Zwanger worden vanaf Januari 2014

08-12-2013 20:21 2579 berichten
Vanaf Januari 2014 gaan wij ervoor! Wij willen graag zwanger worden.



De tabel is vol, sorry! Meeschrijven mag altijd!



naam leeftijd / partnerkindjeNOD opmerking Ledane26/291e Greenmoustache31/351e 24-9 uitgerekendBummer29/321e 8-12 UD, 28-7 20weken echoMarisje627/29 1e sept start hormoon injecties . dromeninliefde24/251e 31-12 spiraaltje verwijderenSt0mry23/282e halvemaan33/331e Love823/261e 5-11 uitgerekend, 26-3 vkmamavanluna26/292e oktober spiraaltje verwijderdbab12324/311e Cresz26/251e beautie122/231e bollie8925/271e 3-11 uitgerekend Lili30/341e silasb28/321e 27/12 spiraal verwijderdmarielle848429/321e 1/1 met pil gestopt  
Alle reacties Link kopieren
Ben ook nieuw in die testen... Ga ze ook maar action halen denk ik....
Alle reacties Link kopieren
Ik had ze van sensitest. Ik deed 1x per dag tot ik vermoedelijk richting mn eisprong ging toen 2x per dag gewoon voor de zekerheid. Wilde m miet missen. Zondagavond werd de streep duidelijker zichtbaar en maandagochtend knalde ie, maandagavond ook en dinsdagochtend werd ie weer lichter. Je hebt tussen de 12 en 24 uur na je lhpiek je eisprong. Dus wilde mn piek niet missen. Daarom 2x per dag. Begon zaterdag met 2x per dag.
Alle reacties Link kopieren
Dag Dames,



Niet zwanger maar mocht gelijk naar gynacoloog voor de zekerheid. Wat heb ik een lieve huisarts! Wel is mijn al goed aan het groeien en na verwachting springt die maandag dus vanaf nu om de dag! Wooh ik heb er zin haha. Woensdag terug om te kijken of die springt maar daar ga ik vanuit. Dus nog even ovutesten want de gyn kijkt het na.:)
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat het niet raak is Beauti, maar wat fijn dat er gelijk actie wordt ondernemen. Dat hoor je wel eens anders! Fijn dat ze je serieus nemen.



Jij schreef toch laatst dat je flink was afgevallen? Knap hoor! Mijn gewicht ligt dicht bij die van jou in de buurt, ik weeg ong 83 kilo. Nu weet ik dat ik wat te zwaar ben en dat dat gevolgen kan hebben voor het zwanger worden. Zou het verstandig zijn om toch een paar kilo af te vallen? Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ja afvallen is goed marielle maar niet te extreem is ook slecht voor vruchtbaarheid. Gewoon gezond eten en normaal sporten. Overigens zwaarlijvigheid komt bij mij in de familie voor, maar mijn 6 nichtjes(waarvan 130 kilo!!!) zijn gewoon zwanger geraakt. Of het verstandig was is een ander verhaal maar afvallen oke maar niet te snel en te extreem. Ook niet alleen na de kilo's kijken he! Want je omvang is belangrijker.
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik ben bij de Action geweest en 3 pakjes ovutesten gekocht. Wanneer beginnen jullie daar ongeveer mee? Hoeveel dagen voor je verwachte eisprong?
Alle reacties Link kopieren
MamavanLuna Gefeliciteerd!!! Echt super!



Hoe is het met de zwangere dames???



Ik krijg nu een beetje de angst dat ik hier straks alleen zonder dansend poppetje overblijf.....



Hier gaat alles goed. Erg weinig sex gehad in de eisprong tijd. Ik was er ff klaar mee. Nu baal ik daar natuurlijk van. Ik voel namelijk dat de ongesteldheid eraan komt. NOD in tabel is gebaseerd op lange cyclus, maar deze maand een korte waarschijnlijk. Ik heb steeds om en om (33, 28, 32, 28 etc).
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lili,

Ik denk dat de niet zwangeren allemaal met die gedachte hier op dit forum komen hoor. Ik herken het iig wel. Ik was gisteren al het forum aan het lezen 'niet zwanger binnen 6 maanden'. Toen mezelf even streng toegesproken;-). Dat het heel normaal is dat je niet binnen een paar rondes zwanger bent. Iemand schreef hier dat 80% zwanger is na een half jaar. Maar heb ff wat gegoogeld, dat klopt volgens mij niet hoor. Iets van 50% is meer gemiddeld als ik de percentages vergelijk. Maar ach, ieder individu is weer zo anders. En je moet ook gewoon veel geluk hebben.

Knuffel voor jou Lili. Het komt allemaal goed!!
Even een ego post:



Vanavond bloed bij het plassen, geen roze of bruine afscheiding maar bloed...



Zit ik dan misselijk op de bank....
Alle reacties Link kopieren
@lilli, ik ben ook nog niet zwanger hor!

heb dinsdag 22-4 echo om te kijken wat clomid gedaan heeft en of ik een eisprong heb.



Ik heb ovulatie testen van internet, maar ik vertrouw ze niet meer, ik heb nu 2 x positief getest terwijl ik (* via echo ) geen ei sprong heb gehad. Ik heb nog 3 testen liggen, weet niet hoe het verder gaat, of ze het bijhouden mbv echo of dat ik moet gaan testen wat clomid doet, maar dan koop ik echt gewoon die van clear blue!

Wel duur, maar weet ik zeker dat ze goed zijn. duidelijk, want de afleesbare streepjes zijn zo lastig soms! onduidelijk.



ik ben weer terug in het koude, natte kikkerlandje!

BAH. maar goed, weer lekker onder de warme dekens;)

Ik heb genoten van de vakantie!!



@bummer; blaasontsteking??
@marisje: welkom terug!



Nee geen blaasontsteking... Kwam echt uit m'n vagina...
Alle reacties Link kopieren
Owh bummer, ik heb geen idee! Miss morgen meteen ff vk bellen?? Niet fijn dit, geen idee wat hetbetekent, maar je schrikt er wel van natuurlijk!



Ik gebruik ovutesten van action, daar staat in wanneer je moet beginnen adhv de lengte van je cyclus. Ik ben maandag begonnen, nu dag 16 van cyclus en volgens testen nog geen ei in zicht. Maar beginnen voor de zekerheid toch maar met klussen :-)
Alle reacties Link kopieren
@bummer: wat vervelend! Bloedingen kunnen wel bij een zwangerschap horen! Maar ik snap dat dit heeeeel vervelend is. Vrees dat je niet meer kan doen dan afwachten en de vk bellen!



@marisje: fijn dat je het zo fijn hebt gehad!



Ik zal de doosjes eens bekijken wanneer ik zou moeten beginnen!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje bummer wat zal jij in onzekerheid zitten.

Mij lijkt vers bloed toch een geknapte ader/vaatje maar goed ben geen dokter natuurlijk . Heb je verder geen buikpijn of verminderde klachten? Mn zusje heeft ook een week lang bloedverlies gehad in week 6, maar het was toch allemaal goed. Sterkte meid, fingers crossed



@marisje volgens mij werken ovu testen niet toch bij pcos?(zo heet t toch)Mijn vriendin waar ik over vertelde, testte namelijk ook heel vaak positief en later bleek ook dat ze nooit een eisprong gehad had. Nadat ze begonnen was met de kuur kreeg ze echos om te kijken wanneer ze haar eisprong had en het advies om, om de dag seks te hebben. En daarna na zoveel dagen test te doen en die was toen positief(even in een notendop) ik weet niet hoe t zit als je de eisprong opwekt met kuur, ik zou het navragen en geen dure testen kopen als het een vertekend beeld kan geven.
Alle reacties Link kopieren
Bummer, hoe is het met je?
Alle reacties Link kopieren
Marielle: Gek dat we alleen maar kijken naar hoeveel percentage er wel zwanger is binnen een bepaald aantal maanden.

Ik heb inderdaad ook al eens dat forum gelezen ;)



Marisje: Ik duim voor je! Spannende dag dus dinsdag. Voor de zekerheid maar om de dag vrijen?



Bummer: hoe is het nu? Kan mij voorstellend dat het schrikken is... Ik hoop dat alles goed is!
Alle reacties Link kopieren
@lili ik schrijf ook nog mee in een ander topic over zwanger worden vanaf januari en daar ben ik de 3e nog maar van de 12. Nog niet eens een kwart dus. Zelfs per topic kan het al enorm verschillen. Komt goed, al lijkt elke ronde lang te duren!
Hier nog wat bruin... Helder rood is weg. Wel een onrustige buik....

Kreeg geen verloskundige te pakken dus ga het maar afwachten....



Kruip nu ff een uurtje in bed, gewoon omdat het kan!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,



@ MamavanLuna : Gefeliciteerd!!! (volgens mij had ik dat nog niet gezegd..) En wat een leuke manier om het je man te vertellen met dat t-shirt.



@ Vlindertje1981 : Welkom! Ik hoop met je mee op een snelle zwangerschap:)



@ Marisje : Welkom terug, fijne vakantie gehad? Wat goed van de clomid, merk je er al iets van?



@ Halvemaan : Hoe gaat het nu? Merk je al "iets"?



@ Beauti1 : Balen van je ongesteldheid zeg! Wel ontzettend fijn dat je zo snel naar de gynocoloog mag. Ik ben benieuwd wat daaruit komt, heb je al een afspraak staan?



@ Marielle8484: Balen van je ongesteldheid! Op naar de volgende ronde, in ieder geval samen met mij..



@ Cresz : Ook voor jou, wat ontzettend balen van je ongesteldheid! Zeker na zo lang overtijd te zijn, kan me helemaal voorstellen dat je dan denkt dat het wel eens raak kon zijn! Extra zuur.. duimen voor de volgende ronde!



@ Lili : Ik ben er ook nog zonder dansend poppetje hoor! Ik had van de week dezelfde gedachte, ik ben vast degene die overblijft. Nu moet ik wel zeggen dat het in ons topic wel extreem is qua vruchtbaarheid hoor, dus er is nog voldoende hoop voor ons! Ook wij hebben minder seks gehad tijdens de eisprong, ik heb het even losgelaten en dat is ook wel weer een fijn gevoel.. Ik hoop dat je gevoel qua naderende ongesteldheid toch niet klopt!



@ Ohw wat naar voor je dat je bloed verloren bent. Hoe gaat het nu met je? Kan me voorstellen dat die onzekerheid erg rot is. Heb je inmiddels nog steeds bloedverlies of misschien al een verloskundige gesproken? Sterkte, ik duim voor je!



@ Hier : Ik heb deze maand het zwanger worden even los gelaten, we hebben gewoon seks gehad wanneer we zin hadden en niet persee rond de eisprong. Eigenlijk ook wel een fijn gevoel om er even niet mee bezig te zijn. Verder heb ik even 2 dagen in een dilemma gezeten wat betreft zwanger worden.. Ik ben namelijk gisteren aangenomen voor mijn (voorlopig) droombaan! Ik had in januari al gesolliciteerd, vorige week op gesprek geweest en gisteren aangenomen!! Ik ben helemaal in de wolken.. Maar het zwanger worden is nu even een "dingetje", ik twijfel namelijk of het niet totaal ongepast is om net te beginnen ergens en dan al vrij snel aan te kondigen dat ik zwanger ben.. Gelukkig is het bij een gemeente en niet bij een commerciele instelling, maar toch.. wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
@dromeninliefde: 2 jaren geleden zou ik nog gezegd hebben eerst een tijd volledig voor je baan te gaan. Nu zeg ik: ga gewoon door met het proberen zwanger te worden. Je kan het zwanger zijn gewoon niet plannen. Stel je eens voor dat het nog vier maanden gaat duren voordat je zwanger bent. Dan ben je nog 9 maanden zwanger. Dan kan je dus nog bijna een jaar werken. Ik vind het niet ongepast, want het is 'moeder natuur'. Ook je nieuwe collega's zullen dat snappen. Maar natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe baan! In deze tijd is dat echt knap. Begin je al snel?
Alle reacties Link kopieren
@ dromeninliefde, allereerst gefeliciteerd met je nieuwe baan, superleuk! Ik snap heel goed dat je het nu wel lastig vindt wat je moet doen qua zwanger worden. Ben het wel met lili eens, het is bijna niet te plannen natuurlijk en de meeste mensen snappen dat wel. Aan de andere kant denk ik ook wel van waarom heel veel haast maken, jullie zijn nog jong, misschien is het ook wel fijn om je eerst een half jaartje op je nieuwe baan te concentreren. Je kan ook doen wat je afgelopen maand deed, niet 'gericht' zwamger proberen te worden, gewoon seks wanneer je zin hebt en dan maar zien wat er gebeurt...



Hier nog steeds geen enkel nieuws, negatieve ovulatietest weer vandaag. Eerste pak is al op, gelukiig had ik er meteen twee gekocht!



Bummer, hoe is het met jou??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt veel lwwast van puistjes!

Door de clomid denk ik.



We vrijen nu indd om de dag!

Spannend!!
Alle reacties Link kopieren
Dromeninliefde, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ik werk zelf bij semi-overheid en ik vind dat ze echt een ambtenarencultuur hebben en zwanger zijn is bij mij ook echt geen probleem. Goede regelingen en houden goed rekening met je. Je hebt het toch niet precies voor het zeggen wanneer je zwanger wordt ik zou Hein doorgaan met proberen..
Alle reacties Link kopieren
Hier sinds donderdag kan ik niet met staan, zitten en zelfs liggen dieet pijn aan mn been. Er zit een zenuw beklemd en heb een soort hernia in mn been dus. Douwt echt megaveel pijn maar ik mag niet met pijnstillers als paracetamol omdat ik dus zwanger ben. Echt verschrikkelijk.. Verder geen zwangerschapskwaaltjes nog echt hier. Die pijn overheerst alles momenteel.. auw auw
Alle reacties Link kopieren
@bummer hoe is het nu met je?



@mamavanluna niet leuk sterkte!



@dromeninliefde lastige beslissing, succes! Ga van je hart uit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven