Entertainment alle pijlers

Jouw Vrouw Mijn Vrouw, editie BN'ers

12-03-2014 20:50 645 berichten
Kom er maar in!
Ik begrijp niet goed waarom de kledingverkopers doen alsof ze het helemaal hebben gemaakt: hun winkel is vaak een grote troep met allemaal kleding/schoenen op de grond nog in zakken. Dat gebeurt niet een keer maar is eigenlijk altijd het geval.

Ellis/Alice ramt je ook haar kleding door je strot als je vriendelijk antwoordt even rustig rond te willen kijken.

En de kleding die ze verkoopt is bijna nooit chic: slecht afgewerkt, valt bijna uit elkaar als je ernaar kijkt en veel van de bloesjes en broeken kun je op de Albert Cuyp voor veel minder geld vinden.

Op alle prijskaartjes zet ze een veel hoger bedrag neer en daaronder het zogenaamde afgeprijsde bedrag. En dan maar interessant doen dat zij het zo hebben gemaakt en een gewéldige winkel hebben: hun spullen met dergelijke prijzen vind je niet in de P.C. Geloof me.



En ja, je mag eerlijk en direct zijn maar je mag evengoed wel respect voor mensen hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:RosesAreRed schreef op 17 april 2014 @ 13:25:

Ik begrijp niet goed waarom de kledingverkopers doen alsof ze het helemaal hebben gemaakt: hun winkel is vaak een grote troep met allemaal kleding/schoenen op de grond nog in zakken. Dat gebeurt niet een keer maar is eigenlijk altijd het geval.

Ellis/Alice ramt je ook haar kleding door je strot als je vriendelijk antwoordt even rustig rond te willen kijken.

En de kleding die ze verkoopt is bijna nooit chic: slecht afgewerkt, valt bijna uit elkaar als je ernaar kijkt en veel van de bloesjes en broeken kun je op de Albert Cuyp voor veel minder geld vinden.

Op alle prijskaartjes zet ze een veel hoger bedrag neer en daaronder het zogenaamde afgeprijsde bedrag. En dan maar interessant doen dat zij het zo hebben gemaakt en een gewéldige winkel hebben: hun spullen met dergelijke prijzen vind je niet in de P.C. Geloof me.



En ja, je mag eerlijk en direct zijn maar je mag evengoed wel respect voor mensen hebben.



Ze zei ook meteen dat ze de hele dag tegen haar medewerkers schreeuwt. Zal me rot schrikken als klant met zo'n blerrend wijf naast me. Professioneel ook.

Zoals als die Nathalie zou ik ook niet kunnen leven maar ze komen wel gelukkig over, die Ellis daarentegen, wat een heks! Voelt zich duidelijk beter dan elke persoon op deze aardbodem, echt statusgeil. Die kerel van haar mag ook weleens uit de (veel te grote inloop-)kast (met designer kleding) komen.
Die Ellis was grappig. Met een tot-Gooische-Look verbouwde rijtjeshuis is het plepsdeel van Buitenveldert. Allemaal gewone huizen en dan opeens zo'n Zwartbakkelieten doodskist ertussen, helemaal tot de nok toe gevuld met zogenaamde Gooische Meuk. Ga dan niet op postzegelformaat wonen als je decadent wil.
Alle reacties Link kopieren
Als ik daar al zou winkelen en ik zou dat vrouwtje Ellis horen schreeuwen tegen de medewerkers, dan was ik direct weg. Verschrikkelijk mens zeg.
Alle reacties Link kopieren
God, zo minderwaardig als die ellis praat tegen sjankloot...

Echt alsof hij debiel is



Akelijk blond mens
Alle reacties Link kopieren
Heeft ze ook 1x iets liefs tegen dat kindje gezegd?
Alle reacties Link kopieren
Elis: Hij is lui



Michael: Zo zijn jullie ( hij zei nog net niet er achter aan jullie zwarte mensen)



Natalie en man verdienen gewoon netjes hun eigen geld, zorgen voor zichzelf, waarom dan zo'n oordeel steeds van Ellis
Alle reacties Link kopieren
quote:carola_c schreef op 17 april 2014 @ 11:12:

[...]





Tsja, ik zie een hoop van die vrouw in mezelf terug



Ik heb liever 1 Vrouw die 'haar' waarheid in mijn gezicht zegt, dan eentje die in mijn gezicht doet off ze me beste vriendin is en achter me rug over me loopt te roddelen/ me belachelijk maakt.





Er is werkelijk waar niks chique aan Ellis.



Je hoeft niet alles te zeggen wat je denkt,ze praat niet ze krijst en ze is onbeleefd.



Daarnaast lijkt ze zichzelf tot de elite van Nederland te scharen, terwijl ze zich absoluut niet zo gedraagt.





Tja ik begrijp dat mensen zich erin kunnen vinden, maar om constant maar van alles, ongenuanceerd en zonder enige fundering te roepen. Je mond open trekken op basis van vooroordelen en aannames.



Ik denk niet dat je daar trots op hoeft te zijn. Als je ergens te gast bent dien je je te gedragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat die Alice dit allemaal leest
Alle reacties Link kopieren
Er is inderdaad een verschil tussen eerlijk zijn en alles maar roepen wat in je opkomt...ellis moet nog veel leren
Alle reacties Link kopieren
quote:La.vie schreef op 17 april 2014 @ 10:48:

Wat een neppe, koude kakwijf is die Ellis zeg. Ik vind het ook raar friet en kip ´s ochtends, geen wasmachine en een matras op de grond. Maar het is overduidelijk wie er gelukkig is en van het leven geniet.



Ze kan zogenaamd niet koken, alsof ze meesterkok thuis heeft die elke dag voor haar kookt. Geloof er niets van.



Wat een vreselijke winkel lijkt me dat. Roze, roze en nog eens roze. Zoals het heurt...?



Nathalie lijkt me een lief, warm persoon. Ellis? Tja, die wil je gewoon door de plee spoelen.



p.s. ik ben ook ordinair...ik hang mijn was weleens buiten....



Zoals ik lees ben ik niet de enige die zicht gisteren aan Ellis stoorde. Gelukkig ik ben iig ook weleens ordinair. Eten met mijn vingers ipv bestek. Oja, die was buiten hangen niet te vergeten....

Ik ben iig wel gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
quote:pearle schreef op 17 april 2014 @ 19:17:

Heeft ze ook 1x iets liefs tegen dat kindje gezegd? Niet gehoord iig. Triest.
Alle reacties Link kopieren
quote:pearle schreef op 17 april 2014 @ 19:45:

Er is inderdaad een verschil tussen eerlijk zijn en alles maar roepen wat in je opkomt...ellis moet nog veel leren



Dit. Je hebt van die mensen die menen dat ze alles kunnen roepen onder het mom van "eerlijkheid". Er is niks mis met tact en weten wanneer je je bek moet houden. Bovendien hoef je niet alles te benoemen wat je ziet en wat je vindt. Verschrikkelijk zeg.



Ze denkt echt dat ze het he-le-maal is. Het begon al dat ze maar bleef roepen dat ze "hier echt niet kon wennen" en "je wilt hier toch niet dood gevonden worden". Dat was toen ze door Gent reed. Nu is Gent natuurlijk geen Amsterdam qua inwoners maar toch wel redelijk vergelijkbaar met Utrecht. Persoonlijk vind ik het een geweldige stad met een super sfeer.



Maar ja Ellis had overal wat te klagen over. Want Ellis heeft een kledingwinkeltje in Amsterdam, dus Ellis hoort bij de "elite" van Amsterdam. En dan heb je het natuurlijk helemaal gemaakt. Zeker als je dan ook nog eens een "uberhippe" man hebt die al net zo hoog van de toren blaast en je denkt dat je het je kunt permitteren om je personeel toe te schreeuwen. Ja, dan heb je echt stijl.

En wat hebben ze nou helemaal? Een kledingwinkel. Nou poeh poeh, ik ken heel wat ondernemers en er zijn er weinig die zich op deze manier opstellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:toedoedelatoe schreef op 07 april 2014 @ 11:45:

Ik heb een stukje van de herhaling gezien. Ik vind Manuela een tof wijf. Grappig om te zien dat ze getrouwd zijn maar wel apart wonen.

Ik wist niet eens dat dat kon, ik ging er automatisch vanuit dat als je getrouwd bent, je op hetzelfde woonadres ingeschreven moet staan. Maar dat hoeft dus blijkbaar niet.Ja, Rene van der Gijp woont ook in een ander huis dan z'n vriendin! Het komt vaker voor dan je denkt, denk ik. Vind het zelf ook wel apart, maar ieder zijn ding.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu de herhaling. Wat een afschuwelijke mensen uit de PC. Echt vreselijk, de arrogantie...brrr
Raar programma zeg, eentje uit de pc en een zangeres? ken ze allebei niet, en dat wil ik ook zo houden.

Wél een vieze keuken zeg, gatver je ziet overal het vet plakken, daar zou ik ook niet blij van worden om daar te koken.
Afschuwelijk mens die nepkakker Alice of Ellis whatever. Maar nóg een tandje afschuwelijker vind ik dat fatje van een partner van haar.
Gatverdamme friet in de morgen?
Alle reacties Link kopieren
Net jouw vrouw mijn vrouw gezien met de omhooggevallen Alice en Michael. Inderdaad schandalig hoe die twee zich gedragen. En dat terwijl iedereen ziet dat het toch niet bepaald de high society zijn,

Heel goedkoop stel.
Alle reacties Link kopieren
Met hun verbouwde doodskist in Buitenveldert
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Nathalie Makoma

- Ja dat zal wel. Ik ben nu ook in coma.







Ik ben zo te lezen de enige, maar ik vind die Alice wel grappig. Doet wel alsof ze heel wat is, zeikt heel wat af, kraakt iedereen af, maar vind zulke mensen altijd grappig.



Zoals die Nathalie leeft kan ik ook echt niet leven trouwens. Maar snap wel dat ze het gewend is enzo. Heb zelf eens in het buitenland op die manier geleefd voor drie weken - en dat was dan al super luxe daar - en na twee weken was ik echt gebroken.
Ben ik de enige die met kromme tenen naar die rapper kijkt? Die man is toe aan een opvoedingskamp hier in de plaggenhut
Wat een onbeleefde eikel die Keizer. Ik had hem die rundervink ergens gestoken waar het heel donker is.
Alle reacties Link kopieren
Hele kromme tenen. Dat wordt erg leuk na de regelwissel

Wat een leuke man is Paul!
Mevrouw Haarhuis is ook leuk, en mevrouw Keizer ook. Hopelijk gaan haar de ogen open en schopt ze die nietsnut de deur uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven