Entertainment alle pijlers

MasterChef Holland 2014

18-02-2014 02:42 728 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf 24 februari is het dagelijks op tv. Vandaag een aflevering wat ons te wachten staat. Ik ga eens op herhaling nu kijken.



MasterChef Holland journaal 2



In 2014 keert de Nederlandse versie van MasterChef voor de derde maal terug bij Net5. Dit keer voor het eerst als dagelijkse variant! In deze talentenjacht voor amateurkoks draait alles om passie voor koken. In dit journaal word je alvast opgewarmd voor een nieuw seizoen.



Wie komt er trashen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:.Ratatouille schreef op 16 april 2014 @ 22:12:

[...]



Goh, dat vind ik nou niet zo sympathiek van je.

Valt echt in de categorie 'roddel. Zou je je voorgaande bericht aan willen passen?Aanpassen??? Zou niet weten waarom. Waarheid is waarheid. Je mag dus wel zeggen dat ze lief is maar niet dat ze niet te vertrouwen is...
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 16 april 2014 @ 21:28:

Waar zitten ze eigenlijk, ik hoorde iets over Frankrijk maar welk deel?Ze zitten in Megève
Van mij mag Job of Rosah winnen. Vooral Rosah vind ik super leuk overkomen. Mooie vrouw die leuk kan vertellen wat ze doet



Astrid vind ik steeds vervelender overkomen, vooral hoe ze over anderen spreekt. Bojana komt wel gepassioneerd over, maar de gun factor ontbreek bij mij merk ik. Ik irriteer mij al vanaf het begin aan haar.
Alle reacties Link kopieren
quote:.Ratatouille schreef op 16 april 2014 @ 22:07:

[...]



Nee joh. Dat zei ze helemaal niet.'Ik zeg ook helemaal niet dat ze dat letterlijk zei, ik zeg dat het zo op mij over kwam. Lezen is ook een kunst. Ze kan van alles zeggen, het 'zuiver' houden etc, maar uit haar non-verbale signalen las ik iets anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:maxi14 schreef op 16 april 2014 @ 22:31:

[...]



Ik zeg ook helemaal niet dat ze dat letterlijk zei, ik zeg dat het zo op mij over kwam. Lezen is ook een kunst. Ze kan van alles zeggen, het 'zuiver' houden etc, maar uit haar non-verbale signalen las ik iets anders.

Ik zei ook niet dat jij dat zei... (iets met lezen...)

Ik bedoel alleen te zeggen dat wat jij erin zag, helemaal niet strookte met haar woorden.
Alle reacties Link kopieren
Even over wie er WEL leuk is: David mag van mij winnen. Lekker Bourgondisch met zijn beste saucijzenbroodje, deconstructed Sheppards Pie en nu net weer een goeie kaasfondue. De rest is allemaal een beetje 'slappe hap, vlees noch vis'. Job en Siham hadden niet zo nodig teruggehoeven van mij. En Philip? Superleuk joch met passie, ik had hem nog wel een paar keer met de hakken over de sloot willen zien gaan....
Alle reacties Link kopieren
quote:zoetebroodjes schreef op 16 april 2014 @ 22:37:

Even over wie er WEL leuk is: David mag van mij winnen. Lekker Bourgondisch met zijn beste saucijzenbroodje, deconstructed Sheppards Pie en nu net weer een goeie kaasfondue.

Klopt. Zijn humor is ook leuk.

Ik gun het eigenlijk iedereen nu, behalve Astrid...

Vanwege houding/kookkunst.
quote:zoetebroodjes schreef op 16 april 2014 @ 22:37:

Even over wie er WEL leuk is: David mag van mij winnen. Lekker Bourgondisch met zijn beste saucijzenbroodje, deconstructed Sheppards Pie en nu net weer een goeie kaasfondue. De rest is allemaal een beetje 'slappe hap, vlees noch vis'. Job en Siham hadden niet zo nodig teruggehoeven van mij. En Philip? Superleuk joch met passie, ik had hem nog wel een paar keer met de hakken over de sloot willen zien gaan....David is inderdaad ook leuk. Philip had inderdaad wel de passie, maar de blikken die hij af en toe gaf..
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotslove schreef op 16 april 2014 @ 22:47:

[...]





David is inderdaad ook leuk. Philip had inderdaad wel de passie, maar de blikken die hij af en toe gaf..

Ah ja, iedere keer dat even naar 'links' kijken...

Dat werd overigens wel minder. Ik denk dat de chefs hem wel peptalks hebben gegeven tussendoor. Ze willen echt dat hij verder komt. Hoop ik ook voor hem.
Alle reacties Link kopieren
Als ik toch even mag 'meezeuren': ik heb zelf maar een jaar in Frankrijk gewoond, maar ik weet zeker dat ik toen beter Frans sprak dan Alain Nederlands. Als ie nou eerst eens zijn werkwoorden in meervoudsvorm zou leren, was het al een stuk beter...Maar als ie dan weer blij wordt van een goed gerecht, vind ik dat ook wel weer leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat Astrid perse een onaardig type is. Ze heeft hooguit een wat lager EQ. Volgens mij heeft ze niet altijd door dat ze iets te veel doordramt, maar in essentie wil ze niemand kwaad doen, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Zo even snel de afgelopen 2 dagen terug gekeken.



Ik vond Astrid in het begin wel aardig maar op dit moment gaan mijn haren overeind staan van haar vervelende houding t.o.v. de rest. En Bojana vind ik al helemaal niet leuk. Jammer dat die 2 net die prijs hebben gewonnen .



Philip was m.i. terecht dat hij eruit ging. Met hakken over de sloot ging hij al steeds door. Wel knap dat hij op die leeftijd zo ver is gekomen in het programma, petje af. Leuk knulletje wel.



De aflevering van gister was echt kaassie voor mij. Ben verslaafd aan kaas en helemaal kaasfondue vind ik overheerlijk. Ik was voor het rode team omdat al mijn favorieten erin zaten; Rhosa en Celine. David vind ik een leuke knuffelbeer en zijn nuchterheid is wel erg aandoenlijk. Een kandidaat voor de finale is het denk ik niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:zoetebroodjes schreef op 16 april 2014 @ 23:00:

Ik denk niet dat Astrid perse een onaardig type is. Ze heeft hooguit een wat lager EQ. Volgens mij heeft ze niet altijd door dat ze iets te veel doordramt, maar in essentie wil ze niemand kwaad doen, denk ik.Dat is het hem juist, dat weet ze wel. Ze gaf gister ook aan dat ze 3x erg rot tegen Sahem had gedaan. Het lijkt haar wel niet te interesseren, ze lacht het iig steeds weg. Jammer dat niemand haar even de les leest dat het niet zo collegiaal is hoe ze zich gedraagt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
In het begin leek David een over het paard getilde kakker. Nu vind ik hem eigenlijk wel heel aandoenlijk en hij wordt met de dag beter. Ik gun het hem nu wel om te winnen.



Celine vind ik een beetje te zelfingenomen en overtuigd van haar eigen kunnen. Maar is wel een kanshebster denk ik. Ook verwacht ik dat Bojana wel in de finale staat, ik vind haar niet zo leuk, ze drukt vaak met een teamopdracht meteen haar stempel er zo op. Maar ze is wel goed en stabiel in het presteren.
Alle reacties Link kopieren
quote:chantal2501 schreef op 16 april 2014 @ 22:27:

[...]





Ze zitten in Megève



O, vandaar de fondue, ze zitten vlak bij Zwitserland.

Ik val nu net in de herhaling, krijg er als enorme kaasliefhebber trek van.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
in het begin was ik best fan van Bojana, maar inmiddels wil ik haar slaan De arrogantie druipt er vanaf, zeker als ze iets van de jury te horen krijgt wat haar niet aanstaat
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
David steeds leuker idd , Astrid steeds irritanter en Bojana blegh ijskonijn .Job, Siham en David zijn nu favoriet .
Alle reacties Link kopieren
Ik vindt Astrid steeds baziger worden. Ze speelt toneel lijkt wel

Gisteren werd er niet overlegd wie mee mocht van het winnende team.

Zij bepaalde.



Alle reacties Link kopieren
Er zit een groot kind in David. Erg leuk!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Astrid lijkt niet goed bij d'r hoofd. Ze behandelde Siham als een hond. Siham zei daar zeer terecht iets van, waar ze zich niets van aantrok. En dan naderhand tegenover de camera er stom over zitten te lachen... wat een draak van een mens. Vorige week gedroeg ze zich ook al zo enorm onsympathiek tegenover Siham. En sowieso maakt ze regelmatig onsympathieke opmerkingen in de camera over andere kandidaten.



Ik hoop dat Bojana er vanavond niet in trapt en Astrid niets uitlegt over de gerechten.



De overwinning gun ik David het meest. De enige die ik de overwinning echt niet gun, is Astrid.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken nu pas een paar namen, ik kijk maar een enkele keer naar Masterchef Holland. Die Astrid komt inderdaad bijzonder onsympathiek over, ik hoop dat dat haar uiteindelijk opbreekt.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Bart, Job of Philip mogen winnen. Siham is een schatje maar niet goed genoeg. Rosah vind ik niks aan en Astrid een eerste klas biatch. Bojana heeft ook afgedaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Bojana en rosah... gaat lekker
Alle reacties Link kopieren
Slappe hap: niemand eruit en vier winnaars. Van de acht.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Gaan er volgende week vast 2 uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven