Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?



Bij mij gaat het ongeveer zo:



- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!



naar links!



Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...



Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist



hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Hi, lees nog steeds mee en vind het leuk om alle verhalen en updates - al dan niet van 'nieuwelingen' - te lezen! Vijfhonderd matches, wow... op 1000 mannen klikte ik zo'n 980x op X, haha.





Ik praat en spreek ook maar met 1 man af; die ene met wie ik sinds eind januari een match heb... : )





Heb nog wel af en toe op Tinder gezeten, puur tijdverdrijf, sinds een week niet meer actief geweest.
Wow 500 ik was denk ik kieskeurig. Maar van de 10 die ik wel swipete had ik met 8 wel een match. Maar een klik maar met 1. Heb dus niet met meerderen dates gehad. Maar nu ben ik sowieso nogal een kat uit de boom kijker ik moet wel een megs klik in chat hebben voor ik date. Over t algemeen vind ik de chats stom. Of te pushy of te duidelijk op seks uit of de man was rete arrogant dus tja dan dacht ik gaaaaaaap.



Ik lees nog steeds mee maar ben laatste tijd beetje aan het stressen. Veel hoofdpijn en hoop geregel nu het er toch met grote zekerheid op lijkt dat het huis van mij en ex verkocht is. Dus er zal zeer binnenkort verhuist moeten worden en als ik alleen al denk aan alle zooi die daar nog staat wordt ik al draaierig. Ook komt de stress van de scheidings perikelen alsof naar buiten. Kortom de vlag gaat uit als komende twee maanden voorbij zijn en ik met mijn lief in het vliegtuig zit. Want ondanks alle perikelen staat hij als een rots in de branding achter me en in plaats dat hij me zat is omdat ik momenteel iets van 2 migraine aanvallen per week heb, is hij juist de liefste die ik me nu kan wensen. Ik noem hem steeds mijn held en daar wordt ie beetje verlegen van maar ik vind het Super schattig dat die grote vent ineens staat te smilen van oor tot oor.



In voor en tegenspoed beloofde ik mijn ex en toen het tegenzat liet hij me er doodleuk alleen voor staan om vervolgens met een ander te gaan klooien. Hoe bestaat het dat ik nu een man in mijn leven heb die ik nog geen jaar ken en die gewoon wel snapt hoe dat werkt. Ik baal als een stekker hoor dat ik nu zo vaak ziek ben bedoel lekker begin van je relatie. Maar als ik daar over mopper zegt hij gewoon "het komt allemaal goed. Maak je niet druk". En als ik hem dan aankijk geloof ik het zowaar. Voor het eerst in mijn leven voelt het alsof ik iemand echt kan vertrouwen. En dat is toch wel heel fijn en bijzonder.



anyway ik blijf hier langs de zijlijn lekker meelezen en ik hoop gewoon dat jullie niet tegen hufters aanlopen en mannen-met-vis.
Alle reacties Link kopieren
halloooo tinderaars! na een tijdje intensief tinderen (ik heb hier geloof ik wel eens een berichtje geplaatst nog?) ben ik nu al twee maandjes aan het daten met dezelfde jongen mijn omgeving valt zo ongeveer van hun stoel van verbazing ("al twee maanden dezelfde jongen!? JIJ???"), maar het is echt nog steeds leuk etc. we hebben inmiddels uitgesproken dat we niet met anderen naar bed gaan, we zien elkaar ongeveer om de drie dagen (dus meestal twee keer per week), we gaan naar de bioscoop, uit eten, koken voor elkaar, we bellen regelmatig even, hij is lief voor me, we prikkelen elkaar, dagen elkaar zowel intellectueel als seksueel uit, nou ja, haske leuk allemaal, maar ik voel me bij vlagen toch onzeker. ik weet niet of hij echt serieus met me is, ik weet soms niet wat ik hem te bieden heb, en nog duizend vrouwelijke onzekerheden. hij is binnenkort jarig en omdat we nu al zo'n tijdje aan het daten zijn wil ik hem wel iets leuks voor z'n verjaardag geven (ik weet ook al ongeveer wat), maar in mijn hoofd is zijn verjaardag nogal een ijkpunt geworden. het is natuurlijk het perfecte moment om je date (want we hebben ook uitgesproken dat we geen scharrels zijn, want het is immers meer dan seks) voor te stellen aan vrienden. dus als hij zou zeggen "joh als jij rond een uurtje of 11 komt, dan is de visite lekker weer weg", dan zou ik dat toch zien als een bevestiging van het idee dat hij mij niet voor wil stellen aan zijn vrienden cq. dat hij niet echt serieus met me is. en dat is niet echt een goede gedachtegang.

een mogelijke reactie hierop is: heb het hier met hem over. ja, dat zou ik kunnen doen. ik heb echter twee redenen om dit niet te doen:

1. ik ben bang dat mijn dee bevestigd wordt

2. het is MIJN onzekerheid en ik wil gewoon op m'n gevoel leren vertrouwen. ik wil niet dat hij, telkens als ik een onzekerheid heb, moet zeggen "nee ik vind je echt leuk", "ik ben echt serieus met je", "je kunt me echt vertrouwen", etc.



kortom, ik wil het zelluf doen, ik weet alleen niet zo goed hoe. jullie waarschijnlijk ook niet, maar nu ben ik het in ieder geval ergens kwijt
Alle reacties Link kopieren
En dan heb je ook nog de categorie met vis haha
Alle reacties Link kopieren
@roxyfoxy; maar heeft hij al iets over z'n verjaardag gezegd? Anders zou ik het iig even afwachten.. En als hij je niet meteen voorstelt aan z'n vrienden hoeft niet meteen te betekenen dat hij niet serieus is denk ik.. Mijn vriendinnen en ik zijn ook allemaal heel laat met het voorstellen van vriendjes aan vrienden en ouders al helemaal, maar betekent niet per es dat je niet serieus bent.. Anders gewoon een keer aan hem vragen, als jullie toch al hebben afgesproken dat jullie exclusief zijn en geen scharrels moet hij je toch best wel leuk vinden lijkt me
Alle reacties Link kopieren
Just started Tinder again from this Monday! Het gaat heel goed, diverse matches, maar heb nog maar oog voor 1 match, wij praten echt aan 1 stuk door via WA. Zo bijzonder dit! De klik is echt super! De rest van de matches ben ik eigenlijk spontanious vergeten .



Ik was even vergeten hoe het voelt om continu berichtjes van die ene persoon te krijgen! En dat gevoel is gewoon wederzijds. Ik installeerde de app weer uit verveling, zij deed dat dus ook. Na de vorige tinderronde was ik zeer sceptisch, zij ook. Houden van dezelfde dingen, willen hetzelfde appen op het zelfde tijdstip. wauw!
The ironman!
Jaaaaaa wat leukkkk yes okee oleee
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, geweldig meneerR. dan zou ik zo ontzettend mijn hart vasthouden voor een eventuele ontmoeting.... hebben jullie al iets gepland?



Ik heb vanavond weer een date, net als gisteren, en bij mij is de verwachting inmiddels 'nul'.... ik heb zelfs een tijdschriftje bij me haha.



Waar is mijn fakking speld in de fakking hooiberg, ik heb allemaal stro in mijn haar en ben op elke boerderij geweest zou je spreekwoordelijk kunnen zeggen. Niemand heeft het zo dramatisch hard geprobeerd als ik, waaaaar is ie??? AAAAHHHRRG!
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ok dit was hem dus ook niet.... zucht.... op naar het weekend
Lorem Ipsum
Kak :(((((

maar geef de moed niet op he!



waar is de rest eigenlijk gebleven hier????
Alle reacties Link kopieren
Gisteren besloten om te gaan bellen, tot de conclusie gekomen dat wij al een paar uur aan het bellen waren en ik nog moest eten Het voelt voor beide goed en vertrouwd, ook het bellen. Ben benieuwd wat hier van gaat komen!
The ironman!
Al een date staan? Spannend! Wel een goed teken dat bellen zo gezellie is!
Alle reacties Link kopieren
Het is zo gezellig tussen ons, heb gisteren mijn eten aan laten branden en vergeten zout en peper op het eten te doen. Haar omgeving vindt haar enorm stralen en ze lacht naar haar scherm als ik een bericht stuur. Net weer even gebeld gaan binnenkort wat leuks doen. Best raar om afstand te hebben terwijl er zo weinig km's tussen zitten.
The ironman!
Alle reacties Link kopieren
meneer_r, wauw, dat klinkt als een hele goeie match! ben je niet bang dat jullie heel hard van stapel lopen zo? of bespreken jullie vooralsnog redelijk casual zaken?
Alle reacties Link kopieren
Nee het is juist heel casual, willen het allebei niet benauwd krijgen. Maar alles gaat eigenlijk enorm vanzelf bij ons.
The ironman!
Ja en dan kan het heel snel gaan juist omdat je op 1 lijn zit en het casual is. Ben benieuwd hou ons op de hoogte van de date he!
Alle reacties Link kopieren
U herkende het grump? haha ik laat het gewoon over mij heen komen.
The ironman!
Ja inderdaad gewoon chill geen lastig gedoe lekker bellen en appen en de rest is reeds bekend,
Alle reacties Link kopieren
Wat 'n leuke berichten allemaal weer! Ik lees nog steeds mee. Af en toe 'n tinderdate, maar old school uit de kroeg oppikken blijf ik toch fijner vinden.



Maar voor 2e paasdag weer 'n tinderdatetje staan. Zien wel wat het brengt. Als het (weer) niets is, is het nog altijd goed voor de verhalen!



Ps... Is naast man-met-vis en badkamer-selfie een nieuwe trend bijgekomen? Ik zie telkens meer selfies-in-een-lift langskomen! Betekent dat ze naar hoger level willen???
Alle reacties Link kopieren
En ook gisteren avond weer gebeld en geappt, vanmorgen lief berichtje gehad.



Man met lift-foto zoekt spring in de lucht vrouw? I don'nt really have a clue. Ik kom tegen: Dames met grote groepen, dames die springen, duckface dames, ik kus een papagaai dame, dames die beginnen met: het kind is niet van mij hoor. Alsof kinderen vies zijn? eng zijn? Maak liever zorgen om mannen die verkeerde conclusies trekken bij een foto waar jij met kind op staat. vrouwen die hele diepe decollete's tonen. Bikini foto's (heerlijk) en zelfs foto's liggend op strand waar je haar bikinibroekje ziet en haar benen, alsof je er zelf ligt. Hallo? jouwe collega die tindert kijkt ook mee;)
The ironman!
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor je, R! Hopelijk de ontmoeting net zo leuk!

Ik heb van de week gegeten met iemand, maar niet mijn type.
Alle reacties Link kopieren
quote:acceptieme schreef op 18 april 2014 @ 00:54:

...



Ps... Is naast man-met-vis en badkamer-selfie een nieuwe trend bijgekomen? Ik zie telkens meer selfies-in-een-lift langskomen! Betekent dat ze naar hoger level willen???

Viel mij ook op!



Turq, jammer dat je dat niks was! Nog anderen in de pijplijn?



Hier heel druk ook met andere dingen, waardoor ik weinig nieuws heb verder eigenlijk. De eet-date kwam er plots tussendoor, prima, maar ook weer klaar nu dus.

Ben langzaam aan het accepteren dat ik geen leuke man meer ga ontmoeten
Ik zie ze ook, de mannen in de lift. Snap 'm niet goed. Onbewaakt alleen in de lift en dan moet je snel een foto van jezelf nemen in de spiegel voor op Tinder?



Ik heb een leuke date met een tinderman met wie ik ook whatsapp en op facebook ben. Veel overeenkomsten, hopelijk klikt het in het echt ook.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, in de pijpleiding.... (if only they were so lucky)



Ik heb morgen toevallig twee dates, een middag en een avondprogramma. My hopes are up for the dinnerdate.



Ik voeg ze nog maar heel zelden toe op FB, na drie dates ofzo.... en dan moet ik ze er meestal weer afpleuren na een tijdje. Vervelend...



Vanavond eens ouderwetsch de kroeg in met een vriendin maar dan gaan we niet op jacht hoor.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
hahaha, twee dates! ik heb het nog nooit gedaan afgelopen week gezien toevallig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven