Cameron en Leslie). Ik las ergens dat Kate Upton zichzelf ziet als een 'vollere vrouw'. Hmm... dat kan ik toch niet met haar eens zijn...
Alle reacties Link kopieren
Human Barbie doet een selfie:
óu sont les neiges d'antan

quote:merano schreef op 17 april 2014 @ 20:32:

Human Barbie doet een selfie: [afbeelding]Uuh, zie ik nou 'n wc? Barbies poepen toch zeker niet? Of is ze bij Ken?
quote:merano schreef op 17 april 2014 @ 20:32:

Human Barbie doet een selfie: [afbeelding]Ik vind vooral de verhouding tussen haar enorm dunne taille en dan die heupen en billen erg raar. Als ze ribben heeft laten weghalen ofzo? (zoals Cher..)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven