Wat gaan jullie doen op Koningsdag?

16-04-2014 20:08 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog geen idee...
Alle reacties Link kopieren
quote:potsiedikkie schreef op woensdag 16 april 2014 22:01 Vanaf je 15de 'mocht' je naar ruud...maar in De Groene Zwan was het leuker ;)



Is dat niet over de brug en dan naar rechts?

Vergeef me ik weet het echt niet meer !
Alle reacties Link kopieren
Werken.
Vrijmarkt, op jacht naar leuke spulletjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik vlieg naar mijn vriendin in de VS
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 16 april 2014 @ 22:42:

Ik vlieg naar mijn vriendin in de VS Mag ik mee?
You don't have to fit into the format
sporten natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Naar de rommelmarkt.
Ik ga verkopen, althans dat is de bedoeling. En dan soms mijn vriend even alleen laten staan zodat ik kan shoppen
Alle reacties Link kopieren
Op vakantie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 16 april 2014 @ 22:57:

[...]



Mag ik mee?Tuurlijk! Zodra ze bij het tuincentrum geldbomen verkopen
Alle reacties Link kopieren
New york!
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 16 april 2014 @ 22:42:

Ik vlieg naar mijn vriendin in de VS Gaaf Yetje. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Als we dan al de sleutel van ons nieuwe huis hebben zijn we bezig in het huis. En als we de sleutel nog niet hebben dan zien we wel wat we gaan doen.

Heb die dag in ieder geval vrij van het werk.
Alle reacties Link kopieren
Bijkomen van die stomme verplichte koningsspelen.... En een feestje vieren omdat mijn neefje 1 wordt
Alle reacties Link kopieren
Ik vlieg met oudste dochter naar New York voor een weekje
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
Werken, de winkel is gewoon de gehele dag open.
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
Alle reacties Link kopieren
Naar een festival!
Alle reacties Link kopieren
Dat is afhankelijk van mijn echo twee dagen eerder.

Door omstandigheden heb ik koninginnedag nooit echt leuk gevonden. Bij een negatieve echo vrees ik dat dat gevoel ook dit jaar aanwezig is. Bij een positieve echo zal ik vooral heel opgelucht en blij zijn, daarmee mijn mood anders, en ook de manier hoe ik die dag zal beleven.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga gezellig verkopen met een aantal vrienden. Kom vooral langs zou ik zeggen.
Cum non tum age
quote:Wageningen1985 schreef op 16 april 2014 @ 21:03:

[...]



Jij hebt het goed voor elkaar!Goed geregeld he? Dacht ik ook ik neem wel een oranje bikini mee!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij moet ik werken. Maar daarna zal ik nog wel een afzakkertje nemen in mijn stamkroeg, gok ik zo.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Ik ga op de markt staan, heb veel dingen die weg kunnen, woon in een leuke volksbuurt dus komt goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog geen idee wat ik zal doen. Blijft Koningsdag nog op 30 april of verschuift het naar 26 april?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Uitkateren en van groot feest de avond ervoor en daarna de kinderen ophalen en misschien even naar een kindvriendelijk gebeuren in de buurt.
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 april 2014 @ 08:45:

Ik heb nog geen idee wat ik zal doen. Blijft Koningsdag nog op 30 april of verschuift het naar 26 april?



Het wordt 27 april toch? Is WimLex dan niet jarig?



OT: ik blijf angstvallig in huis. Ik vind het echt een van de verschrikkelijkste dagen van het jaar, kan er niks aan doen. Die mensenmassa's in de stad.. Bah.

Vroegah werkte ik altijd op Koninginnenacht, dan ging ik na mijn werk (zo tussen 7 en 8) een rondje over de vrijmarkt met (dronken) collega's en sliep ik de rest van de dag mijn roes uit. Superleuk en het betaalde nog goed ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven