Mode & Beauty alle pijlers

Melkflessen

17-04-2014 08:48 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik de titel dekt de lading wel, ik heb melkflessen Nu las ik ooit ergens dat je een drupje zelfbruiner door je bodylotion kan doen. Iemand een idee of dat werkt en hoe de verhoudingen ongeveer moeten zijn?



Zon, kruidvatdoekjes, zomergloedspul, zonnebank, spraytan en zelfbruiner vallen trouwens af, voordat iedereen dat gaat roepen
Alle reacties Link kopieren
quote:itsmyempire schreef op 17 april 2014 @ 09:09:

[...]





Altijd als je in de zon zit of alleen wanneer je die combinatie gebruikt een half uur? Misschien dan iets minder lang? Is spray-tannen niets voor je

Altijd. Na een kwartier begin ik rood te worden, ondanks factor 50. Wij hadden vroeger speciaal komkommer in huis voor mij.....



Spraytan zou de oplossing zijn, maar is gewoon echt te duur.
Alle reacties Link kopieren
quote:Derpina schreef op 17 april 2014 @ 09:13:

Bootje zullen we elkaar de hand schudden? Ik heb al regelmatig oranje-flessen gehad dankzij doekjes-spray-lotion. En er af krijgen? Ho maar heb wel 20 keer gedoucht.

Met die benen van mij word het gewoon nooit wat
quote:bootje_op_de_golven schreef op donderdag 17 april 2014 09:15 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="itsmyempire in "Melkflessen"" class="messagelink">itsmyempire schreef op 17 april 2014 @ 09:09</a>:</b>

[...]





Altijd als je in de zon zit of alleen wanneer je die combinatie gebruikt een half uur? Misschien dan iets minder lang? Is spray-tannen niets voor je </div></blockquote>

Altijd. Na een kwartier begin ik rood te worden, ondanks factor 50. Wij hadden vroeger speciaal komkommer in huis voor mij.....



Spraytan zou de oplossing zijn, maar is gewoon echt te duur. Ah dat is en lijkt mij echt super vervelend!! Spray tan duur? Bij mij id stad kost het 25 euro voor het hele lichaam, je kunt het toch ook alleen in de zomer doen om je wat "zekerder" te voelen?!
Alle reacties Link kopieren
Bgb, bedankt voor je zoekwerk. Ik ga dus twijfelen omdat ze zeggen dat je ook die flessen van dove of nivea kunt gebruiken. Dat kan ik niet, dus ik hoopte dat de mengmethode nauwkeuriger zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:itsmyempire schreef op 17 april 2014 @ 09:18:

[...]





Ah dat is en lijkt mij echt super vervelend!! Spray tan duur? Bij mij id stad kost het 25 euro voor het hele lichaam, je kunt het toch ook alleen in de zomer doen om je wat "zekerder" te voelen?!25 euro is helaas echt boven budget
In welke stad of rond welke stad woont u, dan ga ik eens even voor u speuren!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze spray, van l'oreal. Als je het filmpje bekijkt, dan zie je wat het doet, en ook hoe je het 'goed' doet. Dus je voeten en knieën eerst insmeren om ophoping (oranje vlekken) tegen te gaan. Vaak sprayen mensen ook te dichtbij, maar je moet echt afstand houden, je huid moet niet nat aanvoelen na het sprayen.youtube



Mocht je het nog een kans willen geven, de spray, dan zou ik deze aanraden.
Alle reacties Link kopieren
je kan ook een instant zelfbruiner kopen en die met een tanning mitt insmeren. Daar zit al kleur in en dan zie je welk plekje je hebt overgeslagen zodat je geen vlekken krijgt, en dat blijft net zo lang zitten als een spray-tan. dus een paar dagen. De kleur is niet oranje. Ik heb er eentje van St. Moriz en dat is echt een heel natuurlijke kleur. Echt ik wordt net zo bruin van dat spul als van de echte zon of de zonnebank.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips foxtrot en kaneelkoekje!
Ik vond op internet ook nog een showertan, die kun je zelf aanschaffen wel wat aan de prijzige kant maar op beautygloss is er een vrouw die ermee aan het klungelen is geweest en zichzelf nu verbruind voor 3,75 per tan beurt!
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Ach, bootje soms als ik om me heen kijk in de zomer zijn er vrouwen met benen die erger zijn. Dan hebben ze vaak ook een witte legging aan om de witte benen te verdoezelen alleen is het alleen maar meer zichtbaar! En als je goed rond kijkt zie je heel veel witte benen alleen je moet wel wat durven. Geen hotpants maar wat been mag heus gezien worden. Ik denk niet dat veel mensen alleen naar benen kijken het ligt natuurlijk ook een beetje aan de rest van je outfit of je er mee op valt of niet.

Als ik thuis ben sjok ik in en kort broekje rond zodat m'n benen toch wat zon vangen. Het scheelt niet veel maar het spierwitte gaat er een beetje van af. (Ik zie altijd heel trots een mini randje van m'n broek zitten voor mijn gevoel een verschil van dag en nacht. M'n vriend moet er altijd om lachen en zegt maar gewoon dat hij het ook ziet ) Smeer het dan in met van die zonnenbrandolie. En ja ik ben zeker wel eens jaloers op mooie gebruinde benen maar aan de helft zie ik ook dat het van de zonnenbank is .

En ik ben nog steeds zo kinderachtig om met een topje aan te zonnen dat ik een bandje heb staan. Maar dan zeggen mensen "Goh wat ben je lekker verkleurd!" Dat is voor mijn doen dan ook en dan valt het mensen op maar dan moet ik niet mijn arm naast de arm van de ander houden want dan valt het weer op dat ik nog steeds wit ben .
Ik las laatst iets over ''teabag tan'', moet je maar eens googlen (dus sprayen met donkere thee!).
Of ga gewoon voor super-retro. Begin vorige eeuw kon je de adel herkennen aan hun witte huid. Dat kwam natuurlijk omdat zij niet op het land hoefden te werken of anderszins onnodig buiten hoefden te komen. Een zonnebruin tintje was echt not done.

Dus, parasolletje mee, neus (wel ingesmeerd met factor 50) in de lucht en streeploos en goedkoop van de zomer genieten. En je melkflessen noem je gewoon je ivoren onderdanen.
Ik ben ook witter dan wit, maar rommel niet met zelfbruiner. In de zon zitten doe ik ook niet, zeker niet zonder me in te smeren. Recept voor huidkanker, zeker met een ultrawitte huid. Heel onverstandig.



Ik heb me er maar bij neergelegd en smeer lekker met factor 100.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lieve verhalen Derpina en Sri

Ik moet me er maar bij neerleggen misschien.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ze ook liever niet Bootje en ik baal ook als het mooi weer is dat ik niet meteen een leuk jurkje met blote benen kan aanschieten. Maar een zomer als eskimo rond lopen is ook zo wat
Alle reacties Link kopieren
Behalve mijn 100.000 sproeten heb ik ook geen greintje kleur op mijn lijf. Bodylotions met zelfbruiners halen hooguit de blauwe gloed er een beetje af maar verder werken ze niet voor me.

Nou, dan maar niet hè. Pale and interesting is mijn look.
Alle reacties Link kopieren
Een zomerpanty aantrekken? Je hebt echt heel dunne!
Ik heb ook melkflessen. Who cares?
Alle reacties Link kopieren
Omdat ze er vaak gewoon blauwig uitzien. En je ziet elk plekje.
Alle reacties Link kopieren
ik leg me er ook gewoon bij neer. ben echt onwijs wit, en na een lange zonvakantie ben ik soms een soort ziekelijk lichtgeel ipv mooi bruin. maarja, iedereen is anders! het ergste wat mensen erover zullen denken is goh.... die heeft witte benen! so what?!



(mijn man is na 30 minuten zon gelijk bruin.... in de zomer zijn we net duo penotti haha)
Hai! Ik ga ook niet meer naar de zonnebank kreeg steeds uitslag in me gezicht er van, ik heb nu dove zelf bruiner gebruikt dat is bij mij niet geel geworden helaas wel een lullig streepje op me kuit ik scrub daar maar gaat niet weg andere tip misschien?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook spierwit, echt oogverblindend wit. Ik heb het maar geaccepteerd want niets werkt verder.

Die bodylotion word ik oranje met strepen van laat staan spray tan of zelfbruimer.

In de zon kan ik niet zonder factor 60 en dan ook nog niet langer dan 5 minuten. Ik verbrand zelfs in de schaduw met factor 60 op.



Ik zou het in de 16e eeuw prima hebben gedaan



Ben er gewoon trots op, iedereen wil maar bruin zijn, want dat staat zo gezond... het is allesbehalve gezond dus laat je niks aanpraten.
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
Beter gewoon een paar keer zonnebank
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven