iPhone praat

18-04-2014 00:31 46 berichten
Mijn iPhone praat opeens (en nee ik heb niet teveel wijn op:)) en ik kan deze niet ontgrendelen of uitzetten?



Wie o wie weet raad?
Alle reacties Link kopieren
Zeg terug;



Ontgrendelen





Et voila..
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb het even voor je getest. En je moet als hij 'ontgrendelen' zegt. Dubbelklikken op dat blokje.



Dan alles wat je wil selecteren dubbelklikken.



Ik had het er binnen tien seconden weer vanaf...
Alle reacties Link kopieren
quote:scriptum schreef op 18 april 2014 @ 00:50:

Je moet het commando ontgrendelen mondeling geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nemesis. schreef op 18 april 2014 @ 00:50:

Hèhè.. Maar dan helpt uitzetten en aanzetten toch niet? Dat bedoel ik.In z'n algemeen: Als computers, laptops, smartphones etc. gek doen, sluit je al een hoop uit door een apparaat opnieuw op te starten.

Sowieso is het verstandig om om de paar weken je iPhone helemaal opnieuw op te starten, omdat er op de achtergrond allerlei softwareprocessen blijven draaien die je iPhone langzamer maken en je accu sneller leegmaken.
Power to the people
Alle reacties Link kopieren
Galileo, geloof me: ik weet waar ik het over heb.



Het was direct duidelijk dat TO de voice over had ingeschakeld. Die instelling wordt niet teniet-gedaan door het toestel aan en uit te zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sowieso is het verstandig om om de paar weken je iPhone helemaal opnieuw op te starten, omdat er op de achtergrond allerlei softwareprocessen blijven draaien die je iPhone langzamer maken en je accu sneller leegmaken.En dit is ook echt onzin. Als jij gewoon je Apps netjes afsluit is er niets aan de hand. No offence, maar als je het niet snapt moet je geen advies geven.
quote:Nemesis. schreef op 18 april 2014 @ 00:55:

Nou ik heb het even voor je getest. En je moet als hij 'ontgrendelen' zegt. Dubbelklikken op dat blokje.



Dan alles wat je wil selecteren dubbelklikken.



Ik had het er binnen tien seconden weer vanaf...Bedankt voor je tip! Doet het bij mij alleen niet. Snap er niets van...... Zegt alleen; ontgrendel knop:)
Alle reacties Link kopieren
Ja en dan dus dubbelklikken daarna!
Alle reacties Link kopieren
En snel dus... Niet twee keer langzaam.
Nu zit ik bij de toegangscode......
Alle reacties Link kopieren
En dan elk cijfer intoetsen tot je telefoon het nummer zegt en dan dubbelklikken op dat nummer
Alle reacties Link kopieren
Kom op: 1x klikken is dat de telefoon opnoemt wat het is..



Klik je daarna 2x dan doet ie wat je aanklikt.



Zo moeilijk is het echt niet.
Jaaaaaaaaaa alleen bij de instellingen wil hij nu niet naar algemeen.......:(
Gelukt! Duizend maal dank Nemesis!
Alle reacties Link kopieren
Goed zo. Volgende keer niet panieken en gewoon googlen. En vooral niet 3x snel achter elkaar op je thuisknop drukken want dan begint de strijd van voor af aan
Pff, was ff spannend!
quote:Nemesis. schreef op 18 april 2014 @ 01:16:

Goed zo. Volgende keer niet panieken en gewoon googlen. En vooral niet 3x snel achter elkaar op je thuisknop drukken want dan begint de strijd van voor af aan
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het gelukt is Fleur.

Ik heb er ook van geleerd, bedankt Nemesis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nemesis. schreef op 18 april 2014 @ 01:01:

[...]

En dit is ook echt onzin. Als jij gewoon je Apps netjes afsluit is er niets aan de hand. No offence, maar als je het niet snapt moet je geen advies geven.Leuk bedacht, maar zorg eerst dat je je er echt in verdiept voordat je gaat schelden.



Ook met 'volledig' afsluiten (via dubbelklik thuisknop), blijven er altijd 'resten' in het geheugen achter. En in iOS 7.1 blijven apps je locatiegegevens verzamelen, ook nadat je ze zogenaamd 'volledig' afgesloten hebt.



Fleur1988, fijn dat het gelukt is!
Power to the people
Alle reacties Link kopieren
Och Galileo, zoals ik al eerder schreef weet ik waar ik het over heb. Meer dan jij als ik het zo lees.



TO's vraag had met bovenstaande niets van doen, dus je advies was sowieso kul. Maakt mij verder niet uit hoor, van iemand die zoiets al opvat als schelden had ik niet meer dan dit verwacht
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-08-2017 12:03
Reden: ivm spam
98.04% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven