Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland

04-06-2009 17:37 2996 berichten
Kill Bill-acteur dood gevonden



AMSTERDAM - Kill Bill-acteur en Kung Fu-ster David Carradine is dinsdag dood in een hotelkamer in Bankok aangetroffen.





De 72-jarige Carradine werd door een kamermeisje gevonden. De acteur zat in een kast met een touw om zijn nek en lichaam.



Carradine was in Thailand voor de opnames van zijn nieuwe film Stretch. "Zijn dood is schokkend. Hij was altijd vol energie en verschrikkelijk ijverig", laat woordvoerder Chuck Binder aan de BBC weten. De precieze doodsoorzaak wordt nog onderzocht.



De mogelijkheid dat het ook om een uit de hand gelopen sm-spelletje zou kunnen gaan, wordt nergens gemeld.



David Carradine maakte deel uit van een ware acteur-dynasty. Ook zijn vader John Carradine, en broers Bruce, Keith en Robert zaten in het vak.



De ster stond het meest bekend om zijn rol als Kwai Chang Caine in de tv-serie Kung Fu uit de jaren zeventig, waarvan er in de jaren tachtig en negentig een vervolg werd gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 09 april 2014 @ 16:48:

Oh t was een grapje hoor, ik deed aan die hele discussie niet mee. En over Bill heb ik ook bar weinig in de roddelpers gelezen





stttt.........alleen gedegen kwaliteitskranten mogen hier genoemd worden......
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2252 ... den__.html
Alle reacties Link kopieren
Actrice Mimi Kok overleden.

http://www.nu.nl/film/375 ... imi-kok-80-overleden.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ach, Mimi Kok, dat was vroeger een hele mooie dame, Miss Zandvoort in de fifties en zo. En die karakteristieke stem hè, heel apart.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Gisteren overleden, en pas de 28e de uitvaart. Is dat niet laat?
Aw, Mimi! RIP.

r.i.p. Mimi Kok
Ik heb laatst nog een interview met Mimi op de tv gezien waarin ze vertelde eenzaam te zijn en dat ze dit zo erg vond. Er gingen dagen voorbij waarin ze geen mens zag. Een keer in de zoveel tijd kwam er een jongen langs (vrijwilliger) die voor haar kookte. Indrukwekkende documentaire.
Alle reacties Link kopieren
quote:LouisaVuitton schreef op 21 april 2014 @ 10:25:

Ik heb laatst nog een interview met Mimi op de tv gezien waarin ze vertelde eenzaam te zijn en dat ze dit zo erg vond. Er gingen dagen voorbij waarin ze geen mens zag. Een keer in de zoveel tijd kwam er een jongen langs (vrijwilliger) die voor haar kookte. Indrukwekkende documentaire.Wat triest. Ik ben bang dat dit voor heel veel ouderen geldt...
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Inderdaad sweetfirely. Documentaire heeft veel indruk op mij gemaakt. Ik kende haar eigenlijk niet. Interview werd uitgezonden door RKK en het programma heet Kruispunt (voor degene die het nog een keer wille n terugkijken).
Alle reacties Link kopieren
quote:LouisaVuitton schreef op 21 april 2014 @ 10:25:

Ik heb laatst nog een interview met Mimi op de tv gezien waarin ze vertelde eenzaam te zijn en dat ze dit zo erg vond. Er gingen dagen voorbij waarin ze geen mens zag. Een keer in de zoveel tijd kwam er een jongen langs (vrijwilliger) die voor haar kookte. Indrukwekkende documentaire.

Ze is ook vorrig jaar in het programma Krasse knarren geweest daar vertelde ze dat ze nooit zo had gemerkt hoe weinig echte contacten ze had door dat ze regelmatig in haar stam kroeg zat,pas toen ze dat vanwege haar gezondheid niet meer kon zag ze hoe alleen ze eigenlijk was.



http://www.uitzendinggemi ... /1996-Krasse_Knarren.html
Alle reacties Link kopieren
Ach gut, Gé Braadslee, jaren zeventig-icoon uit de stal van Wim T. Schippers. Daarnaast herinner ik me Mimi Kok vooral nog van de Frolic-reclames van vroeger. "Nee slager, geen harde brokken, écht vlees." quote:Lebowski schreef op 20 april 2014 @ 20:20:

Gisteren overleden, en pas de 28e de uitvaart. Is dat niet laat?Dat dacht ik ook even, maar het valt mee. In principe mogen er wettelijk maximaal 6 werkdagen zitten tussen de datum van overlijden en de uitvaart (in bijzondere gevallen kan een burgemeester toestemming geven voor een latere datum), dus dit is niet laat. Aangezien de paasdagen ertussen zaten, had het zelfs de 29e nog gemogen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Nog teruggevonden op YouTube ook, die reclame, vanaf 1:09."Nee slager, geen droge brokken"
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Zo kwam ik er net achter, naar aanleiding van een topic over het herkennen van een tune, dat Kate Barry de dochter van Jane Birkin op 12 december 2013 is overleden, triest zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:_isis_ schreef op 25 april 2014 @ 01:02:

Zo kwam ik er net achter, naar aanleiding van een topic over het herkennen van een tune, dat Kate Barry de dochter van Jane Birkin op 12 december 2013 is overleden, triest zeg.

Och...



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde net dat de acteur Bob Hoskins (o.a. Who framed Roger Rabbit) op 71-jarige leeftijd is overleden. Hij laat een vrouw en vier dochter achter.
Alle reacties Link kopieren
en de geschiedenis herhaald zich weer



Peaches Geldof, who was found dead at her English country home on April 7, reportedly died of a heroin overdose.



An inquest into the death of the daughter of Irish rocker Sir Bob Geldof, will be told on Thursday that the 25-year-old died of a drug overdose, The Times in the U.K. is reporting.



The British TV model, writer and TV personality was found dead while looking after her 11-month-old son, Phaedra, at home, and police initially described her passing as "non-suspicious" and a "sudden unexplained" death.



The Times reports that police discovered no evidence of drugs paraphernalia in the house, and after an autopsy proved inconclusive, samples were sent to a laboratory for toxicology testing.
En weer twee kinderlevens naar de haaien
Alle reacties Link kopieren
quote:dutchie1976 schreef op 01 mei 2014 @ 03:35:

en de geschiedenis herhaald zich weer



Peaches Geldof, who was found dead at her English country home on April 7, reportedly died of a heroin overdose.



An inquest into the death of the daughter of Irish rocker Sir Bob Geldof, will be told on Thursday that the 25-year-old died of a drug overdose, The Times in the U.K. is reporting.



The British TV model, writer and TV personality was found dead while looking after her 11-month-old son, Phaedra, at home, and police initially described her passing as "non-suspicious" and a "sudden unexplained" death.



The Times reports that police discovered no evidence of drugs paraphernalia in the house, and after an autopsy proved inconclusive, samples were sent to a laboratory for toxicology testing.Ik geloof dat ik hier werd afgemaakt toen ik stelde dat mevrouw Geldof iets te veel tot zich had genomen en daarom was overleden. Nu beweerde ze wel stellig dat zij geen Amy Winehouse was.........
Alle reacties Link kopieren
So much voor attachment parenting, waar Peaches een groot voorstander van was. Heroïne spuiten terwijl je alleen thuis bent met je elf maanden oude zoon...hoe facepalm kan je het maken?
Alle reacties Link kopieren
Geen verantwoordelijkheidsbesef. Is haar nooit bijgebracht dus kun je ook nauwelijks verwachten als ze volwassen zijn. Baby's zijn leuk speelgoed tot je er genoeg van hebt en dan zorgt de au pair of schoonmoeder in dit geval er wel voor. Een van twee zal haar wel gevonden hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net dat haar man haar gevonden heeft, vier dagen na een ruzie met haar is hij thuis een kijkje gaan nemen omdat hij haar niet kon bereiken....... Maakte zich blijkbaar ook niet druk om z'n kinderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:dammes3 schreef op 04 mei 2014 @ 15:20:

[...]

Ik geloof dat ik hier werd afgemaakt toen ik stelde dat mevrouw Geldof iets te veel tot zich had genomen en daarom was overleden. Nu beweerde ze wel stellig dat zij geen Amy Winehouse was.........



Die bewering klopt wel, Winehouse was naast junkie ook alcoholiste, dat was Peaches waarschijnlijk niet, ze spoot "slechts" heroine....
quote:dammes3 schreef op 04 mei 2014 @ 16:16:

Ik lees net dat haar man haar gevonden heeft, vier dagen na een ruzie met haar is hij thuis een kijkje gaan nemen omdat hij haar niet kon bereiken....... Maakte zich blijkbaar ook niet druk om z'n kinderen.



Ik las dat haar man met hun oudste kind elders was omdat hij moest optreden ofzo, en dat zij met de baby thuis bleef. En dat dat wel vaker de regeling in het weekend was. Niks over een ruzie.



Ik vind het triest.
Ik vind het vooral oerstom.

En ik vraag me altijd serieus af hoe een mens tot heroïne gebruik komt. Denk je dan op een gegeven moment "laat ik eens aan die dealer op de hoek vragen of ik een shot mag proberen" ofzo?



Ik zou die dealer niet eens weten te vinden geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven