Vliegveld Reus- Station Reus

18-04-2014 19:12 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeeee allemaal,



Nou, ik heb met een vriendin geboekt voor 3 dagen Barcelona, ontzettend veel zin in!

Maar ik had echter even een vraag wat betreft het vervoer tussen Vliegveld Reus en het Station bij/ in Reus. Zijn er mensen die hier tips over hebben? Ik kan nl. niet veel wegwijs worden op internet..



Wat is bijvoorbeeld makkelijker? Met de pendelbus naar Barcelona vanaf het vliegveld? Ik zat zelf te denken om van het vliegveld naar het station bij/ in Reus te gaan, omdat ons hotel vlakbij bij station Barcelona Sants ligt.



Heb jij/ jullie hier ervaring mee en wat was voor jou dan het makkelijkst?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Is vliegen op Barca niet gewoon makkelijker?
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 18 april 2014 @ 19:18:

Is vliegen op Barca niet gewoon makkelijker?Was volgens mij niet te doen met de maatschappij waar wij mee vlogen (waren we duurder uit). Voor de terugweg is dit wel gelukt. Maar goed, het is nu eenmaal geboekt ;)
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij stopt de bus van Reus naar Barcelona op Estacio Sants en gaat ook niet verder. Ideaal dus lijkt me. Je kunt ook de bus nemen naar het treinstation Reus, en van daaruit de trein naar Sants nemen. Kan ook, maar lijkt me iets omslachtiger.
Gewoon pendelbus. Was een aantal jaar geleden iets van 20 euro voor 'n retourtje en volgt zichzelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven