Seks gehad, niet geschoren, schaamte

10-07-2013 13:12 221 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om het maar plat te zeggen: ik heb seks gehad met een date, maar ik had niet verwacht dat het laat maar zeggen zo ver zou komen. Dus ik had mijn benen en oksels gelukkig wel geschoren, maar mijn schaamstreek -laat maar zeggen-, dus niet.



Vond dit enorm gênant. Vooral toen hij mij ontkleedde. Ik zat alleen maar in twijfel om het te zeggen of niet... zijn poging tot orale seks hield hij al snel voor gezien en ik voelde mij daardoor nog slechter.



Toen hadden we het dus soort van maar "condoom om en gaan" gedaan.



Moet ik dit nu alsnog tegen hem zeggen dat ik niet verwacht had dat we seks zouden hebben of mijn mond houden?



Damn wat voelt dit gênant zeg
quote:hairylover schreef op 11 juli 2013 @ 11:10:

Ik hou helemaal niet van geschoren ik vind een bos schaamhaar juist sexy mijn lul word er in ieder geval super stijf van



Sorry dat ik het misschien zeg, maar deze uitspraak icm met je nick lijkt net of het een fetish is. En een paar jaar geleden trimden we het alleen nog totdat het kale in kwam.



En bedoel je niet getrimd maar puur natuur of wel bijgehouden? Zit toch ook een verschil in.
Alle reacties Link kopieren
quote:robert036 schreef op 11 juli 2013 @ 12:50:

[...]





Ik ben een man van begin 40 die met zijn tijd mee gaat. Trouwens het kaal scheren is nu al ruim 15 jaar normaal.

Wil dus niet weten hoe het erbij jou uitziet na al die jaren.

Jij vindt dat het normaal is... dat is iets heel anders dan dat het ook werkelijk normaal is.



En dat zogenaamde hygiene verhaal is helemaal lachwekkend... dat zit echt volledig tussen je oren.
Hygiene verhaal lijkt mij ook onzin; het moet ergens heen en het vuil gaat anders gewoon op je huid zitten.
Alle reacties Link kopieren
Wat zouden we met zijn allen een hoop tijd overhouden wanneer wat haar hier en daar gewoon weer mag. Kan niet wachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:robert036 schreef op 11 juli 2013 @ 12:50:

[...]





Ik ben een man van begin 40 die met zijn tijd mee gaat. Trouwens het kaal scheren is nu al ruim 15 jaar normaal.

Wil dus niet weten hoe het erbij jou uitziet na al die jaren.Gosh, ik ben zo blij met mijn man, in de 40, die kennelijk níet met z'n tijd meegaat (maar met mij) .. overigens is kaal volgens mij alweer uit, dus loop jij ook achter, Robert
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:brandneteltje schreef op 11 juli 2013 @ 22:44:

Wat zouden we met zijn allen een hoop tijd overhouden wanneer wat haar hier en daar gewoon weer mag. Kan niet wachten.



Van wie laten we het afhangen dan, of haar 'mag' of niet?



Ik haal het eigenlijk alleen onder de oksels altijd weg. Heb slechts 1 man gehad, die hier wel eens een opmerking over maakte. Verder nooit moppers en commentaar. Nu ben ik inmiddels 20 jaar met m'n huidige man en is kaal pas sinds de afgelopen 15 jaar 'in', volgens Robert, dus daar kan het ook aan liggen. Ik heb me welgeteld 1x kaal geschoren en mijn man vond dat (gelukkig) helemaal niets. Ik ook niet trouwens. En dan nog al die uitslag die ik er van krijg.. ook zo charmant
Later is nu
Ik mis de fair and balanced mening van Willem een beetje op dit topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 11 juli 2013 @ 15:42:

[...]

En dat zogenaamde hygiene verhaal is helemaal lachwekkend... dat zit echt volledig tussen je oren.



De schaamluis is vrijwel uitgestorven juist door de alles-lekker-glad trend. Dus toch een stuk hygienischer!



http://www.nieuws.nl/opme ... uis-sterft-uit-door-waxen
Tjonge, wát een probleem zeg l

Ik ben 53, 27 jaar getouwd en heb ooit eens die onderkant gladgemaakt en man lag in een deuk en vond het geen gezicht én vond het onnatuurlijk. Maar oksels en benen moeten glad zijn

No way dat ik met mijn onstabiele handen ook maar ga proberen van mijn onderkant een modeverschijnsel te maken, dat kost me minstens één schaamlip (en écht, dat is al eens gebeurd..... nóóit meer want kon een dag of 2 amper lopen ) Zolang het maar niet zichtbaar is langs de onderbroek zal ik maar zeggen dus even de kantenmaaier opgeladen laten is goed.

Hij doet het maar met heel mijn natuurlijke verschijning (maar dan wél met gladde oksels en benen, dat dan weer wel )
Overigens: volgens man : stoppels beffen ook niet fijn, krijgt hij nogal een ruwe tong van
Alle reacties Link kopieren
Uhhh schaamluis heeft niet zoveel met hygiëne te maken, net zoals bij hoofdluis dat ook niet zo is.
Alle reacties Link kopieren
Hou jezelf sterk is belangrijk ! Je schaamt je omdat je je niet geschoren hebt, Speel juist mee in het spel focus je op hem niet op je eigen lichaam delen.. Ik denk dat de man dit helemaal niet storend vind zodra je hem de juiste verlangens geeft
Och, beetje haar op zijn tanden,kan hij meteen flossen
quote:quattro35 schreef op 11 juli 2013 @ 23:23:



[...]







De schaamluis is vrijwel uitgestorven juist door de alles-lekker-glad trend. Dus toch een stuk hygienischer!



http://www.nieuws.nl/opme ... uis-sterft-uit-door-waxen



Nou, ik heb nog nooit ooit schaamliuis gehad, goede hygiene heeft niks te maken met lichaamshaar want waaróm heeft een mens op bepaalde plaatsen haar?

Dat die dartele meiden van amper 16 al met kale mutsen lopen is meer een modetrend dan bittere noodzaak maar als je met een shave niet hygienisch bezig bent loop je net zoveel shit op als het aantal partners dat je hebt.

Wat heerlijk dat ik al 30 jaar dezelfde man heb die er net zo over denkt, dan hoef ik me niet druk te maken over enge beestjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:thaorchid schreef op 11 juli 2013 @ 23:36:

Overigens: volgens man : stoppels beffen ook niet fijn, krijgt hij nogal een ruwe tong van



Waar doen al die mannen die het over haren en stoppels hebben dat beffen dan??



Ik blijf me erover verbazen dat de actie kennelijk vooral zich op de buitenste schaamlippen concentreert. Ben ik nou zo raar dat ik het vooral belangrijk vind dat 'de binnenboel' (binnenste schaamlippen, clitoris) eeeh...de meeste actie krijgen? Daar groeit toch geen haar?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Schaamluis heeft haar nodig en is uitgestorven, omdat er minder schaamhaar is. Nouja, op die paar na, die zich nu in wenkbrauwen bevinden. Maar net als hoofdluis heeft de schaamluis niets met hygiëne te maken.



Vind ik een goede, Boebezoebe.. de schaamlippen gaan uit elkaar en daarbinnen bevindt zich het echte befwerk. De haren kriebelen hoogstens wat in de neus, denk ik dan.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Overigens vindt mijn dochter van 15 helemaal kaalgeschoren ook helemaal niets, dus 'al die pubers die glad en kaal zijn' valt wel mee. Volgens haar scheert geen van haar vriendinnen zich kaal. Dat is echt alweer een generatie daarboven.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik als inmiddels 61 jarige scheer me pas een jaar of 10. Ik stam uit de flowerpower periode. Toen werd er nog helemaal niet geschoren. Ik was zelfs een van de weinigen die een beetje bijknipte hoewel ik van nature echt niet zo zwaar behaard ben. Ook oksels waren in die tijd vaak voorzien van zo'n vieze pluk. net als de benen. Zag je door de panty al die haartjes zitten, brrrrr. Zo zie je maar, afhankelijk van tijd en mode. Wel heel belangrijk, vind ik dat alles schoon en fris is.
Alle reacties Link kopieren
Koop een scheermes pak het in en geef hem het kado bij de volgende date . Je maakt het probleem meteen bespreekbaar en misschien heb gelijk een mooi voorspel.
Alle reacties Link kopieren
voorbereiden op seks.

het is toch het mooiste als het spontaan gebeurt.

en die haartjes.ok glad is de mode.

dan was jij nu even uit de mode.

ik snap die vent niet.

hoe deden ze het in de jaren 70 dan?

niet beffen?
Alle reacties Link kopieren
quote:yrrah46 schreef op 15 juli 2013 @ 17:20:

voorbereiden op seks.

het is toch het mooiste als het spontaan gebeurt.

en die haartjes.ok glad is de mode.

dan was jij nu even uit de mode.

ik snap die vent niet.

hoe deden ze het in de jaren 70 dan?

niet beffen?Toen wisten ze niet beter
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 10 juli 2013 @ 13:21:

Oh ik heb dat ook wel eens gehad hoor, maar dan was ik er van te voren al wel duidelijk over



Euhm, schatje....ik heb me niet geschoren, ik kan even onder de douche duiken



Maar meestal was dat niet nodig



" .... en hou maar op met scheren

je bent al bloot genoeg

laat dat eksternest maar hangen

of scheer je morgen vroeg ?



(Urbanus, poesje stoei)
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Altijd als ik me heb geschoren volledig, voel ik me zo meisjes achtig



Ik werk het dus liever bij. Mijn vriend boeit het niks, die ging ook naar direct naar beneden nadat ik was herstelt van een gebroken heup En dat duurde wel wat langer dan 4 weken.



Als een man je echt leuk vindt, maakt dat hem niks uit!

Ben benieuwd hoe het nu gaat tussen jullie.
quote:mila.nl schreef op 10 juli 2013 @ 13:18:

Ik denk zo'n bijna 4 weken niet geschoren. Pure gemakzucht van mijzelf en omdat ik druk ben geweest. (ja dom excuus)



Hij was blijkbaar wel voorbereid want alles was geschoren of getrimd.



Joh, daar is toch niks doms aan. Shit happens, ik heb ook wel eens even geen tijd/zin. Ben trouwens ook ooit een keer heel snel nog onder de douche gesprongen. En een keer nog heel zwakjes geprotesteerd: 'maar ik heb helemaal niet gedoucht!'



Kan me voorstellen dat ie niet oraal wil gaan, maar verder overleeft ie het heus wel hoor.
Alle reacties Link kopieren
HOe is het afgelopen Mila? Inmiddels alweer contact met de man in kwestie? ben benieuwd. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven