Zou ze zwanger zijn of ben ik een beetje para?

18-04-2014 00:12 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb begin maart een leuke meid (Dacht ik) ontmoet.

Alles leuk en aardig.

We hebben 1 keer onveilig gevreeën dat was op 1 april jl (nee is geen grapje). Ze was een week ervoor ongesteld geweest (ongeveer zei ze.. ze had het waarschijnlijk niet goed bij gehouden..snap niet dat je zoiets niet weet maar goed). Een week later was ze opeens heel erg in de war, moe, misselijk emotioneel, ze rook vreemde dingen en ze was heel emotioneel en zag alles negatief in. Dag erna deed ze gelukkig weer normaal. Maar nog eens 3 dagen later ging ze opeens ruzie schoppen.. En vertelde opeens dat ze ongesteld was geworden. 2 dagen daarna maakte ze de relatie uit. Toen niet zo over nagedacht verder.. ik vond het niet leuk natuurlijk.

Nu sprak ik haar eergisteren en vroeg er toch nog na(ook al was het uit en wilde ze niet meer dat ik haar zou bellen) Ze vertelde dat ze niet erg ongesteld was geweest en dat het eigenlijk zo over was. Ze wilde eigenlijk een test gaan doen. En zei dat ze erg moe en gestressed was. Ik zei dat dat echter nog te vroeg was om te testen (iets van 4 weken moet je aanhouden of zo?).

Nu zit het toch wel erg in mn hoofd dat ze misschien wel zwanger is. Maar ze wel me niet terug, ik weet natuurlijk niet hoe ze er over denk dat ze bijv wel zwanger zou zijn.



Ik schrijf dit berichtje omdat ik het even van me af moet schrijven, ik heb het er verder met niemand over gehad omdat het allemaal een beetje pijnlijk ligt. Weet dat ik het gewoon moet afwachten, maar ik hoop wel dat ze mij op de hoogte houdt ook al wil ze geen contact..

Ik kan er al een paar dagen slecht van slapen met de gedachte...
quote:helianthe schreef op 18 april 2014 @ 01:12:

[...]



Dat is niet erg. Wat ik wel erg vind is als vrouwen denken dat ze zwanger kunnen worden door een legging heen of juist niet van staande seks. Dan is er toch iets misgegaan in de opvoeding ofzo...Ha ja, ondanks alle voor de hand liggend voorlichtingsmateriaal van tegenwoordig zijn dat wel de missers.
Een week na bevruchting (al het al zo is) al symptomen lijkt me eeeerg uitzonderlijk..
quote:hesselv schreef op 18 april 2014 @ 01:14:

[...]





Haha..Erg toch? Dat zijn maar 2 voorbeelden van topics die ik hier voorbij zag komen. Dan zit ik echt met open mond te lezen en hoop ik dat het nep is.
Alle reacties Link kopieren
quote:helianthe schreef op 18 april 2014 @ 01:13:

[...]



Alleen tijdens de IUI-periode? Dan kan het inderdaad hormonaal zijn, maar dat is enorm uitvergroot door de medicatie.



Ja klopt. Maar het is JAAREN geleden dat een vriendin zwanger van me was op de normale manier en die deed ook al zo "overdreven" maar ik weet niet meer hoelang ze toen zwanger was dat ze zo deed. Ik was toen 15, dan gaat alles snel etc :P



PS: Ze werd zwanger van me door de pil heen..
Alle reacties Link kopieren
quote:helianthe schreef op 18 april 2014 @ 01:14:

[...]



Nou, lekker volwassen. Hoe oud is zij? Klinkt erg puberaal.Ze is ook 30. En ja dat klinkt erg puberaal. Achteraf gezien is ze nog erg puberaal in haar gedrag.
http://www.youtube.com/watch?v=Ot3WZmeM5_0
Alle reacties Link kopieren
quote:scriptum schreef op 18 april 2014 @ 01:18:

http://www.youtube.com/watch?v=Ot3WZmeM5_0
quote:scriptum schreef op 18 april 2014 @ 01:18:

http://www.youtube.com/watch?v=Ot3WZmeM5_0
quote:hesselv schreef op 18 april 2014 @ 01:18:

[...]





Ze is ook 30. En ja dat klinkt erg puberaal. Achteraf gezien is ze nog erg puberaal in haar gedrag.Ik vind jou ook erg puberaal omdat je geen voorbehoedsmiddel gebruikt. En dat excuus van dronken zijn pfff bull
quote:mika65 schreef op 18 april 2014 @ 01:42:

[...]





Ik vind jou ook erg puberaal omdat je geen voorbehoedsmiddel gebruikt. En dat excuus van dronken zijn pfff bullEens.
Wees blij dat je er vanaf bent mocht ze zwanger zijn en laat je niet in de val lokken iets te erkennen mocht het zo zijn.
Nogal dom om geen condoom te gebruiken. En dronkenschap is nooit een excuus!
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat je zo weinig hebt geleerd van je fouten uit de pubertijd hessel. Ga wat verstandiger om met voorbehoedsmiddelen in prille relaties ook in het kader van soa's e.d.



Vergeet niet dat er manipulatieve vrouwen op de wereld rond lopen die doen alsof zij zwanger zijn om jou vervolgens in de onzekerheid zonder enige info achter te laten. De ideale manier om veel aandacht te krijgen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Vrouwen kunnen ook zo reageren als ze last hebben van PMS of als ze ongesteld zijn, geen peil op te trekken dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me dan altijd af hoe dronken je moet zijn om zoiets cruciaals als een condoom te vergeten....



Als ik namelijk zo dronken ben dat ik niet meer jan nadenken,wil ik niet eens meer seks.

Dan wil ik gewoon 2 ibuutjes en slapen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
En het dan wel raar vinden als zij met haar dronken hoofd niet precies weet wanneer ze voor het laatst ongesteld was. Als ik zo dronken ben dat ik van plan ben om onveilig seks te hebben dan laat mijn rekentabel het meestal ook zwaar afweten.
Alle reacties Link kopieren
Als ie nog omhoog gaat en naar binnen dan ben je nog niet dronken genoeg om geen condoom om te doen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:hesselv schreef op 18 april 2014 @ 00:53:

[...]





Dat het uit is.. En waarom maakt ze het dan uit denk je. Ja dat zou ik ook niet weten hahaquote:hesselv schreef op 18 april 2014 @ 01:11:

[...]





Nee ze was kortaf en hing de telefoon weer op. Ik heb haar wel gevraagd of ze mij AUB op de hoogte zou houden. Ze zei als er wat is laat ik het wel weten.. doei..

Als ik een vrouw zou begrijpen dan had ik hier vast geen topic geopend :P haha tis soms lastig. Ik wil ook niet over 1 kam scheren maar volgens mij heb ik toch vaak van die "ingewikkelde types"



Haha?



Nou kennelijk vind je het toch niet zo erg je kunt er in ieder geval om lachen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:hesselv schreef op 18 april 2014 @ 01:16:

[...]





Ja klopt. Maar het is JAAREN geleden dat een vriendin zwanger van me was op de normale manier en die deed ook al zo "overdreven" maar ik weet niet meer hoelang ze toen zwanger was dat ze zo deed. Ik was toen 15, dan gaat alles snel etc :P



PS: Ze werd zwanger van me door de pil heen..



Zwanger door de pil heen, komt echt maar heel zelden voor! Zwanger door onjuist/slordig pilgebruik veel vaker! Zolang je dus niet op kind zit te wachten, gebruik je condooms, tegen ongepland vaderschap. Hoe moeilijk kan het zijn.



Dronken bui, lekker excuus als er straks een kind komt, en jullie zijn niet meer samen. Hoe leg je dat aan je kind uit. Eigenlijk wilden we geen kind, maarja dronken bui, en papa had zo'n zin, en er waren geen condooms, en we dachten niet goed na! En nu jij er bent proberen we er het beste van te maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat deze dame een heel geraffineerd spelletje heeft gespeeld en minder dronken was dan ze deed voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hesselv schreef op 18 april 2014 @ 01:00:

[...]





Test moet op de dag of dagen nadat de ongesteldheid zou moeten beginnen. Het lastige is dat ze dus onregelmatig ongesteld is. (Je hebt van clearblue een test die kan 4 dagen eerder)Je doet te moeilijk met die menstruatie. Jullie hebben op 1 april seks gehad, normaal gesproken zou je als ze dan een eisprong zou hebben gehad na 14 dagen testen. Stel dat jij over superzaad zou beschikken dat 4 dagen in haar blijft leven dan dan nog kan ze vandaag prima testen want die 14 dagen zijn ruim voorbij.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:hesselv schreef op 18 april 2014 @ 00:30:

[...]





Ja klinkt misschien cliché, maar we waren dronken..leer op een verantwoorde manier met seks en drank om te gaan
Alle reacties Link kopieren
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.



Ben nog nooit eerder dronken geweest en heb haar ook nooit dronken mee gemaakt.



Daarbij hebben we ervoor en er na wel met condoom gedaan, maar 1 keer dus niet. Denk niet dat ze "een spelletje speelt". Het is geen "ik wil je terug dus doe ik maar net alsof actie".
Misschien is de wens de vader van de gedachte...



Jij wil graag dat ze zwanger van je is. Zoiets.
quote:hesselv schreef op 18 april 2014 @ 09:51:

Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.



Ben nog nooit eerder dronken geweest en heb haar ook nooit dronken mee gemaakt.



Daarbij hebben we ervoor en er na wel met condoom gedaan, maar 1 keer dus niet. Denk niet dat ze "een spelletje speelt". Het is geen "ik wil je terug dus doe ik maar net alsof actie".Die ene keer zonder condoom, maakt dat die keren mét dus waardeloos zijn geworden. Als ze zwanger is van die ene keer dan is ze zwanger. Als je al die keren geen condoom had gebruikt was ze nu echt niet zwangerder! Zelfde geldt voor soa's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven