Mode & Beauty alle pijlers

Groen of rood?

16-04-2014 19:42 107 berichten
Deze prachtige jurk





zit helaas voor geen meter bij mijn borsten . Er steekt een rare plooi naar voren op de rechter borst. Ik wil nu liever een andere proberen. Maar...



Welke dan ?!





En waarom ?



Ik ben een half bloedje. Bruine huid, bruine ogen, bruine krullen. Ik houd erg van groen, maar rood is ook erg mooi en intens. Ik heb in principe ook al een witte jurk met rode bloemen. Maar denk dat ik me in rood net een tikje sexier voel dan in groen . In groen weer en beetje chiquer though.. Moeilijk!



Ik ga topvintage vanavond emailen.. Weet iemand trouwens of je een defect kledingstuk kunt ruilen voor een ander?

Groen of Rood

Totaal aantal stemmen: 60

Groen (45%)
Rood (50%)
Geen van beiden, omdat: (5%)
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=EHtlf_6xiDY
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Die jurk schreeuwt ROOD! Ik zou luisteren naar de jurk . (vet mooie sexy jurk trouwens en je hebt er een prachtig figuur voor).
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 16 april 2014 @ 21:48:

[...]



http://i57.tinypic.com/1672rz7.jpgOfftopic, zonder een hitsige man te lijken; Je hebt echt een pràchtig lijf.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Als het kledingstuk 'defect' bij je afgeleverd is, zou ik dat op de mail zetten en natuurlijk krijg je dan of je geld terug of een ander exemplaar. Bij deze webshop heb ik een keer een grote bestelling gedaan en de dag nadien werd ik plots opgenomen in het ziekenhuis waardoor die doos dus meer dan 2 weken niet geopend werd. Terug thuis was de ' omruiltermijn' al voorbij en bleken er een aantal kledingstukken niet te passen. Ik heb gemaild en mocht alles wat niet paste toch nog terug sturen en heb netjes mijn geld terug gekregen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik heb overigens ook een geweldige jurk gekocht bij Topvintage dankzij een topic hier.



Ze mogen wel dankbaar zijn met al die gratis PR.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:EvyBlissy schreef op 16 april 2014 @ 22:08:

[...]





Offtopic, zonder een hitsige man te lijken; Je hebt echt een pràchtig lijf.



Dito, fantastisch jurkje in een heel mooi lichaam!



Ontopic: ik ga ook voor groen.
Groen! Origineler dan rood, evengoed sexy maar wel classy.
Alle reacties Link kopieren
Groen en je hebt een pracht figuur !
Ik word verlegen van.jullie , lief dames. Ik.neig nu meer naar groen omdat er mooi uit zien op stage ook weg.leuk.is. Maar het is ook leuk om af en toe femme fatale te spelen :p en die andere jurken, zeker de zwarte is wel erg braaf.
Alle reacties Link kopieren
Dan ga jij er groen superprachtig uitzien! Geniet er van!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hooo Hooo , ben dr nog niet uit hoor
Alle reacties Link kopieren
.... groen - rood - purpelpaars - roze met bloemtjes: het maakt niet uit ! Jij hebt echt het prachtige figuur voor die vintage modelletjes. Ikke jaloers want type bijna stopnaald:(
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor groen gaan, al is de rode zeker ook mooi.
Groen, daar kun je veel meer mee. Met strasssieraden ben je een vamp, met goud chique, met zwart classy en met wit retro. Je kunt met groen gewoon veel meer.
Alle reacties Link kopieren
Groen. Groene jurk met rode lippen en goede schoenen is meer understated sexy dan in our face en ik vind in your face gewoon niet sexy. Het maakt me niet uit hoe vaak mensen femme fatale zeggen ik denk aan Jessica Rabbit, Amanda Lepore en Pamela Anderson.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou echt niet van groen. Ik zou dus voor die rode jurk gaan. Mooi!
Groen. Ik vind die rode echt niet mooi.
Groen! Staat mooi bij je huidskleur!



Ik wil wel even zeggen dat je een prachtig en jaloersmakend mooi figuur hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je foto's bekeken en ik vind rood je eigenlijk niet zo mooi staan. In de rode jurk ben je veel fletser dan in die zwarte jurk. Op basis daarvan zeg ik dus ook groen, terwijl ik eigenlijk groen helemaal geen mooie kleur vind. Grappig is dat, want ik ben ook mixed race maar groen staat mij helemaal niet en rood juist wel, terwijl ik denk dat het bij jou precies andersom is. Ik denk dat je er in die groene jurk echt stunning uit zult zien.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Up-date! Up-date! Up-date!



De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou groen doen.

Rood is prachtig maar meer standaard.
Rood omdat rood met zwart in de winter kan en met wit in de lente/zomer.Groen vind ik minder makkelijk te combineren "all year round" Daarnaast ben ik gewoon dol op rood maar ze staan je vast allebei prachtig!
Ik heb gekozen vooorrrrr........





GROEN



Vooral Blije-Bij's opmerking over de rode lippenstift heeft me overgehaald. Ik ben namelijk dól op rode lippenstift en de juiste kleur rood vinden bij een rode jurk is zo veel moeilijker . Bedankt voor alle reacties!



(Wellicht dat de volgende aankoop deze jurk in't rood is , dat gaat nog een tijdje duren :P )
Joehoei goede keus!
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven