Help! Jongens probleem!

16-04-2014 11:31 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee, sinds kort ken ik een jongen. De eerste reactie kwam van mij: ik vroeg hoe zijn tentamens waren geweest. Al snel vroeg hij of ik zin had om een keer wat te drinken. Hier heb ik ja op gezegd.

Afgelopen zaterdag ben ik 's avonds naar hem toe gegaan. Het was vrij laat en hij zei dat ik wel bij hem kon slapen op de bank. We zijn film gaan kijken en op een gegeven moment zoenden hij me. Doordat wij allebei al een tijd geen sex hadden gehad, liep het uit op sex. Wij zijn daarna gaan slapen en hij heeft de hele nacht tegen me aangelegen. 's Nachts kreeg ik nog een nachtmerrie en schrok wakker: hij was super lief toen.

De volgende ochtend zijn we lekker lui op de bank film gaan kijken. Hij streelde me door mijn haar, gaf kusje op mn hoofd en bleef me overal aanraken. Het was heerlijk. Hij gaf aan om aankomende donderdag samen te gaan koken, alleen moest hij kijken of hij vrijdag vrij is.

Ook gaf hij aan me wel leuk te vinden.



Echter toen ik thuis kwam was er behoorlijk veel gezeik en ik stuurde hem berichtje dat ik weer bij hem wilde zijn. Ik ben door emotionele gedachten beetje te veel gaan berichten.

De volgende dag gaf hij aan dat ik toch best snel ging en vaak berichtjes stuurde. Ik vond het fijn dat hij het aangaf en heb mijn sindsdien ingehouden. Ook gaf hij aan alles op zijn natuurlijke loop te laten gaa. Alleen stuurt hij mij dus helemaal geen berichtjes... Ik ben bang dat ik het verpest heb. Vind hem best wel leuk en het was super gezellig.



Wat ik merk is dat hij sowieso neit vaak op whatsapp online is, zou hij een jongen zijn die meer van face-to-face is of moet ik het gewoon opgeven.



Ik ben ook aan het twijfelen om hem te vragen of morgen (donderdag) nog doorgaat? Kan ik dit doen of moet ik alles aan hem overlaten? Ik snap zijn reactie echt niet. zo wispelturig!



Graag wat advies :D groetjes
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 16 april 2014 @ 17:53:

[...]





Praat voor jezelf vriend. Ik beschouw mezelf als leuk, weldenkend en mijn hersencellen doen het uitstekend. En ik ben het absoluut niet met je eens.

Ik vind een vrouw die niet meteen bij de eerste date mijn bed inrolt, alleen maar des te interessanter.Nou een man ís sowieso een stuk interessanter als hij zijn interesse voor de vrouw in kwestie niet laat af hangen van haar al dan niet vermeende promiscuïteit.
Alle reacties Link kopieren
Dat eeuwige gezeik altijd over dat ''gejaag'' van mannen... pfffff

Ik hou er zelf ook van om het voortouw te nemen ipv af te wachten zodat de man in kwestie kan ''jagen''.

Als een man afknapt omdat ik de jager ben, is het geen partij voor mij :D

Ik hou totaal niet van afwachten, maar hou er van om te ondernemen.
Alle reacties Link kopieren
Aan Red-girl.



Het meeste ging goed. Maar wat deed je fout de eerst keer?

Toen je thuiskwam kreeg je veel gezeik. Toen ben je hem gaan bombarderen met berichtjes dat er zo'n gedoe was. En weet ik wat je allemaal aan 'vuile was' je hem verteld hebt.

En dat je maar weer liever bij hem wilde zijn.



Kijk, daarmee krijgt zo'n nieuwe jongen gelijk een rare smaak van in de mond. Hij denkt dat je misschien een hysterisch wijf bent dat bij de minste dingen helemaal door kan draven.



Doe dit alsjeblieft nooit meer. Een nieuwe man gelijk bombarderen met jou sores. De kans dat hij er mee stopt is levensgroot aanwezig.



Dat ging er volgens mij fout. Niet meer- en niet minder.



En of je nu wel- of niet de eerste keer seks hebt. Maakt echt niet zoveel uit. Dat is per persoon verschillend. Of dat een man moet jagen en de vrouw niet op de man mag afstappen ben ik het niet mee eens. Echt niet alle mannen zijn jagers. Sterker nog, die zien soms de signalen die vrouwen afgeven niet eens. En om dan zo'n man te laten lopen is zonde. Vooral ook voor jezelf. Want dan slaat een andere vrouw haar slag wel. En vist de vrouw (misschien alweer) achter het net.

Het is 2014 dus ook vrouwen mogen gerust duidelijk aan een man laten weten dat ze hem wel leuk vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:sophietjekalewietje schreef op 16 april 2014 @ 19:18:

[...]





Nou een man ís sowieso een stuk interessanter als hij zijn interesse voor de vrouw in kwestie niet laat af hangen van haar al dan niet vermeende promiscuïteit.



FYI: ik doe zelf ook niet (al jaren niet meer) aan sex op de eerste date. Ook niet als de sex, in casu de dame in kwestie, voor het grijpen ligt. Ik leer liever iemand eerst iets beter kennen.

En met promiscuïteit heeft dat wat mij betreft niets te maken. Ik deel zoiets intiems liever niet met iemand die ik nog maar nauwelijks ken. Sex is voor mij geen consumptie artikel.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg niet dat je op de eerste date met iemand naar bed moet, ik zeg dat de mate van hoe interessant zij voor jou is niet zou moeten afhangen van of zij wel of niet op de eerste date seks wil.
Alle reacties Link kopieren
quote:lafjoetwo schreef op 16 april 2014 @ 11:52:

En DonkeyShot kan het weten! He Donkey Sluit me hier dan ook bij aan. Niet te veel bezig zijn met wat je nou wel en wat je nou niet moet doen. Je maakt jezelf helemaal gek zo.Leuk je weer te zien Lafjoe !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
quote:sophietjekalewietje schreef op 16 april 2014 @ 20:50:

Ik zeg niet dat je op de eerste date met iemand naar bed moet, ik zeg dat de mate van hoe interessant zij voor jou is niet zou moeten afhangen van of zij wel of niet op de eerste date seks wil.





Dat lijkt mij bij uitstek een zaak die ieder voor zichzelf uit moet maken. Persoonlijk kan ik het wel waarderen als een vrouw (net als ik) vindt dat elkaar wat beter leren kennen voor je elkaar de broek van het lijf rukt, helemaal zo gek niet is. Dan zijn we het daar alvast over eens.

En voor mij wordt ze daardoor eerder interessanter, dan minder interessant. Wat anderen vinden moeten ze zelf weten.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Te snel seks gehad is niet zozeer het probleem, wel het emotioneel/afhankelijk opstellen van 'ik mis je, ik wil bij je zijn etc' Denk zelf dat hij daar meer op is afgeknapt dan dat je te snel met hem naar bed bent geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 16 april 2014 @ 20:55:

[...]





Dat lijkt mij bij uitstek een zaak die ieder voor zichzelf uit moet maken. Persoonlijk kan ik het wel waarderen als een vrouw (net als ik) vindt dat elkaar wat beter leren kennen voor je elkaar de broek van het lijf rukt, helemaal zo gek niet is. Dan zijn we het daar alvast over eens.

En voor mij wordt ze daardoor eerder interessanter, dan minder interessant. Wat anderen vinden moeten ze zelf weten.Ja en ik vind dat een man daar nou juist minder interessant van wordt, van vinden dat het wat uitmaakt wanneer een ander persoon dan zijzelf ervoor kiest om seks te hebben. Ik zeg niet dat jij iets niet mag vinden, ik zeg dat ik op mijn beurt daar dan iets van vind
Alle reacties Link kopieren
Aan de vrouwen/mannen die zeggen dat er niks mis mee is, seksen op de eerste date, want 21ste eeuw, en man en vrouw zijn gelijkwaardig, en als je zin hebt in seks: niks mis mee, enz. enz.

Is dit ook het advies wat je (evt.) aan je dochter geeft? Of zoon?
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Alle reacties Link kopieren
Stokoud. Met kinderen zelfs.
Alle reacties Link kopieren
quote:noesa schreef op 16 april 2014 @ 22:45:

Aan de vrouwen/mannen die zeggen dat er niks mis mee is, seksen op de eerste date, want 21ste eeuw, en man en vrouw zijn gelijkwaardig, en als je zin hebt in seks: niks mis mee, enz. enz.

Is dit ook het advies wat je (evt.) aan je dochter geeft? Of zoon?Mijn dochter moet nog geboren worden dus wat voor advies ik ga geven weet ik niet maar denk dat ik open ga zijn over seks net zoals mijn ouders waren. Ze leerden me ook respect voor mezelf bij. Mijn bedpartners tel ik op 1 hand. Heb er zelf geen volledig hand voor nodig.
Eens met Rob uit Zeist.

(De rest van de reacties heb ik niet gelezen, want ik vrees dat daar veel gedreutel bij zit over al dan niet seks op de eerste date.)



Jongen of meisje: je moet niet meteen al je problemen bij iemand dumpen in de kennismakingsfase. Als ik (v) een nieuwe vriendin leer kennen die meteen al haar problemen bij me uitstort, denk ik ook: hoho, is dit voor leuk of moet ik je 'redden'?



Verder: laat je ouders weten als je ergens blijft slapen, krijg je minder gezeik.
Alle reacties Link kopieren
@Noesa: als ik een dochter of zoon(!!!) zou hebben zou ik zeggen: doe nooit iets tegen je zin, laat niemand je vertellen hoe je moet zijn, luister goed naar jezelf en doe het al-tijd veilig.
Alle reacties Link kopieren
En @ Noesa: zou jij dan een ander advies geven aan je zoon dan aan je dochter?
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het handig om aan jullie te laten weten waar het gezeik over ging: mijn zus had ruzie met haar man (drinkt veel, drugs). Ze was helemaal overstuur. Daarnaast waren haren kinderen er ook van 1 en 5 en ook deze waren behoorlijk overstuur.



Ook kreeg ik nog een belletje van mn ex die het dus heel leuk vond om mij te vertellen dat het een mooie dag was voor de dood (ik weet niet hoe hij dit bedoeld, miss zijn eigen, maar kan ook de mijne zijn).



Dat ik dan even mn verhaal kwijt wil vind ik wel kunnen. Dat ik er uiteindelijk iets te in door sloeg was niet slim, maarja ik heb jullie al vertelt dat het nu wel weer goed zit met die jongen en hij het ontzettend druk heeft met zijn studie en zieke vader.



Het ging dus niet over het feit dat ik daar had geslapen dat er gezeik was. Ik ben nu 22 en mn moeder weet dat ze over dat soort dingen niets meer kan zeggen. Ze kan advies geven, maar wat ik er mee doe moet ik zelf weten.



Bedankt voor jullie berichtjes. En, omg, kap over hetgeen dat mannen alleen maar uit zijn op sex het is niet altijd waar!
Alle reacties Link kopieren
TO niet lullig bedoeld, maar is het niet goed om eens uit huis te gaan?

Wat naar van je zus en wat een eng bericht van je ex. Ik zou volgende keer wel een vriendin bellen en het hem gewoon rustig erover vertellen tijdens de date. Niks mis mee om het hem te vertellen, maar op het moment dat je overstuur bent wil je graag getroost worden en dan is het ook makkelijker als je een vriendin belt denk ik, zij kent jou en je situatie.



Het is niks om je voor te schamen tegenover die jongen, maar op het moment dat jij overstuur bent kan hij nu nog niks doen, omdat jullie elkaar pas net kennen.
Red-girl, 22!

Dan slaat mijn aanname over niet thuis slapen inderdaad nergens op, net zomin als dat gezeur over wanneer wel of niet seks.



Ik dacht dat je jonger was. Ik vergeet soms dat ik "jongens" van 50+ ook nog steeds "jongens" noem.
Alle reacties Link kopieren
quote:red-girl schreef op 17 april 2014 @ 09:28:

Misschien is het handig om aan jullie te laten weten waar het gezeik over ging: mijn zus had ruzie met haar man (drinkt veel, drugs). Ze was helemaal overstuur. Daarnaast waren haren kinderen er ook van 1 en 5 en ook deze waren behoorlijk overstuur.



Ook kreeg ik nog een belletje van mn ex die het dus heel leuk vond om mij te vertellen dat het een mooie dag was voor de dood (ik weet niet hoe hij dit bedoeld, miss zijn eigen, maar kan ook de mijne zijn).



Dat ik dan even mn verhaal kwijt wil vind ik wel kunnen. Dat ik er uiteindelijk iets te in door sloeg was niet slim, maarja ik heb jullie al vertelt dat het nu wel weer goed zit met die jongen en hij het ontzettend druk heeft met zijn studie en zieke vader.



Het ging dus niet over het feit dat ik daar had geslapen dat er gezeik was. Ik ben nu 22 en mn moeder weet dat ze over dat soort dingen niets meer kan zeggen. Ze kan advies geven, maar wat ik er mee doe moet ik zelf weten.



Bedankt voor jullie berichtjes. En, omg, kap over hetgeen dat mannen alleen maar uit zijn op sex het is niet altijd waar!Je ging naar die jongen terug omdat het thuis niet leuk was, niet zozeer omdat je bij hem wilde zijn. Niet zo leuk voor hem.
Alle reacties Link kopieren
fairy1, waarom vul je voor mij in? Ik ging bij hem terug om het liefst weer in zijn arme te kunnen liggen en met hem te kunnen lachen en gek te doen.

Het is naar mijn weten niet netjes om voor andere mensen in te vullen.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik zou als ik die kerel was liever ook niet gelijk zoveel bagage van iemand anders op mijn dak gegooid krijgen nadat je elkaar één keer hebt gezien.Zulke zaken bespreek je alleen met iemand met wie je in een serieuze relatie zit en niet met een scharrel van één nacht.



Dit soort zaken dumpen bij een, nog,vrijwel onbekende vind ik raar gedrag en ik zou er op afknappen.
Alle reacties Link kopieren
quote:red-girl schreef op 17 april 2014 @ 13:30:

fairy1, waarom vul je voor mij in? Ik ging bij hem terug om het liefst weer in zijn arme te kunnen liggen en met hem te kunnen lachen en gek te doen.

Het is naar mijn weten niet netjes om voor andere mensen in te vullen.Je schrijft dat er thuis gezeik was, vanwege een zus met problemen en dat dat maakte dat je daar weer weg wilde. Excuses als ik dat verkeerd gelezen heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:sophietjekalewietje schreef op 17 april 2014 @ 09:15:

@Noesa: als ik een dochter of zoon(!!!) zou hebben zou ik zeggen: doe nooit iets tegen je zin, laat niemand je vertellen hoe je moet zijn, luister goed naar jezelf en doe het al-tijd veilig.

Ja. Ik zou zeggen dat er wezenlijke verschillen zijn tussen mannen en vrouwen. Vrouwen 'geven' vaak seks om liefde te krijgen. Mannen 'geven' vaak liefde om seks te krijgen.

De mooie emancipatie idealen ten spijt: de natuur blijft de natuur.

Voor zoons handig om te weten dat er niks mis is met hoe ze voelen en denken. En voor dochters ook.

Maar laat wel even iemand vertellen dat er verschillen zijn.
quote:noesa schreef op 17 april 2014 @ 14:27:

[...]

De mooie emancipatie idealen ten spijt: de natuur blijft de natuur.



Heel knap dat jij weet dat het natuur is en geen opvoeding.



Zolang ik dat nog niet zeker weet, trek ik me er maar gewoon niks van aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven