Baby & Kinder kleertjes # 2

08-10-2012 22:20 4116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hy allen



Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.

Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.

Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.

Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.











Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.

Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.

Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)





HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!



Baby-kinder kleertjes # 1
quote:Lebowski schreef op 17 april 2014 @ 10:46:

50% papa 50% mama 100% ikke Vreselijk, gelukkig durven ze die ons toch niet cadeau te doen. Bij Babydump, Prenatal en H&M zie je dit soort kleding veel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 17 april 2014 @ 10:47:

[...]





Dat heb je al gezien en je zei dat het leuk was Toen ik op verzend drukte dacht ik al...heb ik dat niet al gezien? hmmm. Ik hoopte dat jij het niet meer wist
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb nu veel van Claessen's voor mevrouw maar ik heb ook best wel wat shirtjes van Lief. Verder vooral veel Petit Bateau en Name It.



Voor de jongens vooral veel Ralph Lauren, Tumble m dry maar ook gewoon van de WE. En gewoon dingen die ik leuk vind. Gaastra etc. Voor mijn oudste zijn de korte broeken allemaal van Name It of C&A wat dat valt tenminste smal. Ik vind het kopen van shorts nog dramatischer dan het kopen van lange broeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook nog op zoek naar een leuke korte broek. Denk toch een spijker. Ik ga Koningsdag maar weer eens helemaal los in Oud-Zuid.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Deze was t Nous





Hiervoor hadden we deze



En ja, daar staat 'plons', maar ik vond het model badpak zo leuk dat ik dat voor lief! nam



De board short die ze nu hebben vind ik ook erg leuk trouwens





nyc

Wij hebben dus die Stoer of Bikkel gekregen, en nog een shirt met Ik ben me d'r eendje, met een eendje en nog zoiets voor dochter. Gelukkig geen % t-shirts.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 17 april 2014 @ 11:19:

Deze was t Nous

[afbeelding]



.Jaaa die is idd heel leuk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 17 april 2014 @ 11:25:

[...]

Jaaa die is idd heel leuk En straks weer ontkennen zeker?
Alle reacties Link kopieren
Echt niet, beloofd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben gelukkig ook geen typische Prenatal/ V&D/ C&A shirtjes gehad met van die domme teksten. Volgens mij straal ik uit dat ik dat meteen in de kliko kieper
quote:Nouschi schreef op 17 april 2014 @ 11:17:

Ik ben ook nog op zoek naar een leuke korte broek. Denk toch een spijker. Ik ga Koningsdag maar weer eens helemaal los in Oud-Zuid.



Leuk. Ook Sarphatipark?

En ben je al bij Goed van Toen geweest?



Modus, nog wel andere lelijke dingen gehad? Wat was het lelijkste? Hier denk ik zo'n fluizig pakje met iets machinaal erop geborduurd. Stond uiteindelijk nog heel schattig, maar zó niet mijn smaak
Alle reacties Link kopieren
We zijn verwend met veel cadeaubonnen en bossen bloemen

Ik heb een paar dingen van de Hema en een pakje van de Zeeman gehad die niet helemaal mijn smaak zijn, maar echt lelijk vind ik het ook niet. Goed genoeg voor het reservekledingtasje op het kdv, of als pyjama. Bij eerste zoon kreeg ik wel een aantal echt dure dingen die ik lelijk vond (van Lief! en Vingino), dat vind ik dan lastiger. Heb ik uiteindelijk verkocht op MP en van de opbrengst iets gekocht wat ik wel mooi vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 17 april 2014 @ 13:27:

[...]





Leuk. Ook Sarphatipark?

En ben je al bij Goed van Toen geweest?



Modus, nog wel andere lelijke dingen gehad? Wat was het lelijkste? Hier denk ik zo'n fluizig pakje met iets machinaal erop geborduurd. Stond uiteindelijk nog heel schattig, maar zó niet mijn smaak





Sarphatipark beginnen we mee. Meestal koop ik daar de meeste kinderkleding en speelgoed etc.



Ik heb alleen even voor de etalage gestaan, ziet er goed uit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 17 april 2014 @ 13:27:

[...]





Leuk. Ook Sarphatipark?

En ben je al bij Goed van Toen geweest?



Modus, nog wel andere lelijke dingen gehad? Wat was het lelijkste? Hier denk ik zo'n fluizig pakje met iets machinaal erop geborduurd. Stond uiteindelijk nog heel schattig, maar zó niet mijn smaak Wat is dat?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Maar mijn reuzenbaby is nu 6,2 kilo en bijna 60 cm. Hij draagt maat 62-68, dus het is niet zo dat kleding lang gedragen wordt door hem. Hij vliegt door de maten heen. Helaas, want ik had een grote collectie maat 50-56 voor hem gekocht omdat zijn broer dat zeker een maand of 2 wel droeg, sommige dingen nog een stuk langer. Nu zag ik dat een broekje maat 50-56 dat ik middenin de nacht bij hem had aangedaan een soort driekwart legging was bij hem. Die zat vorige week nog prima. Die kan dus op de stapel nauwelijks gedragen kleding helaas.
Alle reacties Link kopieren
Fluizig = pluizig dacht ik. Ik denk dan aan zoiets: http://www.c-and-a.com/nl ... appelzakset-115762-1.html
Alle reacties Link kopieren
quote:modus_ schreef op 17 april 2014 @ 14:10:

Fluizig = pluizig dacht ik. Ik denk dan aan zoiets: http://www.c-and-a.com/nl ... appelzakset-115762-1.htmlOe die is wel heel lelijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Dus het is een contaminatie van fluffy en pluizig?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 17 april 2014 @ 14:05:

[...]

Wat is dat?



Oh eigen woord misschien van dat fluwelige, aaibare spul. Lelluk iig. Erg Baby Walz.



Modus @ driekwart legging. Wel jammer natuurlijk. Ik heb hier zoals je misschien weet ook zo'n reuzebaby, en als ik niet oppas is hij dingen al ontgroeid voor ik ze heb gepakt. Ik koop ook niet veel vooruit, het gaat mij té hard.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik was ook wel onder de indruk van de lelijkheid van dit pakje. Inclusief machinaal borduurseltje.
Alle reacties Link kopieren
Baby Walz ken ik niet als merk, maar die hebben dus fluizige pakjes?
Dat is een vrije vertaling van het Duitse woord 'flauschig'.

Alle reacties Link kopieren
Dit is inderdaad ook wel een topper: http://www.baby-walz.nl/B ... 7.html?group=125162637817
Toch knap van mij, ik spreek helemaal geen Duits



Maar idd, zo eentje als Modus plakt. Of deze

Ik kocht in Duitsland altijd Adidas dingen bij Baby Walz. Omdat ze dan toch net de specialere dingen hebben dan bij de gewone Adidas winkel. Meer kindermaten.

Mijn kinderen reizen op de een of andere manier in het vliegtuig altijd met een joggingpak. Maar dan wel in een mooie Zit fijner als je uren moet vliegen met overstap.

Denk ik dan.



Fluizig is leuk. Houden we erin!
Alle reacties Link kopieren
Ik spreek ook geen Duits, maar staat er geen grammaticale fout op dat pakje dat je plakt? In het Duits zou ik ook "papa's liebling" verwachten, niet "papas liebling". Liubi, jij weet dat vast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven