Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!



Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
De grapjes zijn er niet meer als Ruud weg gaat.

Maar goed ook, want de meeste grappen zijn gewoon flauwe grappen.

Maar denk dat Ruud wel mag blijven en dat Robin weg moet.
quote:2Italy2 schreef op 16 april 2014 @ 12:54:

Maar als Ruud gaat...wie moet er dan nog een emmer met koud water boven de plee hangen?

Dat wil ik best doen hoor.



Zal ik John aanschrijven?
Met Andrea had ik het 'n maand geleden al helemaal gehad en nog steeds loopt ze regelmatig om niets te janken omdat ze niet genoeg aandacht krijgt. Tijd dat die kleuter eruit vliegt dus!



Ruud's grapjes beginnen me ook te vervelen. Het is 'n paar keer leuk, maar hij moet niet bezig blijven. Zou interessanter zijn als hij zich nu 'ns ging ontwikkelen een hele andere kant uit. Zichzelf wat beter verzorgen zou daarmee al 'n mooi begin zijn.



Die meiden die in de B&B sliepen komen ook zo uit de stal van John de Mol las ik op de 'Dit is niet mijn Utopia' facebookpagina. Die meiden hebben ook al een en ander gepresenteerd op tv.



Valt me tegen dat er nog zo weinig stemmen naar Andrea zijn gegaan eerlijk gezegd. Dit was de uitslag:

Robin 16 stemmen + publieks stem = 17 stemmen

Andrea 9 stemmen + publieks stem = 10 stemmen

Ruud 5 stemmen + publieks stem = 6 stemmen
Alle reacties Link kopieren
Het zijn Dennis (de kale) en Mike (de baardaap) geworden, de nieuwe bewoners. Dus geen Derek



Dennis heeft al laten weten dat hij vieze Ruudtje laat blijven dus hij komt erin..................



Ik denk dat Andrea wordt weggestemd, die is nauwelijks nog onderdeel van het geheel en vrijwel onzichtbaar. Geen reuring meer van.



Charlotte heeft zich direct op Mike gestort, ze wijkt geen seconde van zijn zijde. Dat wordt een 2e Billy-hondje...............



Edit: inmiddels zit dikke Lotte aan Dennis vastgekleefd. Ze is zelfs met hem naar de koeien gelopen en ze hebben samen een kip gevangen.............
Ruud heeft 3 jaar geleden meegedaan aan Take me out. Toen had hij al die rode broek....



En serieus, niet Derek? Bij alle polls op het internet was hij juist favoriet! Regie wil Ron eruit hebben, lijkt me duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Toen heeft ie vast ook niet gewonnen. Als je die debiel hoort lullen met ranzige Billy dan zijn zij de 2 populairste bewoners en de echte smaakmakers van Utopia......
Alle reacties Link kopieren
Nou verbaasd me eerlijk gezegd niet dat die twee meiden die in de B&B waren gestuurd zijn door de Mol.

Andrea zie je nog amper dat je denkt zit die er nog, hupsakee naar Anton.
Alle reacties Link kopieren
Iets verouderde opname, maar nog altijd leuk.



https://www.youtube.com/watch?v=gjSn9ZUNWY4
Alle reacties Link kopieren
Zo gekeken.

Kan iemand Billy wakker schuden?? Tjee wat is dat mokkel naief betreft Ruud.



Denk trouwens niet dat Ruudje Utopia moet verlaten.

Regie heeft aardige vinger in de pap en dus moet Robin eruit. Die heeft haar Playboy missie mis gelopen, dus nu heeft ze geen functie meer.

Nico vind ik echt ontzettend sympathiek, eigenlijk is zij het leukst, maar blijf een zwak voor Billy houden.

Emil is echt het opperhoofd geworden daar.

Andrea gaat haar jaar daar ook niet volmaken, ze gaan haar doorkrijgen.
Mag toch hopen dat ze Andrea eruit schoppen. Die heeft helemaal geen waarde meer in beeld. Robin mag nog wel 'n maandje langer blijven wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
En als Ruud eruit gaat ging Billy over een maand ook weg?
Alle reacties Link kopieren
quote:Superhuisvrouw schreef op 16 april 2014 @ 20:36:

En als Ruud eruit gaat ging Billy over een maand ook weg?



Dat heeft Billy eerder inderdaad zo gesteld, maar was nog tijdens de heftigste emoties. In een later gesprek met Ruud, zei Ruud haar gewoon lekker haar ding te blijven doen en te blijven. En als ze toch weg wilde, zou dat altijd kunnen en was ze bij hem altijd welkom !



Maar ....... ik zie heel Ruud niet vertrekken hoor. Die ligt te goed in de groep en ook het verkopen van de trekker is hem al vergeven.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer gaat er weer eentje uit? Weet iemand dat?
Alle reacties Link kopieren
Maandag of dinsdag denk ik,eerst beslissen ze wie van de twee mannen mag blijven.
Zondag is de exit van één van de nieuwen.

Maandag is de exit van één van de genomineerden.
Alle reacties Link kopieren
Nou ruud en joey gaan zo de kluis begraven! Eens zien hoe dat gaat vallen.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
Dat verstoppen van spullen vind ik wel kinderachtig worden nu....

Denk dat niemand ergens meer intrapt.



Denk trouwens ook niet dat Ruud eruit moet.

Wat of wie is daarin de beslissende factor? Robin en Andrea hadden veel meer stemmen, lijkt mij logisch dat 1 van hun gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Ruud heel grappig gisteren, "zo dat is even helemaal mislukt zeg" of iets van die strekking. Ik mag het wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik kom even iedereen een slechte dag bezorgen.



'Poet de ojol in de lemp....'



En nu maar zien dat je dat lied weer uit je hoofd krijgt.

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die uitzending gemist en weet serieus niet waar dat overgaat. (oil en lamp) Durf het nu pas te vragen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 17 april 2014 @ 11:11:

Ik heb die uitzending gemist en weet serieus niet waar dat overgaat. (oil en lamp) Durf het nu pas te vragen.

Niet doen!

conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss_Communicatie schreef op 17 april 2014 @ 11:28:

[...]



Niet doen!





Te laat.





Poets de ojol in de lemp. Kiep on beuring.

Poets de ojol in de lemp. Lets preej.



Haaaleeluya. Hatsjikeedee, hatseflats.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Mijn voorkeur gaat nog altijd naar Dennis; een alpha/beta-man met idealen; recht voor z'n raap en confronterend. Bijvoorbeeld de 'lik op stuk' benadering naar Vanessa die iedereen die ze nodig heeft bij zich commandeert. Dan heeft ze aan Dennis klaarblijkelijk een verkeerde. Heerlijk !!
Alle reacties Link kopieren
Billy vindt Dennis niet aardig. Sterker: ze heeft al een flinke portie antipathie ontwikkelt naar deze man. Hij is haar veel te direct en daar houdt ze niet van. In het gesprek wat ze voert met Charlotte, gezeten op een bankje in het buiten komt haar ware aard heerlijk naar boven. Goed om te zien, naast de beelden waarin ze zo schattig lijkt. Billy is een eerste klas egobitch van de bovenste plank. Ik vermoed dat ze haar ochtendritueel uitvoert voor de spiegel; vandaar dat ze er graag een tegenover haar bed(den) wilde.



Billy: Spiegeltje, spiegeltje Wie is er het Mooiste van Utopialand !!?!!

Billy - schreeuwt het uit in stilte : Ikkuh, ikkuh, IKKUH !!!!!

Anders ...... wordt ik BOOS !! En wanneer dat niet helpt, ga ik huilen!



Ik gun haar nog vele, vele tranen op weg naar gelukzaligheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:denachtzuster schreef op 17 april 2014 @ 09:52:

Ik kom even iedereen een slechte dag bezorgen.



'Poet de ojol in de lemp....'



En nu maar zien dat je dat lied weer uit je hoofd krijgt.

En bedankt !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven