Geld & Recht alle pijlers

Normaal of zijn we gewoon genaaid?

17-04-2014 09:20 78 berichten
Gister was ons toilet verstopt. Na zelf een tijdje geklooid te hebben met een ontstoppingsveer toch maar een loodgieter laten komen.

De verstopping is weg, maar iets zit me niet lekker.....

Op de rekening staat 170 euro, maar mijn man beweerd 250 euro cash afgerekend te hebben (ik was niet thuis). De loodgieter heeft een enorme bende achtergelaten, rotzooi in de toiletruimte, beschadigde tegels (krassen) etc. en afvoer is zodanig weer aangesloten dat het nu lekt.

Vooral dat stukje van die rekening zit me niet lekker. Zelf zou ik nooit 250 euro betalen als er maar 170 op de rekening staat, dus ik snap niet goed waarom manlief dat gedaan heeft....en dan cash...als ik nu het bedrijf zou bellen over dat geld hebben we geen bewijs hoeveel we betaald hebben.

Dus...zijn we gewoon opgelicht of wat?

Baal er behoorlijk van, 170 euro is al een hoop geld voor mij, laat staan 250.
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreemd verhaal van je man. Jammer dat hij niet beter om gaat met jullie geld.

Oh het was niet echt duidelijk dus ik gaf hem 250?

Ik kom bij jullie langs vandaag voor een klusje



Ik denk dat hij zn lesje wel heeft geleerd
Het blijft een raar verhaal. Waarom betaalt je man 80 euro meer dan er op de nota staat? En hoe komt het dat hij daarna denkt dat hij gematst is? Ik zou toch proberen die 80 euro terug te krijgen. Je hebt ze betaald, de monteur heeft toegegeven dat hij ze heeft ontvangen, maar ze staan niet op de factuur. Dan láten jullie je toch belazeren? Of geven jullie altijd van de dikke fooien?
Alle reacties Link kopieren
Maw de loodgieter heeft een slaatje willen slaan uit de naïviteit van TO's man?



Of begrijp ik het nu verkeerd?
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven