Moeder redt moordenaar van zoon van strop met een klap .

17-04-2014 21:17 25 berichten
http://www.ad.nl/ad/nl/55 ... -met-klap-in-gelaat.dhtml



Hier werd ik wel even stil van, wat een moed van die vrouw om de moordenaar van haar zoon te vergeven en hem van de dood te redden.
Alle reacties Link kopieren
Wat een middeleeuws gebeuren daar.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Maleficent schreef op 17 april 2014 @ 21:18:

Wat een middeleeuws gebeuren daar.+1
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 17 april 2014 @ 21:18:

Wat een middeleeuws gebeuren daar.Nou, idd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Middeleeuws of niet, ze had de man rustig kunnen laten hangen, maar ze deed het niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat dapper van die moeder om dat te doen.



Scampman zegt trouwens, hoe dapper is ze als die moordenaar het weer zou doen, als het iemand anders haar zoon/dochter is?



Valt ook wat voor te zeggen. Maar goed, raar dat hij opgehangen zou worden maar door dit dus vrijgesproken werd. Niet eens een gevangenisstraf.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het maar eng volk. Blij dat ik hier woon
Alle reacties Link kopieren
De omstanders hadden pech. Executies zijn in die landen volksvermaak, net als vroeger hier. Zoek maar eens op "chop chop square, Riyad".
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het niet weten. Word er naar van.....
Alle reacties Link kopieren
quote:roosje1976 schreef op 17 april 2014 @ 21:29:

Ik wil het niet weten. Word er naar van.....Ik klik alleen maar op tekst, beslist niet op beelden.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de angst en het besef dat je dood gaat ook wel een flinke straf is. Ik hoop dat de schrik er bij hem zo in zit dat hij het niet in zijn hoofd haalt het nog eens te doen.
Alle reacties Link kopieren
Geen oordeel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
[quote]Scamp schreef op 17 april 2014 @ 21:25:

Wat dapper van die moeder om dat te doen.



Scampman zegt trouwens, hoe dapper is ze als die moordenaar het weer zou doen, als het iemand anders haar zoon/dochter is?



Valt ook wat voor te zeggen. Maar goed, raar dat hij opgehangen zou worden maar door dit dus vrijgesproken werd. Niet eens een gevangenisstraf.[/quote)



Volgens the guardian gaat hij de gevangenis in, de familie van het slachtoffer mag dan wel rechten bij de executie, maar niet bij de gevangenisstraf.
Alle reacties Link kopieren
Een stevig lesje barmhartigheid, dit.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:duistercontinent schreef op 17 april 2014 @ 21:39:

[quote]Scamp schreef op 17 april 2014 @ 21:25:

Wat dapper van die moeder om dat te doen.



Scampman zegt trouwens, hoe dapper is ze als die moordenaar het weer zou doen, als het iemand anders haar zoon/dochter is?



Valt ook wat voor te zeggen. Maar goed, raar dat hij opgehangen zou worden maar door dit dus vrijgesproken werd. Niet eens een gevangenisstraf.[/quote)



Volgens the guardian gaat hij de gevangenis in, de familie van het slachtoffer mag dan wel rechten bij de executie, maar niet bij de gevangenisstraf.

Ah, vreemd dat het twee verschillende nieuwsberichten zijn.

Dit NL bericht zegt dat hij ''naar huis mag''



Ik hoop dat de UK gelijk heeft, dan is er tenminste nog een straf.
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 17 april 2014 @ 21:25:

Maar goed, raar dat hij opgehangen zou worden maar door dit dus vrijgesproken werd. Niet eens een gevangenisstraf.



Wellicht zat hij die 7 jaar al in death row?

Goed, dan blijft het nog een rare bedoeling. Lijkt me sterk dat hij nu vrijuit gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 17 april 2014 @ 21:39:

Een stevig lesje barmhartigheid, dit.

Ja, dat ook.



( Haaaaai... )
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik weet niet wat wreder is, de doodstraf of jaren verpieteren in een enge Iraanse gevangenis zoals bijvoorbeeld Evin.
Dat is toch bizar. Dat je als nabestaande beslist of de dader blijft leven of niet? Dat is toch een onmogelijke keuze?



Mijn vader is vermoord maar ik zou echt de dader niet persoonlijk op willen hangen hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 17 april 2014 @ 21:47:

[...]



Ja, dat ook.



( Haaaaai... )Hai mop
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op donderdag 17 april 2014 21:28 De omstanders hadden pech. Executies zijn in die landen volksvermaak, net als vroeger hier. Zoek maar eens op "chop chop square, Riyad".Saoudi arabie en Iran kun je echt niet vergelijken hoor. Lekker kortzichtig.
Alle reacties Link kopieren
De Iraanse tv zegt dat de moordenaar naar huis mag. De moeder van de slachtoffer heeft dat beslist.

De moordenaar heeft +7 jaar gezeten en kreeg z'n jaarlijkse zweepslagen 200x.
Waar een wil is, is een weg
Alle reacties Link kopieren
quote:oogappeltje schreef op 18 april 2014 @ 01:08:

[...]

Saoudi arabie en Iran kun je echt niet vergelijken hoor. Lekker kortzichtig.
anoniem_196619 wijzigde dit bericht op 19-04-2014 08:21
Reden: geen intereesse meer in dit onderwerp
% gewijzigd
Nou ik had hem laten hangen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven