Kan geen telefoonnummers toevoegen.

16-04-2014 10:20 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Samsung galaxy ace 2, en gisteren kwam ik er achter dat ik geen nieuwe telefoonnummers meer toe kan voegen. Als ik bij contacten op het plusje klik voor een nieuw contact, dan kan ik wel een naam invoeren maar als ik het telefoonnummer probeer in te voeren kan ik typen tot ik een ons weeg maar komen er geen nummers te staan. Ik heb toen diegene wiens nummer ik wilde toevoegen een smsje gestuurd, met het idee om dan maar via die omweg het nummer toe te voegen. Als ik dan in mijn berichtenlijst op het nummer klik en ´voeg toe aan contacten´ selecteer, krijg ik de melding "Er gaan mogelijke gegevens verloren" en heb ik weer een blanco vakje bij het telefoonnummer waar ik weer niks kan invoeren.

Ik dacht dat ik misschien teveel contacten had en dat mijn geheugen vol was ofzo (heb maar 35 contacten, dus lijkt me van niet), maar een contact wissen gaat blijkbaar ook niet, dan krijg ik de melding "mislukt".



Wie weet hoe dit kan en/of hoe dit op te lossen is?
Mijn samsung hapert ook wel eens, heb je hem al een keer helemaal uitgezet en weer aan ?

Bij mij lost dat vaak wel het probleem op.
Alle reacties Link kopieren
Er zou een manier moeten zijn om Android opnieuw erop te zetten of terug te gaan naar de winkel waar je je mobiel hebt gekocht.



Het klinkt voor mij alsof het besturingssysteem op je mobiel (softwarematig gezien) "beschadigd" is.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven