Gezondheid alle pijlers

Hevige buikkramp na seks.

18-04-2014 09:27 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Misschien een stomme vraag. Maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik ben nu ongeveer 4/5 maanden geleden gestopt met de pil. Dit in overleg met de huisarts omdat ik waarschijnlijk niet tegen de hormonen kan en hier hevige migraine van kreeg. Gelukkig is de migraine ver weg en heb ik besloten om aan een spiraal te gaan die ik nog moet laten inzetten.

Maar daar gaat het nu niet over. Ik heb heel snel blaasontsteking of een schimmelinfectie en wordt er een beetje gek van. 4 weken geleden ongesteld geworden en 3 weken geleden weer een heftige blaasontsteking, antibiotica gekregen. Een paar dagen later weer een schimmel erbij. Ik naar de huisarts omdat ik het echt zat ben en het onderzocht wilt laten worden. Huisarts gelijk gekeken en het bleek dat er een stukje tampon in zat waardoor de boel zwaar geïrriteerd was. Dik slijmerige bloed (sorry voor de vieze details) terwijl ik niet meer ongesteld was zat er in. De huisarts heeft alles schoongemaakt en uitstrijkje gemaakt. Daarnaast een bloedtest om te onderzoeken waar de schimmel/ blaasontsteking vandaan zouden kunnen komen.

Ondertussen heb ik de uitslag van de testen terug. Ik heb geen soa's, suiker of iets anders. Alles was goed.

Nu heb ik al dik 3 weken last van bloederige uitvloeiing en was gisteren de eerste dag dat er niets uit kwam.

Gisteravond seks gehad met mijn vriend en na een orgasme kreeg ik hevige buikkramp welke dik een uur hebben aangehouden. Nu heb ik nog last van zeurende steken in m'n onderbuik.

Ik maak me toch een beetje zorgen. De huisarts zegt dat alles goed/perfect is maar die 3 weken lange bloederige uitvloeiing en pijn van gisteren zijn alles behalve perfect.



Hebben jullie advies? Ik denk niet dat ik zwanger ben. Heb een test gedaan. Was negatief.
Alle reacties Link kopieren
Je lichaam is van de leg en moet zichzelf weer herstellen naar een evenwicht. Dat kost tijd. Gaat het niet over dan zou ik over een week of twee nog eens naar de huisarts gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon even de huisarts bellen... Anders krijg je straks weer andere klachten door het bloedverlies
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik las scheel zie ik, bloedverlies gestopt.

Ik raad je alsnog aan om even de ha te bellen, gewoon om te horen of dit normale gang van zaken is of niet...
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Alle reacties Link kopieren
quote:liekii91 schreef op 18 april 2014 @ 09:27:



1) Nu heb ik al dik 3 weken last van bloederige uitvloeiing en was gisteren de eerste dag dat er niets uit kwam.

2) Gisteravond seks gehad met mijn vriend en na een orgasme kreeg ik hevige buikkramp welke dik een uur hebben aangehouden. Nu heb ik nog last van zeurende steken in m'n onderbuik.



1) terug naar je arts, dat is niet normaal!

2) die buikpijn hoeft natuurlijk niets met de seks te maken te hebben. Dat A gebeurt na B, maakt het niet direct een causaal verband
Alle reacties Link kopieren
Google eens op honeymoon cystitis. Bij (jonge) vrouwen kan een acute blaasontsteking ontstaan na geslachtsgemeenschap. Heb ik zelf een maand geleden gehad. Dit steekt telkens de kop weer op wanneer het niet goed behandeld wordt. Deze bacterie ontdekken ze pas als je urine op kweek gaat. Gewoon druk zetten op je huisarts! Laat het niet uitmonden in een nierbekkenontsteking!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel allemaal voor jullie reacties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven