andere kamer wat te doen ?

16-04-2014 23:07 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal



Mijn partner en ik wonen in een 3 kamer appartement. Ik heb dus de slaapkamer woonkamer douche en keuken ingericht.het is allemaal niet heel groot maar ik heb dus al 2 jaar een kamer leeg staan. De kamer is ongeveer 5 bij 4 ik heb gewoon totaal geen idee wat we hier van kunnen maken?? Heeft iemand ideeën ??
Alle reacties Link kopieren




Een gamekamer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren






http://www.bdutch.nl/fotogalerie-optie/fotogalerie-d
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Jullie wonen al 2 jaar samen in een super klein appartement en in die ene kamer staat al 2 jaar lang alleen een strijkplank?? Hebben jullie geen spullen dan? Kan me niet voorstellen dat jullie huis zo leeg is dat je al 2 jaar lang een kamer totaal niet gebruikt.



Verder tips: kijk eens op pinterest voor ideeën.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:yoshe schreef op donderdag 17 april 2014 00:10 Jullie wonen al 2 jaar samen in een super klein appartement en in die ene kamer staat al 2 jaar lang alleen een strijkplank?? Hebben jullie geen spullen dan? Kan me niet voorstellen dat jullie huis zo leeg is dat je al 2 jaar lang een kamer totaal niet gebruikt.



Verder tips: kijk eens op pinterest voor ideeën.





We hebben gewoon een super leuke ingerichte woon en slaapkamer alleen net die ene kamer wat over is



Dankjewel voor je tip ik ga er eens op kijken
Alle reacties Link kopieren
Ben je hier nou het halve internet aan het knippen en plakken BGB?
Alle reacties Link kopieren
quote:yoshe schreef op 17 april 2014 @ 00:23:

Ben je hier nou het halve internet aan het knippen en plakken BGB?



Tweederde.

Niks zo leuk als van de ene site doorklikken naar de volgende en vanaf daar..........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Verhuren aan een student.
Alle reacties Link kopieren
Lounge kamer met veel matrassen en kussens.
Alle reacties Link kopieren
Wietplanten. Levert nog wat op ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:lulua schreef op 16 april 2014 @ 23:38:

Zullen wij ruilen? Ik heb 1 slaapkamer en zou wel weten wat te doen met een tweede. Waar laat jij de stofzuiger, de vuile was, de schone natte was die moet uithangen, de schone was die je nog niet hebt opgevouwen, de strijkplank, dweil, skikleding, printer, administratiemappen, voorraad wc rollen, koffers, kerstspullen etc.? Lijkt mij dat je dat heerlijk daar kun opbergen zonder dat het in de woonkamer slingert of opgepropt in kasten zit op de slaapkamer.Dit dus. Je appartement is niet al te groot schrijf je, heb je dan zo weinig spullen? Studeer, werk of computer je nooit? En niet van plan om kinderen te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Overdekt zwembad, eetkamer, zonnebankcentrum, louncheroom, bibliotheek, muziekkamer, verzamelingenkamer, huisdierenkamer, knutselkamer?
Love is the meaning of life
Ik zou er echt een wasmachine neerzetten en een droger. Die wasserette is vast niet gratis, dus uiteindelijk bespaar je geld. En heb je nooit eens dat je 'S avonds dat ene shirtje aan wil en het nog gewassen moet worden? Hoe doe je dat dan? Of dat er ergens iets overheen gaat, spaghettisaus ofzo? Ik behandel dat meteen met vanish en gooi het snel in de machine. Als je het moet laten liggen tot je naar de wasserette gaat, krijg je het er niet meer uit.

Nu heb ik ook nog een kind dus kan echt niet zonder. Die ene nacht dat het bed 3 keer ondergespuugd was, was ik zo blij met de wasmachine!
quote:Desperate_Housewive schreef op 17 april 2014 @ 06:45:

Ik zou er echt een wasmachine neerzetten en een droger. Die wasserette is vast niet gratis, dus uiteindelijk bespaar je geld. Dit. Ik zou het echt zonde vinden om al twee jaar lang geld aan de wasserette uit te geven. En anders gebruik je die kamer als logeerkamer, rommelhok of studeerkamer. Ik heb op dit moment ook twee kamers leeg staan (op een paar wasrekjes na), maar ik heb daarnaast wel nog een logeer- en studeerkamer in gebruik. En we gaan binnenkort verhuizen, dan hebben we maar twee slaapkamers en dat vind ik al erg weinig. Die tweede kamer wordt onze logeerkamer annex opslagruimte.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 16 april 2014 @ 23:13:

Een neukhok lijkt me ruim voldoende
Neuken kan toch overal? Daar hebben wij geen apart hok voor nodig hoor.
Alle reacties Link kopieren
Woon je in een grote stad? Dan zou je er ook een logeerkamer van kunnen maken en die aanbieden op airbnb. Lucratieve bijverdienste hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven