Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:



Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"



Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
hahaha... over ongezellige hotelkamers gesproken... het land van mijn lover is DUUR. En de hotels dus ook. We hadden een hotel vlak bij het vliegveld genomen dat nog te betalen was (voor de maatstaven van dat land dan, nog 2 keer zo duur dan hetzelfde soort hotel hier), het zag er op de site nog wel redelijk uit, maar eenmaal binnen was het echt zeer ongezellig. Meteen gordijnen dicht en licht dimmen dus! Niet dat het afdeed aan de feestvreugde elkaar na 15 jaar weer te zien en bevoelen, maar als er een volgende keer komt, dan regelen we dat toch anders.



Ik voel me overigens een beetje misplaatst hier op het topic, jullie zien jullie lovers allemaal regelmatig (de meesten dan), maar mijn affaire is inmiddels volledig virtueel!



Ik ga dit weekend trouwens een weekend weg met nr. 1 en daar heb ik serieus heeeeeeeeel veel zin in. Fijn om weer even nader bij hem te komen
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik zie m helaas ook minder irl dan vitueel... maar ach... en misplaatst? Je HEBT een minnaar hihi.. Lekker een paasweekendje weg met je nr1.. genieten!

Mijn nr1 stak vandaag ook beter in zn vel... toch het gesprek van gister misschien? 1 zwaluw maakt nog geen zomer, maar vandaag was weer s ouderwets gezellig... zonder middagdutje... ;)

En nog even over dagkamers: GT (golden tulip) heeft ze ook. Gewoon een paar mailen voor algemene info en je weet t. Als je de kreet "dagkamer voor mij en mijn gelegenheidsvriend" (ja, ik weet t, raaaar, maar werkt wel, tip van weer een andere minnares ooit) gebruikt schijnen ze in het hotelwezen precies te snappen waar t om draait...
Ik probeer juist krampachtig te voorkomen dat ze dat door hebben doen net alsof we een congres moeten voorbereiden ofzo. En ik ben zo naïef dat ik denk dat ze dat geloven.
Ik heb een extra date gepland, gelukkig was dat vrij vlot geregeld em kan ik al gaan aftellen.



Na sinds augustus, op wat gefriemel en gezoen na, droog te hebben gestaan, kan ik gewoon ongegeneerd weer eens even rondrotzooien, heerlijk. En kan ik ook gewoon even plat opscheppen hier over zijn ontvangstmogelijkheden . Het werd tijd ook, al zeg ik het zelf.



In de tussentijd heb ik afscheid van 1,5 genomen. Een heel bijzonder en intiem moment, waarbij we elkaar in de ogen keken en konden zeggen dat het goed zo is, dat het de prijs niet waard is om krampachtig aan vast te willen blijven houden. Een laatste knuffel, een laatste blik in de ogen, een allerlaatste kus en toen zijn we ieder ons weegs gegaan. Af en toe kruipt het me nog even op de rug, maar het voelt ook goed dat we die laatste lijn door hebben gesneden. Hij kan zich volledig richten op thuis en ik op de nieuwe man(nen, jaja) die op mijn pad komen. Het is tijd om gewoon weer eens even lekker te slettebakken
Alle reacties Link kopieren
quote:mikmakk schreef op 18 april 2014 @ 19:21:

Ik probeer juist krampachtig te voorkomen dat ze dat door hebben doen net alsof we een congres moeten voorbereiden ofzo. En ik ben zo naïef dat ik denk dat ze dat geloven.





Hahaha ja vast....

Alhoewel het me nu niet meer zoveel boeit vind ik het toch een wat minder momentje als je einde van de avond vertrekt en vooral nog een sleutel ofzo af moet geven.

van de valk heeft het toch beter voor elkaar zeg,vooruit betalen en laten liggen die kaart.





Beter zo Oranje, kan me voorstellen dat het even slikken was zeg..

Goed dat je nu gelijk iets hebt om naar uit te kijken, haalt mischien het randje er nu even af.

Ik ben echt jaloers zeg op zijn ontvangstmogelijkheden



Hier zien wij elkaar ongeveer om de 3 a 4 weken soms iets langer soms iets korter.

Wel dagelijks contact via app.

Het gaat er denk ik niet eens zoveel om hoe vaak je elkaar ziet maar hoe het contact algemeen is...
Hoi allemaal, hier nog even mijn uitgebreide update over gisteren. Was vanacht te moe om uitgebreid een verhaaltje te doen hierzo.



Het was volop genieten! Eerst lekker wat gedronken, wat gepraat over werkelijk van alles en tegen de tijd dat we 2 drankjes en heel wat gesprekken verder waren zijn we naar zijn slaap kamer gegaan. Daar uren lol gehad met elkaar en ik moest er af en toe om denken dat ik niet van het bed zou kletteren, zo duizelig hihi. Na de uren lol nog even lekker aan het na genieten geweest samen en toen maar ons zelf uit bed gesleept, nog even wat gedronken en toen ben ik naar huis gegaan.



Thuis was ik nog lekker in mijn bubbel en had trek in iets dus terwijl ik een broodje stond te maken was daar ineens mijn nr1 voor mijn neus, weg bubbel, terug jane! Nr1 ging ook gelijk weer naar boven en terwijl ik van mijn nachtelijke broodje aan het genieten was kreeg ik nog een heel lief appje van nr2 dat hij zo genoten had, daar was de bubbel weer! Hierna ben ik gaan douchen en naast nr1 gekropen die klaar wakker was en hele verhalen begon. Na aan te hebben gegeven dat ik toch wel erg moe was met een bubbel lach in slaap gevallen.



Vandaag heb ik een heerlijke dag gehad met mijn eigen gezinnetje. Heerlijk een hele dag samen geweest, nouja, bijna dan. Dat komt hier bijna nooit voor. Dus dat was erg genieten. Af en toe kwam er even die bubbel waarbij ik er goed om moest denken vooral niet een te grote smile op te gaan zetten. Dat gaat me goed af. Het zijn momenten van gister avond waar ik aan terug denk, waarbij ik even in mijn bubbek terug kom, mijn glimlach (wil) verschijnen en ik de vlindertjes voel fladderen. Maar het zijn 1 minuut bubbeltjes, die sta ik toe en kan ik prima mee leven.



Hier volgende week al weer een date en daar kijk ik al weer naar uit! Maar ook geniet ik van dit weekend dat ondanks verschillende drukte wel in het teken staat van mijn gezin.



@ oranje! Heerlijk vooruitzicht, geniet er van!
quote:highlander schreef op 17 april 2014 @ 17:45:

Roos, er zijn vrouwen die zichzelf zo wegcijferen dat zij hun zelfbeeld volledig laten bepalen door zijn beeld van haar.



Jane, natuurlijk is in vergelijking met jouw minnaar jouw man in het nadeel. Wellicht heb jij aan de wijze woorden van Thordis nog iets: Klik.dankjewel, ik heb dit gisteren even snel door gelezen, maar was te moe om het goed op te slaan en goed bij na te denken. Ik zal het deze week nog een keer door lezen als ik iets minder moe ben.
Denk eerst na



Het leven leunt te ver voorover

De mooiste bloem staat aan de rand

Onder kolkt het wassend water

Gooit zich schuimend op het zand



De golven schreeuwen, je moet springen

De lucht is vlammend, vurig rood

Ik kan me nauwelijks bedwingen

De verleiding is te groot



Daar ga ik dan, daar ga ik dan

Ben ik gevallen of gevlogen

Daar ga ik dan, daar ga ik dan

Is dit nu wat ik wilde

Of hebben dromen mij bedrogen



Al het moois uit het oog verloren

Verloren aan een ver gezicht

Alleen horen wat ik wou horen

Terwijl het mooiste naast me licht



De wind zingt koud, ik draag je

De lucht is vlammend, vurig rood

De golven schreeuwen, vragen me

De verleiding is te groot



Daar ga ik dan, daar ga ik dan

Ben ik gevallen of gevlogen

Daar ga ik dan, daar ga ik dan

Is dit nu wat ik wilde

Of hebben dromen mij bedrogen



Veel te ver vooruit gekeken

Naar links, naar rechts, maar nooit achterom

En daardoor totaal vergeten

Dat jij achter me stond



Daar ga ik dan, daar ga ik dan

Ben ik gevallen of gevlogen

Daar ga ik dan, daar ga ik dan

Is dit nu wat ik wilde

Of hebben dromen mij bedrogen
Alle reacties Link kopieren
Prachtige tekst Tattoo en het is altijd goed om hier over na te denken. Al is dit fragment uitgezonden door de EO die het huwelijk als hoeksteen van onze samenleving ziet .....
Heel mooi gedicht.



En Apollonia, wat zie jij als hoeksteen van de samenleving?
Prachtig gedicht!



Maar, als ik al op den duur zou besluiten om bij mij nr1 weg te gaan zal dit los staan van nr2. Ik zie mezelf echt geen toekomst op bouwen met nr2. Ik denk ook dat daar de verschillen te groot voor zijn.
Goed dat je het af hebt kunnen sluiten, Oranje. Geniet van je nieuwe mannen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik ben helemaal nieuw hier en heb met veel interesse dit topic doorgelezen. Spannend, al die minnaars. Dit is mijn verhaal. Ik was tot november 203 al 21 jaar gelukkig getrouwd, dacht ik tenminste. Tot ik erachter kwam dat mijn man verliefd is geworden op een andere vrouw. En ook echt niet meer met mij verder wil. Hoop verdriet en bak ellende maar daar gaat het nu niet om. Ik heb een collega die altijd al beetje liep te flirten met me. En een paar jaar geleden ben ik tijdens personeelsuitje al eens op zijn hotelkamer beland, alleen gezoend, verder niks gebeurd maar de seksuele spanning was hoog. In februari had ik feestje van werk en ik heb me toen aardig vol laten lopen met alcohol. Gevolg, weer met hem gezoend op de toilet. Sinds die avond appen we veel en ik moet zeggen, ik word enorm opgewonden van hem. Paar weken geleden afgesproken om wat te gaan drinken. Hij heeft trouwens vriendin en kind. Wat gedronken ergens en daarna in de auto wat verder gegaan dan zoenen. Was erg gezellig. Sinds die tijd is de spanning hoog opgelopen tussen ons. En gisteravond voor het eerst echt seks met elkaar gehad in een hotel. Ik vond het heerlijk. Heerlijk om weer aandacht van een man te krijgen en een mannenlijf te voelen. Maar kreeg ik voorheen heel de dag geile whatsappies van hem, nu is het al bijna heel de dag stil. Wel iets van gehoord maar niks spannends meer. Voel me aan de ene kant teleurgesteld en onzeker hierdoor, was het misschien niet lekker met mij, vond hij mijn lichaam niet mooi? Aan de andere kant is hij mij niets verplicht, dat was sowieso wel duidelijk tussen ons. Het is niet iemand waar ik een relatie mee zou willen maar voor seks zou ik hem wel vaker willen. Nu heb ik een beetje het idee dat voor hem de buit binnen is. Nou ja tot zover mijn verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Als jouw minnaar een gezin heeft zou mijn verklaring zijn dat hij het paasweekend in is gedoken.



Veel minnaars/minnaressen met een gezin hebben geen contact in het weekend of na 18:00 met hun 2de lief.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Hoi perlita, welkom!

Ik weet uit eigen ervaring, dat voor een date de spannende, geile berichtjes niet opkunnen, en dan komt de date, en dan is t stil. Voor even... ;) Of, zoals jij zegt, niet dat je niks hoort, maar even alleen 'neutrale', 'gezellige' berichtjes. Ik werd er ook onzeker van, dan baal je gewoon, maar vanuit hier begreep ik dat dat normaal is, en de geilheid en spanning komen echt weer terug en bouwen zich weer op. Richting de volgende date. Een nr2 komt na de date weer terug uit ook zijn bubbel. Moet ook weer schakelen naar thuis. Maar dat wil echt niet zeggen dat je tegen bent gevallen hoor! Zeker niet zolang hij nog steeds contact met je heeft!

En het is ook zo wat Suzanne zegt... in t weekend en met feestdagen en vakanties is er altijd wel minder contact.
Alle reacties Link kopieren
Roos, hoeksteen? Geen idee,

Tijdens de feestdagen en vakanties is het contact altijd minder, dat is ook logisch. Ik heb inmiddels alweer een tijdje contact met een piloot! Opgedoken omdat ik heel vaak dezelfde vlucht neem die hij moet vliegen. Elkaar gespot in het hotel en zo gaat het alweer een tijdje lekker. Hij is heel erg leuk en we hebben heel leuk contact met elkaar. Het lijkt erop dat hij me aardig kan temmen dus hopelijk iets voor langere duur.
Alle reacties Link kopieren
Lekker opportunistisch van me, het forum alleen te gebruiken als dingen slecht gaan, maar wil even van me afschrijven. Alvast bedankt voor het lezen.



Van de week jullie verteld dat ik me onzeker voel over mijn nr 2 omdat hij (waar ik bij ben) flirt met een andere vrouw. Nu heeft diezelfde vrouw, ik ken haar dus van onze sportclub, me van de week verteld dat haar relatie niet goed loopt. En de alarmbellen begonnen te rinkelen. Haar verhaal lijkt zo verdomd veel op het mijne. Lange relatie, langs elkaar heen leven. Vond het lastig haar te woord te staan. Eerlijk gezegd waren mijn antwoorden vooral in mijn eigen voordeel. Proberen haar weer wat positiever over haar eigen man te laten denken zodat ze niet straks vreemd gaat met dezelfde man als ik.



Met nr 2 gisteren trouwens nog wel twee gestolen uurtjes gehad. Ik heb hem van de week verteld dat ik moeite heb met hoe hij met die andere vrouw omgaat, en dat ik wellicht daardoor wat meer afstand zal gaan nemen. Ik heb het niet gezegd om hem af te dwingen die ander niet te zien, maar puur om uit te leggen waarom het contact misschien wat minder wordt. Toen ik hem gisteren dan weer in levende lijve zag, was het toch wel even lastig. Kon mezelf slecht een houding geven. Gelukkig werd het gedurende de dag beter, en we hebben de dag toch afgesloten met een vrijpartij in bed. Maar het voelde anders, ik bedoel, het gevoel was anders. Schoot op een gegeven moment bijna vol. (bijzondere woordspeling ) Het voelde voor mij alsof we richting afscheid aan het werken zijn.



Maarja, misschien is het slechts mijn gevoel, het zal hem vast alleen maar om seks gaan en maakt het hem niet uit met wie. Misschien maak ik het alleen maar moeilijker voor mezelf door zo te doen. Heb mezelf dan ook voorgenomen bij beiden niet te gaan vissen over hoe ze elkaar vinden, of nr 2 te vertellen dat relatie van nr 1 op de klippen te lopen staat. Heb er immers toch niks aan; als iemand mij zou vragen wat ik van nr 2 vind krijgen ze ook geen eerlijk antwoord. Zucht, waar heb ik mezelf toch in terecht gebracht.
Welkom! En.... Herkenbaar

De dag na onze eerste keer ging net zo. Ik voelde van alles en was behoorlijk verward. Had enorm behoefte aan iets van steun, gelijkgezindheid oid... Maar kreeg hele neutrale appjes. Werd er best onzeker van, en inderdaad ook zo'n gevoel alsof het doel was bereikt en ik nu niet meer interessant was. Niks bleek minder waar... Hij moest ook even schakelen naar z'n gezin en verwerken wat er gebeurd was die dag ervoor. Nu weten we inmiddels van elkaar hoe we ons 'the day after' voelen.



Soms, als ik denk dat hij sjaggerijnig of kortaf is, lees ik even terug in de app om te zoeken wat hij dan precies zei waardoor ik dat gevoel krijg. 9 van de 10 keer heeft hij niets raars gezegd en ligt het meer aan mijzelf dan aan hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:perlita schreef op 20 april 2014 @ 01:01:kreeg ik voorheen heel de dag geile whatsappies van hem, nu is het al bijna heel de dag stil. Wel iets van gehoord maar niks spannends meer. Voel me aan de ene kant teleurgesteld en onzeker hierdoor, was het misschien niet lekker met mij, vond hij mijn lichaam niet mooi?quote:lotje_42 schreef op 20 april 2014 @ 06:14:Ik weet uit eigen ervaring, dat voor een date de spannende, geile berichtjes niet opkunnen, en dan komt de date, en dan is t stil. [..] Ik werd er ook onzeker van, dan baal je gewoonquote:almost schreef op 20 april 2014 @ 08:24:Van de week jullie verteld dat ik me onzeker voel over mijn nr 2 omdat hij (waar ik bij ben) flirt met een andere vrouw. [..]Misschien maak ik het alleen maar moeilijker voor mezelf door zo te doen.quote:mikmakk schreef op 20 april 2014 @ 08:31:De dag na onze eerste keer ging net zo. [..] Werd er best onzeker van, en inderdaad ook zo'n gevoel alsof het doel was bereikt en ik nu niet meer interessant was.Typisch dat jullie jullie zelfbeeld zo laten beïnvloeden door een man.

Waarom betrekken jullie zijn gedrag gelijk op jullie persoonlijk?

Een man is ook maar een mens en jullie maken het idd alleen moeilijker voor jezelf door zo te doen.



Almost, jij vertelde van de week dat jij jouw minnaar puur voor de seks hebt.

Waarom zou hij jou niet voor de seks mogen hebben?
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:highlander schreef op zondag 20 april 2014 08:48 Typisch dat jullie jullie zelfbeeld zo laten beïnvloeden door een man.

Waarom betrekken jullie zijn gedrag gelijk op jullie persoonlijk?

Een man is ook maar een mens en jullie maken het idd alleen moeilijker voor jezelf door zo te doen.



Almost, jij vertelde van de week dat jij jouw minnaar puur voor de seks hebt.

Waarom zou hij jou niet voor de seks mogen hebben? "quote: Typisch dat jullie jullie zelfbeeld zo laten beïnvloeden door een man.

Waarom betrekken jullie zijn gedrag gelijk op jullie persoonlijk?

Een man is ook maar een mens en jullie maken het idd alleen moeilijker voor jezelf door zo te doen.



Tja, beetje onzekerheid lijkt me. Een vrouw is ook maar een mens

hebben?"
Zo, quoten gaat niet echt lekker met de iphone app...
Highlander, je benadert het allemaal wel rationeel... Denk dat het wat lastiger ligt als er gevoel bij komt kijken. Ook bij orange.
Alle reacties Link kopieren
@ Highlander: vind ik ook helemaal niet erg. Het is een beetje lastig uit te leggen: ik wil hem ook helemaal niet tegenwerken. Gun hem al het lekkers van de wereld, of dit nu minnaressen zijn of een vaste relatie. Maar het gaat ook niet om hem en zijn dingen, het gaat om mij en mijn gevoel. Ikzelf ben het probleem, niet hij.

Ik kan er niet tegen dat 'ie met een ander flirt

Ik ben degene die denkt dat ie daarom mij 'in zal ruilen'

Ik ben degene die onzeker is



En nee, ik zwelg niet in zelfmedelijden, kijk er gewoon nuchter tegenaan. Het zijn constateringen. Net zoals ik nu geconstateerd heb dat ik mezelf dus niet in de hand heb, en dat voelt als valen. Dat is hetgene waar ik van baal.
Alle reacties Link kopieren
Mikmakk, dan nog snap ik niet waarom zijn gedrag gelijk word gezien als reflectie op jullie bedprestaties.

Dat hoeft echt niet zo te zijn.

Een man is geen gevoelloze robot die na de seks meteen alles delete.

Tenminste ik niet.

Het kost mij even om van de seks buiten de deur om te schakelen naar alle prioriteiten thuis.

Dat omschakelen gaat makkelijk als de seksuele spanning met de minnares even weg is.



Ik denk dat ik inmiddels anders met mijn gevoelens omga.

Ik heb gevoel, gebruik mijn gevoel en identificeer mezelf niet meer zo met mijn gevoel dat mijn gevoel mij volledig beheerst of meesleept.

Dat is wel iets wat ik in de afgelopen 15 jaar door de open relatie met mijn vrouw in de praktijk heb moeten leren om mijn relatie met haar en mezelf in balans te kunnen houden.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Dat heb je mij niet horen zeggen, dat de bedprestaties het probleem zijn. De seks is heerlijk. Het gaat puur om zelfbescherming. Struisvogelpolitiek. Kop in het zand. Niet willen zien dat 'ie met anderen flirt.



Lover is vrijgezel, hij heeft die omschakeling niet nodig. En kan dus ook doen en laten wat hij wil. Hij heeft geen commitments, ook niet aan mij, heb ik ook nooit van hem verwacht of geeist.



*edit: sorry, niet goed gelezen. Je bedprestatie opmerking was voor Mikmakk bedoeld. Ik laat de reactie voor de volledigheid toch maar even staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven