Innesteling of Menstruatie?

13-04-2014 07:58 57 berichten
Hoi allemaal,



Ik ben nieuw op het forum, heb een paar vraagjes en hoop echt dat jullie kunnen helpen.



Op 15 maart was ik ongesteld en rond 3 april zou mijn eisprong zijn. Op 1 april en 5 april hebben we het gedaan. Ik ben nooit aan de pil geweest vanwege het geloof.



Nu vraag ik me af, is er kans dat ik zwanger kan zijn? Ik heb op 9 april flinke pijn gehad in mijn rug en buik en toen ik naar het toilet ging had ik helder rood bloed tijdens het poepen(sorry voor details) ik denk dat ik misschien last had van aambeien of iets want heb t nu niet meer. Ik heb wel een dag last van mn borsten gehad en heb nu nog steeds flinke pijn in het midden stuk tussen je borsten in. Ook heb ik gister flinke jeuk op gezicht en arm gehad.



Volgens de vruchtbaarheids kalender kon ik gister testen. Ik heb getest met ochtend urine maar wel rons 12.30, de test was van de KV 2 voor ¤5. Helaas was het negatief. We hebben het gister ook weer gedaan maar er was natuurlijk geen eisprong.



Is er kans dat ik zwanger ben? We willen het zo ontzettend graag.
Ik heb net weer even getest maar test bleef negatief. Ik ben dus gewoon laat met ongi en vanwege de klachten die ik heb zal het wel een zware ongi worden
Nog steeds niet ongesteld.
Hoi Dames! Ben net ongesteld geworden. 2 dagen overtijd,weet iemand wanneer ik weer vruchtbaar ben en de eisprong heb?
Alle reacties Link kopieren
Dat weet je alleen zeker door ovulatietesten of door langere tijd de temperatuurmethode te doen (google).



Gemiddeld genomen is je eisprong 14 dagen vóór het begin van je volgende menstruatie. Dus bij een cyclus van 30 dagen zou dat op dag 16 zijn, maar bij een cyclus van 26 dagen op dag 12. (De eerste dag van je menstruatie is altijd dag 1 van de nieuwe cyclus.)



Zoals echter al genoemd is, is iedere vrouw anders. Zelf kwam ik er door de temperatuurmethode achter dat mijn eisprong altijd pas op dag 23 (van 33) plaatsvond. Terwijl het volgens de gemiddelden op dag 19 had moeten zijn. Ik heb dus maandenlang op het verkeerde moment gevreeën, toen ik zwanger wilde worden.
quote:Java schreef op 18 april 2014 @ 03:48:

Dat weet je alleen zeker door ovulatietesten of door langere tijd de temperatuurmethode te doen (google).



Gemiddeld genomen is je eisprong 14 dagen vóór het begin van je volgende menstruatie. Dus bij een cyclus van 30 dagen zou dat op dag 16 zijn, maar bij een cyclus van 26 dagen op dag 12. (De eerste dag van je menstruatie is altijd dag 1 van de nieuwe cyclus.)



Zoals echter al genoemd is, is iedere vrouw anders. Zelf kwam ik er door de temperatuurmethode achter dat mijn eisprong altijd pas op dag 23 (van 33) plaatsvond. Terwijl het volgens de gemiddelden op dag 19 had moeten zijn. Ik heb dus maandenlang op het verkeerde moment gevreeën, toen ik zwanger wilde worden.wat bedoel je met de temperatuur methode?
quote:noespoes schreef op 18 april 2014 @ 01:51:

Hoi Dames! Ben net ongesteld geworden. 2 dagen overtijd,weet iemand wanneer ik weer vruchtbaar ben en de eisprong heb?Niet over nadenken, gewoon de sterren van de hemel vrijen en dan volgende maand pas gaan nadenken of je zwanger kunt zijn als je meer dan een week overtijd bent. Relax! De meeste jonge vrouwen worden binnen een half jaar spontaan zwanger. Pas na die tijd gaan denken aan ovulatie testen, temperaturen etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandt schreef op zaterdag 19 april 2014 19:42 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="noespoes in "Innesteling of Menstruatie?"" class="messagelink">noespoes schreef op 18 april 2014 @ 01:51</a>:</b>

Hoi Dames! Ben net ongesteld geworden. 2 dagen overtijd,weet iemand wanneer ik weer vruchtbaar ben en de eisprong heb?</div></blockquote>Niet over nadenken, gewoon de sterren van de hemel vrijen en dan volgende maand pas gaan nadenken of je zwanger kunt zijn als je meer dan een week overtijd bent. Relax! De meeste jonge vrouwen worden binnen een half jaar spontaan zwanger. Pas na die tijd gaan denken aan ovulatie testen, temperaturen etc. En gooi die vrichtbaarheidskalender weg. Iedere vrouw is anders en het lichaam is geen atoomklok
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven