Centraal Moderatortopic I

15-04-2014 10:47 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl



Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.



Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.



Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.



*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.



Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Beste Forummers,



Het kan kloppen dat het forum inderdaad wat trager is dan normaal, de technische dienst is bezig met werkzaamheden. Dit zijn acute werkzaamheden vandaar dat we jullie niet eerder konden informeren. Maar als het goed is moet alles zo verholpen zijn!



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 14 jaar en kans op zwangerschap is ter beoordeling van de moderators offline gehaald



met vriendelijke groet,



Junior
Doe deze ook even. Zelfde TO.



leuke babynamen
Ik vind dat er hier maar bot wordt/werd gereageerd door iemand: Minderwaardig in de klas pt. 2
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde even verifiëren hier of 'het toverstafje' werkt en of mijn meldingen goed zijn doorgekomen.



Groet,



Jeroen
Though lovers be lost, love shall not and death shall have no dominion
quote:ModeratorViva schreef op 16 april 2014 @ 11:41:

Het had net zo goed een ander bedrijf kunnen zijn. Het was nu toevallig Sanoma.



Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



Met vriendelijke groet,



Moderator VivaVaak wordt de naam van het bedrijf dan toch weggehaald? Waarom nu niet? Want het topic ging niet eens echt over Sanoma, dat kwam alleen zijdelings ter sprake.
Alle reacties Link kopieren
quote:jeroenvenema schreef op 16 april 2014 @ 20:30:

Ik wilde even verifiëren hier of 'het toverstafje' werkt en of mijn meldingen goed zijn doorgekomen.



Groet,



Jeroen



Het toverstafje werkt en worden altijd behandeld.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:geen_inspiratie schreef op 16 april 2014 @ 20:27:

Ik vind dat er hier maar bot wordt/werd gereageerd door iemand: Minderwaardig in de klas pt. 2



We gaan er naar kijken, dank voor de melding!



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 16 april 2014 @ 19:42:

Doe deze ook even. Zelfde TO.



leuke babynamenIn de herhaling dus



Mods, jullie zouden eigenlijk in jullie protocol moeten opnemen dat jullie dit soort posters nog x tijd volgen..

( klinkt wat verheven maar het komt best vaak voor dat sommige trollen nog even blijven doorposten of al lekker aan het posten zijn)



Het zou niet moeten zijn dat jullie volledig afhankelijk zijn van onze oplettendheid, volgens mij zijn daar oa de juniormods voor in het leven geroepen.

Ik mis geregeld initiatief hierin aan jullie kant

Nu kan dat verschillende redenen hebben maar dan is het zaak om dat eens te bespreken intern
Je bent zelf een theepot
Als ik het goed begrepen heb moet je officieel toestemming hebben van ouder of voogd om te posten hier als je onder de 16 bent.



xmadamoisellex, geeft aan rond de 15 te zijn. Heeft zij officieel toestemming?



Sorry als ik een beetje klik maar ik word er ondertussen gaar van dat dit steeds meer een tienerforum aan het worden is en vind dat jullie daar wel beter op in kunnen spelen.
quote:SuzanneSuus schreef op 16 april 2014 @ 22:41:

[...]





In de herhaling dus



Mods, jullie zouden eigenlijk in jullie protocol moeten opnemen dat jullie dit soort posters nog x tijd volgen..

( klinkt wat verheven maar het komt best vaak voor dat sommige trollen nog even blijven doorposten of al lekker aan het posten zijn)



Het zou niet moeten zijn dat jullie volledig afhankelijk zijn van onze oplettendheid, volgens mij zijn daar oa de juniormods voor in het leven geroepen.

Ik mis geregeld initiatief hierin aan jullie kant

Nu kan dat verschillende redenen hebben maar dan is het zaak om dat eens te bespreken intern



En hier ben ik het ook mee eens.



Heb 2 dagen geleden iets gestaft wat mijn inziens echt ontoelaatbaar is maar zie nog geen verandering. Moet ik een mail sturen met de vraag waarom niet want dat mag vast hier niet.
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 16 april 2014 @ 22:49:

Als ik het goed begrepen heb moet je officieel toestemming hebben van ouder of voogd om te posten hier als je onder de 16 bent.



xmadamoisellex, geeft aan rond de 15 te zijn. Heeft zij officieel toestemming?



Sorry als ik een beetje klik maar ik word er ondertussen gaar van dat dit steeds meer een tienerforum aan het worden is en vind dat jullie daar wel beter op in kunnen spelen.Dat is meegenomen in het overleg. Tig maanden geleden
quote:Istar_ schreef op 16 april 2014 @ 22:52:

[...]



Dat is meegenomen in het overleg. Tig maanden geleden



Ow nou dat gaat dus net zo snel als iets wat bij de TD ligt. Zou wel fijn zijn als er eens wat vaart in kwam dan.



In ieder geval bedankt voor je reactie.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 16 april 2014 @ 21:03:

[...]





Het toverstafje werkt en worden altijd behandeld.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum



Beste,



Dank voor je reactie. Veel succes met het behandelen van alle meldingen mijnerzijds.



Groet,



Jeroen
Though lovers be lost, love shall not and death shall have no dominion
Alle reacties Link kopieren
Topic Waarom daltarief energie in Brabant en Limburg langer? is verplaatst naar de pijler Thuis.



Topic andere kamer wat te doen ? is verplaatst naar de pijler Thuis.



Topic Online bestellen Clinique, ervaringen? is verplaatst naar de pijler Mode & Beauty.



Topic fiets: Gazelle Miss Grace of Orange Plus is verplaatst naar de pijler Thuis.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 16 april 2014 @ 19:42:

Doe deze ook even. Zelfde TO.



leuke babynamen



Bedankt voor de melding, ik heb het topic offline gehaald.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Xmademoisellex is 14. Dan ben je toch jonger dan 16. Dan mag je hier volgens de huisregels alleen zijn met toestemming ouders. Mag ik weten hoe jullie dat doen met die toestemming? Want ze mag kennelijk blijven.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op woensdag 16 april 2014 19:40 Het topic <a href="onderwerp 227292" class="link">14 jaar en kans op zwangerschap</a> is ter beoordeling van de moderators offline gehaald



met vriendelijke groet,



Junior Daar is toch geen beoordeling voor nodig? Gewoon de huisregels hanteren toch?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Topics 'ik wil hem, maar hij mij niet' en 'moet ik hem vergeven?' zijn offline gehaald.



Met vriendelijke groeten,



Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic Start vandaag nog als Textchat... is verwijderd ivm spam.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
Het topic Gezocht fotomodellen voor NFA Afstudeerdocu is verwijderd ivm niet toegestane oproep.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
Het topic Met spoed gezocht, mensen die mijn enquete... is verwijderd ivm niet toegestane oproep.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
Het topic Voedselenquete voor mijn opleiding is verwijderd ivm in strijd met de huisregels.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Mag er een slotje op Baby- en kinderkleertjes #2? We zijn inmiddels toe aan deel III. Oh en mag deel III sticky, net als deel II? Bedankt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 17 april 2014 @ 15:49:

Mag er een slotje op Baby- en kinderkleertjes #2? We zijn inmiddels toe aan deel III. Oh en mag deel III sticky, net als deel II? Bedankt.



Het ene topic gesloten, het andere sticky gemaakt. Veel plezier in het nieuwe deel .



mvg,



Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven