Ik wil zwanger worden praatgroepje IIII

20-05-2014 22:53 2275 berichten
Lieve Dames,

Omdat mijn geliefde Spruit helaas niet meer wil meeschrijven, neem ik graag het stokje van haar over, voor mij blijft zij gewoon een plekje houden in de tabel, waarom ik het stokje overneem is omdat de tabel dan up to date blijft! -



Schroom je niet om mee te lezen en te schrijven! of fantasseer mee!

Naam Leeftijd 1e,2e ….kind gestopt sinds ovulatie nod zwanger Bijzondrh.Lotte-joy 28, p36 1e Dec13 16-5 29-5 Spruit 20, p 221e jan 14 21-12-14 Boerderijgeit30, p30 1e okt 12 7-5 21-5 mmm Theo27, p29 1e sept 1331-514-6 Bloempje 25, p30 1e sep 13 me253 26, p27 1e dec 13 ?20-5 Kittywitty 30, p 301e jan 14 Mies8330, p331e dec 13 14-6 Ranonkel25, p32 1eFeb 1427-4 11-5 Ironwill24, p27 1e jan 14 13-12-14 Salsa31, p33 1e sep 13 10-3 24-3 Sokjee 25, p25 1e okt 13 29-5 12-6 Evii21, p25 1e Feb 14 13-6 Missdanii 22, 28 1e Maart 31-5 14-6 Wiennie 22, 24 1e 3-12 30-5 Lion - 1e - 16-4 ? mmm Dance ?? 1e Februari ? ? Missmeijer 21, p29 1e - AnneMaas 24p27 1e . . . *

Alle reacties Link kopieren
@IME, Ja die kriebels die heb ik ook! Ga toch echt die maxicosi wagen halen!!!





@Hier: Net mijn moeder verteld dat ze oma gaat worden! En we moesten allebei huilen!! Ze was toch wel heel erg trots! Zucht wat een opluchting!!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Waarom was je zo bang voor hun reactie Spruit?
Alle reacties Link kopieren
@geitje, Ja geen idee! Denk gewoon bang dat ze het niet leuk zouden vinden..



@meeschrijvers.. Zijn er nog die gestopt zijn met schrijven?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
@Spruit waarom dacht je dat? Omdat je jong bent?
Leef en laat leven!
Alle reacties Link kopieren
@missdanii denk het.. Maar heb altijd al gezegd dat ik jong kinderen wil!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
@Spruit maar toch een grote opluchting dat je moeder het goed en mooi vind

zolang je eigen ouders er ook achter je staan met je keuze kan je wereld meestal niet stuk en dan maakt een ander zijn mening niet zoveel uit. Vooral als ze weten dat je al heel graag jong kinderen wilt krijgen.



Hoe reageerde je vader?
Leef en laat leven!
Alle reacties Link kopieren
Ha dames. Ik ben nieuw op het forum, maar wil graag erbij.



Vanaf mijn 24ste verjaardag volgende maand gaan mijn vriend, 26 jaar en ik proberen zwanger te worden.





Groetjes
Alle reacties Link kopieren
@spruit wat leuk dat ze zo enthousiast was!

Gelukkig;-)



@hier net weer early test gehaald kon het niet laten me man was het er niet mee eens! Doe het morgenochtend bij negatieve test geef ik de moed op en ga ik gewoon er vanuit dat ik ongesteld word di



Zijn er hier meiden die roken? Wanneer zijn jullie gestopt? Dat je het wist pas of toen jullie begonnen om zwanger te worden?



Iedereen hele gezellige paasdagen wat zijn de plannen meiden?



@mniek welkom leuk dat je meedoet! Spannend hopelijk is het snel raak voor jullie
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
@missdanii Mijn vader vertel ik het zondag, mijn ouders zijn gescheiden Maar heb niet een hele goede band met hem dus zijn reactie kan mij niet zoveel schelen!



@Dance, Spannend joh! Ik zal voor je duimen



@mniek, Leuk dat je mee schrijft. Als je in de tabel wilt dan hoor ik het wel Je bent in ieder geval van harte welkom!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
@spruit als er ruimte in de tabel wil ik ook wel mee doen;-) als het mag! Thnx voor je steun
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
@spruit wat leuk die boekjes in combi met het gedichtje, fijn dat je moeder zo reageerde



Druk weekje achter de rug dus weinig mee kunnen schrijven, ik ga nu even bijlezen. @ hier nog op zoek naar mun ei.. of gemist of misschien vind ik m met pasen ;) ...
Wat spannend dames uitzoeken van alle spulletjes fijn voor jullie !

X
Gezellig de nieuwe dames die mee schrijven!



@hier vandaag de uitslagen gehad van mn bloedwaarde die zagen er verder goed uir alleen had ik een testosteron van 3,2 dat is te hoog nu afwachten de komende 2 maanden hoe mn menstruatie verloopt .... *zucht* fus in de gaten houden of er een ov u plaats vind .

nu dus bezig met die testen . Een streepje betekent zoiezo in buurt van een eisprong toch?
Welkom mniek.



@me. Wat houd die hoge testosteron in? Wat doet het precies? Bedoel je gewoon "een streepje" of letterlijk 1 streepje? Als je een tweede lichte lijn ziet dan ben je richting je eisprong aan het testen idd. Streep moet net zo donker zijn als de controle streep.
@bloempje ik had maandaag een controle streep en bij de test streep een licht lijntje

dinsdag controle streepje en een donkerdere teststreep .

en de afgelopen paar dagen elke keer een controle streep en weer een lichtere teststreep snap er niks meer van !
@dance spannend! Kan me voorstellen dat je je niet in kan houden .ik rook ook ... jij ook ? Kan t nu nog niet laten om te stoppen .. wil t erg graag ben al veel geminderd .
Alle reacties Link kopieren
@me ja ik rook ook! Ik had van de week een dag toen heb ik hele dag geen sigaret aan geraakt smaakte me niet werd er misselijk van! Maar na die dag was het weer over en zo vlak voor me NOD kan ik het niet volhouden haha



Goed van je dat je ben geminderd denk je dat helemaal kan stoppen als het zover is?
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
@dance goed van je hele dag niet roken ! Ik kan wel heel hard zeggen dat ik stop met roken . Wil dat heek geaag maar kan niet zeggen of dat me wel of niet lukt vind wel dat ik dat verplicht ben naar t kindje . Maar stress is ook weer niet goed .
Alle reacties Link kopieren
@me ja was helaas maar 1 dag haha geen idee! Hoopte al dat het kwam omdat ik miss zwanger ben maar die positieve testen blijven nog steeds weg. Je hebt helemaal gelijk zie je dan wel toch, als je er heel veel stress van heb is het sowieso niet goed dan kun je maar beter paar sigaretjes roken. Ze zeggen dat stress slechter is. Ik ga er ook voor

Ik hoop trouwens voor je dat je menstruatie nu regelmatig verloopt! Net wat geit vroeg wat houdt dat eigenlijk in, teveel mannelijke hormonen ofzo? Zijn jullie al lang bezig dat je deze testen heb ondergaan?
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Ik had veel klachten en kramprn aan mn eierstokken vandaar de echo en bloed onderzoeken... geen regelmatige cyclus .... teveel testosteron betekent minder vruchtbaar :( google maar eens pcos ... X
Alle reacties Link kopieren
@me is dat nou echt bij je gediagnostiseerd? of nog niet? en nu? vervelend voor je dat je onzekerheid zit :(
a smile is the prettiest thing you can wear.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames!



Paasweekend alweer, wat gaat het snel allemaal.

Jullie topic vind ik wat ik zo heb gelezen heel leuk en overzichtelijk, is er eventueel ook een plaatsje voor mij?



Gegevens: leeftijd 21, vriend 29, 1e kindje, NOD 25 April.

Ik zou het heel leuk vinden om te mogen meeschrijven, en samen ervaringen te wisselen!



Voor alle zwangeren alvast Gefeliciteerd !



liefs Missmeijer
Alle reacties Link kopieren
@ Dance Ik heb je in de tabel gezet.



@missmeijer, Welkom, ik heb je in de tabel gezet.



@tabel, De tabel is nu vol. Ik zou er eventueel in overleg met jullie wat dames uit kunnen halen.



Schrijven jullie nog mee dames:

- Sterre ?

- Salsa

- Ironwill



@ Me, Wat naar voor je zeg! Ga je nu verder de medische molen in, of is er nog kans op een natuurlijke zwangerschap?



@ Rokers, Snel stoppen dames! Al heeft mijn moeder door gerookt bij de zwangerschap van mijn broertje, dat heeft uiteindelijk zijn leven gered. Toch is het beter om te stoppen!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Ladies!



Dit word dus mijn (onze :p ) 1e zwangerschap, en heb toch al een paar vragen.. Voor de zwangeren en nog niet zwangeren onder ons: Wanneer zouden jullie beginnen met ' dingetjes' aanschaffen? Denk aan zwangerschaps boek, een rompertje, maxi cosi o.i.d. ? Aan mijzelf merk ik dat ik dat best wel spannend vind, ook al ben ik nog niet zwanger. Sommige zeggen dat het ongeluk brengt om voor de 12 wk al iets aan te schaffen, maar dat vind ik zelf onzin. En hoe staan jullie er tegenover de 12 weken-regel wat betreft het vertellen aan vrienden/familie/werk? Liefs
Alle reacties Link kopieren
@Missmeijer denk dat ik wel zou wachten met aanschaf van kamertje maxicosi etc tot de 20 weken, kleertjes kan ik denk ik niet laten eerder al te kijken/kopen.



12 weken regel: willen dat wel proberen aan te houden, denk dat we beide ouders wel iets eerder inlichten

Jij?



@ paasweekend, genieten van de vrije dagen dames, met hopelijk veel zon en gezelligheid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven