Mode & Beauty alle pijlers

Groen of rood?

16-04-2014 19:42 107 berichten
Deze prachtige jurk





zit helaas voor geen meter bij mijn borsten . Er steekt een rare plooi naar voren op de rechter borst. Ik wil nu liever een andere proberen. Maar...



Welke dan ?!





En waarom ?



Ik ben een half bloedje. Bruine huid, bruine ogen, bruine krullen. Ik houd erg van groen, maar rood is ook erg mooi en intens. Ik heb in principe ook al een witte jurk met rode bloemen. Maar denk dat ik me in rood net een tikje sexier voel dan in groen . In groen weer en beetje chiquer though.. Moeilijk!



Ik ga topvintage vanavond emailen.. Weet iemand trouwens of je een defect kledingstuk kunt ruilen voor een ander?

Groen of Rood

Totaal aantal stemmen: 60

Groen (45%)
Rood (50%)
Geen van beiden, omdat: (5%)
Alle reacties Link kopieren
Hey Ephina! :D

Ik wilde nog even reageren maar zie dat je inmiddels al gekozen hebt . Goede keus, want ook ik had voor groen gestemd.

Mag ik ook nog zeggen dat je een geweldig figuur hebt? Ik snap niet zo goed waarom jij nog wilt afvallen! Als ik zo'n figuur als jij had...
Nou, hij is dr hoor. Dus hier uiteraard een foto-update. De jurk zit als gegoten, maar.....



Mijn (buikje) en flinke heupen zijn nogal zichtbaar .. In de andere jurken werd die gekke hobbel mooi verdoezeld.. Maar bij deze niet. Nouja, het plan was toch om die bobbel nog wat kleiner laten worden en nu zien jullie tenminste ook waarom ik nog een beetje wil afvallen .. Wel lief, al die complimenten van jullie . Ik weet dat ik een perfectionist ben en dat ik niet moet zeiken. Maar kvoel me in deze jurk toch wel erg selfconsious..



Niet op de rommel letten he ?

Alle reacties Link kopieren
Ja, je hebt heupen, maar ik vind het hartstikke Christina Hendricks, niets mis mee dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie er ongeveer zo uit als jij en ben door je foto's ernstig aan het overwegen de jurk ook te kopen. Vind 'm geweldig staan! Ook die combinatie met de rode schoenen.
What a nuanced anxiety
Welke hobbel?? De jurk staat je fantastisch
Haha lily, ik heb een link in mn bericht geplaatst bij het woord hobbel . Kun je kijken wat ik bedoel.



De kleur van de jurk is trouwens exact zoals op de website. Erg mooi.
Die heb ik gezien hoor
Oh derp ..



Ik ben even naar de hema gerend voor shapewear. Stuk beter!
Na de beschrijving van jezelf had ik een totaal andere vrouw voor ogen. Na het zien van je foto moest ik echt even dat beeld uit mijn hoofd halen, want het kwam niet overeen.



Overigens niet ten nadele of zo.



Mooie jurk, en ik zou ook gekozen hebben voor de groene!

Ik denk dat de rode ook mooi is, echter een heel ander gevoel zou geven. Nu vind ik het smaakvol, met de rode had ik het waarschijnlijk het tegendeel gevonden.



Goeie keus!
quote:Ephina schreef op 16 april 2014 @ 22:21:

Ik word verlegen van.jullie , lief dames. Ik.neig nu meer naar groen omdat er mooi uit zien op stage ook weg.leuk.is. Maar het is ook leuk om af en toe femme fatale te spelen :p en die andere jurken, zeker de zwarte is wel erg braaf.Ik vind de 2 gebloemde jurken eerlijk gezegd helemaal niet mooi.
quote:troelalaaaatje schreef op 18 april 2014 @ 12:46:

[...]





Ik vind de 2 gebloemde jurken eerlijk gezegd helemaal niet mooi.Dat mag , ik daarentegen ben d'r verliefd op .
quote:troelalaaaatje schreef op 18 april 2014 @ 12:45:

Na de beschrijving van jezelf had ik een totaal andere vrouw voor ogen. Na het zien van je foto moest ik echt even dat beeld uit mijn hoofd halen, want het kwam niet overeen.



Overigens niet ten nadele of zo.



Mooie jurk, en ik zou ook gekozen hebben voor de groene!

Ik denk dat de rode ook mooi is, echter een heel ander gevoel zou geven. Nu vind ik het smaakvol, met de rode had ik het waarschijnlijk het tegendeel gevonden.



Goeie keus!



Hahaha nu ben ik wel erg benieuwd wat je dan dacht?



Ja, ik voel me ook lekker in de groene. Hij voelt idd meer classy dan rood.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb rood gestemd.
Laat iedereen in ZIJN waarde
Groen!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de gebloemde jurken juist mooier dan deze groene! Stonden je nòg beter. Maar de groene is ook mooi hoor!

Ik snap op zich wel wat je bedoelt met die hobbel (die ik zelf ook heb haha) en zelf durf ik daarom dergelijke jurken niet aan. Maar ik zou zeggen: ben niet zo bang als ik en go for it girl



Algeheel advies: je moet je zelf prettig voelen in een jurk! Als jij je de hele tijd druk zou maken over dat-ie hier of daar te strak zit en je dus niet fijn voelt, moet je het niet doen.

Is het nog een idee om die allereerste gebloemde jurk te laten vermaken vanwege die plooit bovenaan die je niks vond? Misschien kan een kleermaakster die eraf halen of anders maken? (Sorry, houd erg van bloemen op kleding haha.)
Moeilijk te verwoorden, maar wil het wel proberen hoor.



Wil je namelijk echt niet het gevoel geven dat de gebloemde jurkjes je niet mooi staan. Ze staan je prima, dat is het dus niet.



Ik vind een printje op zich ook leuk, mits smaakvol. De prints zijn leuk, die bloemen vind ik best mooi. Zo vind ik het zwart wit jurkje van de eerste foto in je OP zelfs helemaal wauw.



De gebloemde jurkjes die jij op de foto zelf draagt vind ik een beetje ouwelijk uitzien.

Ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent. Maar het groene jurkje staat classy en jeugdig.

De gebloemde jurkjes geven mij een veel minder jeugdige indruk. Ik vind ze erg klassiek overkomen maw......een vrouw van 60 zie ik die jurkjes dragen.



Maar nogmaals, je kunt de jurkjes goed hebben hoor.

En inderdaad....lekker dragen wat jij leuk vind.

Doe ik ook. Over het algemeen krijg ik vaak complimenten. Ik ben niet zo van de typische outfits. Ik hou van niet standaard en wel van een tikkeltje gewaagd. Dus kleur en model mag van mij anders dan anders. De een vind dat te gek, de ander vind dat letterlijk te gek.

Ik ben lang en wat steviger. Vrouwelijke rondingen zitten aan mijn lichaam zeker wel. Borst, heupen, billen. En toch blijken mensen dat juist prachtig te vinden.

Maw: jij bent wie je bent, je bent mooi en die " gekke bobbel" zoals jij hem noemt hoort bij jou en maakt jou beslist niet minder mooi.
Alle reacties Link kopieren
Je ziet er fantastisch uit (in alle jurkjes).

Niets meer aan doen.
ik zeg rood, heb zelf ook zwart haar en donkere ogen, groen vind ik heel mooi bij vrouwen met rode haren..



maar: je trekt wel erg de aandacht met rood, en dan bedoel ik ook echt heel veel aandacht, dus bedenk dat je je misschien niet op je gemak voelt. Zo wel lekker die rode jurk bestellen!
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 19 april 2014 @ 19:24:

ik zeg rood, heb zelf ook zwart haar en donkere ogen, groen vind ik heel mooi bij vrouwen met rode haren..



maar: je trekt wel erg de aandacht met rood, en dan bedoel ik ook echt heel veel aandacht, dus bedenk dat je je misschien niet op je gemak voelt. Zo wel lekker die rode jurk bestellen!

Als je even terug leest dan zie je dat ze 'm al heeft besteld.

De kleur verklap ik lekker niet.
haha ratatouille ik zie het, mooi hoor, ephina welke maat heb je besteld? ik heb ook wel interesse namelijk en heb jouw type figuur (al weet ik je lengte niet)...maar wellicht dan wel rood!
Haha dames ..



Ik heb een S besteld. Hij komt tot op de knie (precies goed) ben 1.75. Mijn maten zijn ongv 85B-65T-107H.
Alle reacties Link kopieren
Ephina, Je hebt een mooi lichaam met een prachtige jurk.



Afvallen zou ik niet doen als ik jou was. Een klein rondinkje vind ik wel mooi.
Power to the people
Zo, nu is het goed geweest hoor.



De complimenten hebben we nu gehad en het is Ephina duidelijk dat de outfit is goedgekeurd.

Nog even, of het is al zover, dan loopt ze naast haar schoenen. En dat terwijl de hak vele malen mooier is dan de ballerina.

Dus op blote voeten lopen ( naast haar schoenen) is geen aanrader.



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven