Entertainment alle pijlers

Jouw Vrouw Mijn Vrouw, editie BN'ers

12-03-2014 20:50 645 berichten
Kom er maar in!
Alle reacties Link kopieren
Bah, wat een vervelende stuck-up mensen. Gatver.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
mijn psycholoog is kledingwasser!

klinkt raar maar is waar
Alle reacties Link kopieren
Vips? Was dit MVJV vips? Waar was die vip dan? En wie?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Blijkbaar waren de BN'ers op niemand kent die mensen
Rapper Keizer? Wie is dat? De nieuwste vondst van Volendam?
Alle reacties Link kopieren
Die van volgende week ken ik alle vier niet, zal

me deze week even inlezen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Nathalie echt tof overkomen. Vind haar ook een onwijs goede zangeres. Weet nog hoe stom ik het vond dat zij de Idols-finale verloor van die suffe Nikki.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Ja, wie zijn die mensen van volgende week?
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Oh mijn hemel dat mens is van Beverly beethoven die kledingwinkel. Kwartje valt nu pas. Ben daar wel eens geweest, vreselijk mens dat
.
Alle reacties Link kopieren
Echtpaar Haarhuis en een rapper + vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd zo grappig dat ieder zijn leven normaal en zoals het hoort vind.



Ga dan altijd over mijzelf nadenken :-)
You only live twice
Alle reacties Link kopieren
Nooit geweten dat Nathalie in Belgie woont. Leuk stel wel maar een aparte levensstijl hebben ze natuurlijk wel. Schattig kind ook



Die Ellis is maar een arrogant mens. Wat heeft zij bereikt? Heb nog nooit van haar gehoord. En dan dat zoontje van het PC Hoofstel: "Ze is natuurlijk niet van ons soort mensen" nadat hij Nathalie 2 seconden heeft geobserveerd
Alle reacties Link kopieren
"De was buiten ophangen aan een lijntje is voor ordinaire mensen" volgens Ellis
Alle reacties Link kopieren
Wat een nepperTs zeg dat stel uit BuitenvelderT

Ik heb echt met stijgende verbazing en plaatsvervangende schaamte zitten kijken. Wat een arrogant pedant stel zeg. En die zoon is ook zo. Sneu gewoon.Ik hoop dat ze deze aflevering vaak kijkt en ervan doordrongen raakt wat een zure respectloze zanik ze is.
Alle reacties Link kopieren
quote:pearle schreef op 30 maart 2014 @ 23:07:

Ik heb echt medelijden met Willem. Geen vrienden, niet sporten, niet chillen, mag niet mee uit eten, alleen maar studeren



En 10 minuten douchen



Superongezellige echtgenoot ook ...kwam er ook niet achter wat hij voor de kost deed. Ook geen lachebekjeEn dat kamertje ook van dat arme joch, ik dacht echt dat dat een halletje was, amper 2 meter breed.. maar dat was dus zijn kamer. Geen persoonlijke spullen, bed, bureau en dat wast. Voor iemand die claimt zo supersuccesvol te zijn (Mariane) had ze een klein en goedkoop uitziend huis. Het leek net of ze net verhuisd waren en de dozen snel uitgepakt hadden, geen enkele gezelligheid/sfeer. Bah. Zou doodongelukkig zijn daar.
Alle reacties Link kopieren
*lees nu pas mee, dus reageer op wat oudere afleveringen, sorry*



Vond Rianne en Christina echt schatjes. Viel me alleen wel op dat Christina zich echt in dat huis verstopte en dat ze heel erg op Rianne leunt; Rianne is haar leven. Hoop dat ze bij elkaar blijven want vind het een superstel, en volgens mij heeft Christina haar echt nodig (zij 'begeleidt' Christina volgens mij een beetje). Ondanks dat vind ik ze goed bij elkaar passen, vooral Rianne vond ik echt een scheet met dat kindje.. Het andere stel vind ik best triest, wat een onpersoonlijke relatie hebben die. Vond het wel mooi om te zien dat hij wat ontdooide door Rianne.



Heleen en haar boytoy/Cea (?) en Arie: Cea is echt een lief mens, Arie mag wel wat meer moeite voor haar doen. Die Bart was ook lief, Cea was net een koningin en dat arme mensje wist niet hoe ze ermee om moest gaan, lief! Heleen vind ik aan de ene kant een tof wijf, aan de andere kant vind ik haar soms ook irritant met haar selfies etc.



Tony en zijn vriendin vond ik leuk, had een heel ander beeld van hem en haar (beetje type zuipen en rondhangen). Yillis(?) deed het leuk met dat kind. En die coach..GOD, wat een vent! 'Je moet maar doen waar je voor ingehuurd bent'. Volgens mij is zijn vrouw alleen bij hem omdat ze een kind wou en daarna was het klaar. Verder is ze inderdaad 'ingehuurd'; als oppas en als werkster..
Alle reacties Link kopieren
quote:Superhuisvrouw schreef op 09 april 2014 @ 21:04:

Die Dick zet zichzelf voor lul zo op tv.Bij de Kamara's (ja dat keek ik, don't judge me ) was hij ook al zo'n droplul. Echt de baas spelen en mensen achter de rug om besodemieteren om er zelf beter uit te zien. Toen vond ik het al een nare vent, nu helemaal. Die vriendin van Sterretje is niet bang voor hem, dat was wel mooi om te zien, opeens werd hij ook wat vriendelijker.
Alle reacties Link kopieren
Leuke blonde vrouw, recht voor zijn raap, eerlijk, ongezouten haar mening gevend en niet achterbaks. Heerlijk.

Aan de andere kant 's ochtend 's kip met patat en relaxen.

Ook Heerlijk.



Ik zal wel precies het leven ertussen in hebben! Ik ga zo macaroni met ei en geraspte kaas eten!



Volgende week rapper Keizer (leuk ):



Hier even twee van zijn betere nummers:



Keizer zelf: Niet Haten:



https://www.youtube.com/watch?v=vsgZvFLENqo



Keizer met Tattoo Gilly: Superdik:



https://www.youtube.com/watch?v=mYEB8paggpk
Alle reacties Link kopieren
Alice en haar vent kwam toch ook vaak in het programma Bij ons in de PC?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Oh mijn god, ik heb echt tenenkrommend gekeken naar de aflevering met Nathalie en Alice. Wat een afschuwelijk en arrogant mens die Alice. Gatver!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:carola_c schreef op 17 april 2014 @ 07:10:

Leuke blonde vrouw, recht voor zijn raap, eerlijk, ongezouten haar mening gevend en niet achterbaks. Heerlijk.

Aan de andere kant 's ochtend 's kip met patat en relaxen.

Ook Heerlijk.



Ik zal wel precies het leven ertussen in hebben! Ik ga zo macaroni met ei en geraspte kaas eten!



Volgende week rapper Keizer (leuk ):



Hier even twee van zijn betere nummers:



Keizer zelf: Niet Haten:



https://www.youtube.com/watch?v=vsgZvFLENqo



Keizer met Tattoo Gilly: Superdik:



https://www.youtube.com/watch?v=mYEB8paggpk



Saywhat? Leuke blonde vrouw??? Iemand die zich beter voelt dan anderen en dat ook overduidelijk laat merken dat anderen te min zijn... uhm zo iemand is niet erg leuk!

Maar jij komt ook altijd erg apart over op dit forum, dat verklaart het misschien.



De kant van mijn vader zijn allemaal kakkers en chique mensen en hebben bakken met geld uit het gooi maar NO WAY dat zij OOIT zo zullen praten over anderen mensen, dat is gewoon totaal niet classy, dat is juist tokkie gedrag. Die ellis doet alsof dat er een beetje bij hoort, nou niet dus.
.
Alle reacties Link kopieren
Wat een neppe, koude kakwijf is die Ellis zeg. Ik vind het ook raar friet en kip ´s ochtends, geen wasmachine en een matras op de grond. Maar het is overduidelijk wie er gelukkig is en van het leven geniet.



Ze kan zogenaamd niet koken, alsof ze meesterkok thuis heeft die elke dag voor haar kookt. Geloof er niets van.



Wat een vreselijke winkel lijkt me dat. Roze, roze en nog eens roze. Zoals het heurt...?



Nathalie lijkt me een lief, warm persoon. Ellis? Tja, die wil je gewoon door de plee spoelen.



p.s. ik ben ook ordinair...ik hang mijn was weleens buiten....
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 17 april 2014 @ 10:46:

[...]





Saywhat? Leuke blonde vrouw??? Iemand die zich beter voelt dan anderen en dat ook overduidelijk laat merken dat anderen te min zijn... uhm zo iemand is niet erg leuk!

Maar jij komt ook altijd erg apart over op dit forum, dat verklaart het misschien.



De kant van mijn vader zijn allemaal kakkers en chique mensen en hebben bakken met geld uit het gooi maar NO WAY dat zij OOIT zo zullen praten over anderen mensen, dat is gewoon totaal niet classy, dat is juist tokkie gedrag. Die ellis doet alsof dat er een beetje bij hoort, nou niet dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 17 april 2014 @ 10:46:

[...]

Saywhat? Leuke blonde vrouw??? Iemand die zich beter voelt dan anderen en dat ook overduidelijk laat merken dat anderen te min zijn... uhm zo iemand is niet erg leuk!

Maar jij komt ook altijd erg apart over op dit forum, dat verklaart het misschien.



De kant van mijn vader zijn allemaal kakkers en chique mensen en hebben bakken met geld uit het gooi maar NO WAY dat zij OOIT zo zullen praten over anderen mensen, dat is gewoon totaal niet classy, dat is juist tokkie gedrag. Die ellis doet alsof dat er een beetje bij hoort, nou niet dus.



Tsja, ik zie een hoop van die vrouw in mezelf terug



Ik heb liever 1 Vrouw die 'haar' waarheid in mijn gezicht zegt, dan eentje die in mijn gezicht doet off ze me beste vriendin is en achter me rug over me loopt te roddelen/ me belachelijk maakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:carola_c schreef op 17 april 2014 @ 11:12:

[...]





Tsja, ik zie een hoop van die vrouw in mezelf terug



Ik heb liever 1 Vrouw die 'haar' waarheid in mijn gezicht zegt, dan eentje die in mijn gezicht doet off ze me beste vriendin is en achter me rug over me loopt te roddelen/ me belachelijk maakt.



....



Sorry hoor, maar het geeft niets met waarheid te maken, we hebben het hier over respect jegens medemens. iedereen heeft zijn eigen denk/leefwijze en wie ben jij om daar iets van te zeggen? Je kunt niet alles ongefilterd zeggen wat je denkt of vindt. last van decorum verlies?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven