Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!



Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.



Happy New Topic!







Deel 29
Optimist tot in de kist!
Zo, training ook weer gehad. Het middagdeel hoef ik gelukkig niet heen. Nu pauze!
Alle reacties Link kopieren
*ff ego*



Grrr..halve nacht wakker gelegen wegens buik/baarmoeder/ongesteldheidskrampen. Ga morgen ha bellen want ik wil mirena er nu uit en prikpil (de Sayana- een nieuwere variant) gaan proberen. Dit is niks. Baarmoeder blijft ruziën met de mirena. Jammer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vind het ook balen (als jouw smilie iig op mijn post slaat ) maar ik vind de voordelen niet meer opwegen tegen de nadelen. En wie weet is de prikpil wel helemaal top!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ja, slaat op jouw posting



Prikpil is ook prima hoor Heb ik ook jaren gehad.
Balen Olijf. Ik kan het me wel voorstellen, hier ook een aantal keer op het punt gestaan.

Het eerste jaar was bij mij ook ruk! Gelukkig nu ook al weer ruim een jaar geen last.

Wisselende verhalen over de Mirena hoor je toch.



Hopelijk straks over. Heb je de Implanon al overwogen?

Daar is Splint heel tevreden over volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Waardeloos Olijf! Hoop echt dat je morgen eraf bent.

Sterkte meid!!
Optimist tot in de kist!
Alle reacties Link kopieren
Nou ik denk niet dat ik er morgen gelijk af ben want mijn ha werkt volgens mij niet op vrijdag maar ik wil e.e.a. gewoon al wel ff melden bij de assistente en evt. gelijk prikpil aanvragen voor de apotheek. Die wil ik nu eerst gaan proberen. Het gaat nu, met af en toe een pijnstiller, vrij goed. Van Implanon heb ik begrepen dat dat vrij vaak migraine als bijwerking kan hebben en aangezien ik al een hoofdpijnklant ben, lijkt me dat niet zo'n goed idee. Bovendien vind ik het best een flink ding, zo in je arm. Gek idee (een raar ding in je baarmoeder vind ik daarentegen helemaal niet gek )
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Fijn trouwens Bieb dat de mirena bij jou wel goed gaat! Jij hebt idd ook flink lopen emmeren. Ik heb 'm nu ook 2 jaar en ik denk een half jaar in totaal geen gedoe gehad. Nu weer elke maand bloeding (en laatste x flink ook) en dus veel krampen. Die 'niersteenpijn' van een paar mnd terug heeft hier denk ik ook mee te maken gehad. Dus jammerdebammer, experiment mislukt.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Goedemorgen maisjes,



Moeten jullie werken op deze 'goede' vrijdag?

Ik ga naar de kapper, knippen en verven. Nieuwe kapper, ben benieuwd.
Ik moet werken. Ooit in een ver verledend Goede Vrijdag vrij ingeruild voor altijd vrij op 5 mei. Ik heb niet zo heel veel zin. Het is gisteren laat geworden, vandaag wilde ik er niet uit maar toch maar gegaan. Het was al half 8. Af en toe een beetje spijbelen door hier te koekeloeren. Productie van vandaag heb ik toch al gehaald.



Olijf, wat naar van de spiraal. Gelukkig zijn er nog andere manieren. Ik hoop dat de prikpil beter werkt voor je.



Succes bij nieuwe kapper Pilou. Hoop dat het bevalt.



Nu maar weer aan nieuwe zaak beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Zo, dinsdagmiddag Mirena deruut en prikpil (sayana) derin
Ik ben mijn eigen bananenschil
Lekker snel Olijf!
Fijn Olijf! Je bent nu wel lang genoeg aan het klooien geweest inderdaad.



Implanon is voor mij helemaal prima, maar ik vind het lastig om dat aan anderen aan te raden omdat er ook veel negatieve verhalen over zijn. En je weet pas hoe je er op reageert als dat ding al in je arm zit.

Het borduurwerkje op mijn arm vind ik dan weer niet zo'n punt.



Maar fijn dat je er al zo snel vanaf bent!



Plou, ben je weer mooi vergeknipt?



Ik zit in mijn laatste dienst hier. En ik heb internet weer aan kunnen zwengelen, joepie. Straks komt man hierheen en dan zijn we ook nog een nachtje en dag samen hier. Dat leuk.





Oh, en ik zag net dit: Goed nieuws!

Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, vond het ook echt nodig van de Efteling



Jammer zeg Olijf. Ik heb gelukkig nergens last van met dat spiraal. Zit nu aan mijn tweede en vind het zo fijn om niet meer ongesteld te worden.

Hoop dat dit voor jou beter gaat werken.
Het Viva forum is papaja.
Fijn Olijf!



Fijne avond/nacht Splint



En dat heb ik ook Tonks, nooit meer ongesteld Heerlijk.
Dat lijkt me ook wel wat hoor, nooit meer ongesteld. Ben er net weer van af. Maar ja, ik mag niet klagen, heb er amper last van.



Ik ben klaar voor de avond, net samen met K bed verschoond, gedoucht en nu lekker op de bank.
Alle reacties Link kopieren
Wow zeker veel goed nieuws hier

Joepie Splint, of ook wel een beetje jammer??

Het lijkt me zo'n boeiende job.



En fijn Olijf, dat ding er uit en een prik ben je heel wat makkelijker vanaf!!



Ik zit echt middenin de menopauze, deze week elk uur wel een opvlieger, dus zit ik met laagjes aan op de bank laagje aan en laagje uit. Gerard vind het wel iets

Ongesteld ben ik op de meest rare momenten.



Gisteren naar de plasdokter, ze hebben de videocamera aan een slangetje naar binnen gebracht, ik had een kleine bloeding in mijn blaas maar dat is vrij normaal met katheteriseren, maar verder zag de blaas eruit alsof de MS al flink zijn werk heeft gedaan. Ik heb nu pillen tegen de blaaskrampen en ook een 90 dagen antibiotica kuur om de cirkel van de ontstekingen te doorbreken. Hij gaf nog info mee over botoxbehandeling voor de blaas, dat legt de blaas helemaal plat, hij raadde dit sterk aan. Maar nu even 90 dagen aan de antibiotica en zien hoe e.e.a. gaat, over 3 maand terug.



Lekker Pasen!!!!

Optimist tot in de kist!
Balen Fant

Hoop dat AB wat doet. Met die botox, moet je dan een verblijfskatheter?



Oh, kapper is goedgekeurd btw
Jeetje Fant, 90 dagen AB. Heftig zeg!



Fijn van de kapperT, Ploutje. En ook nog fijn trouwens van wat je eerder schreef, over dat je weer wat energie kreeg. Heel belangrijk!



Hier een leuke avond / nacht, lekker dat man er weer is. We hebben net ontbeten en kunnen nu op ons gemak opruimen en weggaan en de stad in. Maar ik vind het wel jammer dat het PM avontuur voor mij nu voorbij is. Het is echt heel dankbaar werk, de mensen beginnen ons te kennen, zoeken ons actief op en onze portretten hangen errug groot in de centrale hal daar. Dat was even schrikken. Maar ik voel me ook wel thuis in zo'n omgeving en met die wisselende diensten.



Straks weer naar Sammi. Die snapt er natuurlijk ook niks van dat het vrouwtje er steeds niet is. Hij is zelfs bij man op schoot geklommen, afgelopen week!
Leuk dat je er zo veel plezier in had Splint! En ik vind het leuk dat je het wereldje nu kent omdat ik met diezelfde doelgroep werk.

En Sammi

Gelukkig ben je er vandaag weer. Nu nog 1 week werken voor jou voor je naar de sjon gaat?



Ik ga zo het terras op. Even wat eten enzo en beetje aan mijn huiswerk werken en dan met de trein naar de stad. Kan ik een drankje drinken.
Vervelende blaas Fant



Fijn Splint dat man er nu is, lekker zo'n dagje daar samen. En dan weer terug naar het normale leven en Sammi



Lekker terassen Plou, héérlijk!



Helaas voor mij...zo boodschappen doen en daarna weer naar die fokking kantine Zooo geen zin aan.

Nou ja het seizoen zit er bijna op en dan hoef ik nooit meer.
Sammi was blij. En heel knuffelig. Het heeft wel 10 minuten geduurd voordat hij zijn eerste bijtje gaf.



We kwamen er achter dat we vanavond visite krijgen, dus toch maar sneller naar huis gegaan om inkopen te doen. We zijn haan en zijn gezinnetje ook nog tegen gekomen daar in het durp, hij heeft telefoondienst dit weekend. Dus nu weet man ook op wie ik altijd loop te schelden. Maargoed, afgelopen week ben ik echt met plezier aan het werk gegaan. Veel collega's en veel samen doen, helemaal leuk. En haan was er maar af en toe, dat scheelt ook. Zojuist heb ik nog even de fabriek laten zien aan man, van buiten (parkeerterrein) en we hebben even door een raam naar binnen gegluurd. Binnen 2 minuten stond er een beveiliger naast ons. Maar toen ik het uitlegde was het goed. Beveiliger werkte zelf al 44 (!) jaar voor PM en zou volgend jaar met pensioen gaan. Onvoorstelbaar toch.



Plou, ik ben ook nog een collega van jou tegen gekomen. Maar ze kende je niet. Doos. Wie kent jou nou niet?!

Veel plezier op het terras, het is heerlijk weer!



Bieb, succes in de kantine, en ga vooral lekker aftellen. Volgend seizoen niet meer doen hè.
Blaas en botox klinkt als een akelige combinatie. Sterkte er maar weer mee Fant.



Goed dat je een goede kapper hebt gevonden Pilou. Is best een lastige opgave.



Bieb, toch nog wel leuk gehad met je bardienst? Je bent er bijna van af!



Splinter, fijn dat je weer thuis bent. En dat je het eigenlijk zo leuk hebt gehad bij PM. Lief van Sammi dat ie bij je man op schoot kwam. Hij zal alle aandacht wel gemist hebben. Nu kan je weer fijn katknuffelen!



Wie wil er een sinaasappel?





We hebben er genoeg. Euro op de markt. Het was een flinke sjouw voor K maar we hebben een kilo of 6/7 sinaasappelen. En ze zijn superlekker.

Ook een nieuwe barbecue gescoord bij de Blokker. 26 euro voor een bolbarbecue.





Straks gaan we sinds láááánge tijd weer eens uit eten. Ik heb er nu al zin in. Wel gewoon naar de Italiaan maar dat zal me boeien. Ik wil uit eten!
Alle reacties Link kopieren
Lekker sappelen!!!

En leuk een bbq. Het is hier het nationale kookapparaat. Ik heb nog nooit zoveel gebbq'd dan in Canada

Oh en lekker joh naar de Italiaan!! Geniet er lekker van, je hebt het verdient Rattekind!



Splint, kan me jouw gevoelens omtrent PM helemaal voorstellen, zulke klussen zou ik ook super vinden, veel mensen, veel "chaos" die moet worden georganiseerd, leuk om je tanden volledig inzoiets te bijten. En wisselende diensten kunnen heel leuk zijn!!

Maar wel enorm sneu voor de werknemers daar!



Bieb,nee he, kantine werk, sterkte ermee. Ga je nog iets leuks doen met Pasen?

Die vraag geldt dan dus voor iedereen ?



Leuk Plous lekker terrassen, wij gaan ook zo, het is hier mooi weer, na 3 dagen sneeuw!!



Blaas maak ik me niet zo druk om, ik kan blijven katheteriseren zoals ik het nu doe (intermittent), alleen dan wordt het een soort "altijd moeten" nu lukt het af en toe nog zelf.

Ik heb ook begrepen dat het niet echt pijnlijk hoort te zijn, je krijgt 18-20 injecties in je blaaswand, schijnt niet teveel problemen op te leveren. Het lijkt mij wel fijn om niet meer "gewoon" te hoeven want nu ben ik altijd bang "te moeten" als het niet uitkomt.
Optimist tot in de kist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven