The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?



Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.



En jij?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Mijn laatste baan...was een Wereldbank,maar kon het door mijn gezondheid niet volhouden...



Waar heb je spijt van
Alle reacties Link kopieren
Twist!! Dat is lang geleden! Dankjewel voor je lieve woorden! Hoe gaat het met je? En Joopie, er was geen toepasselijker liedje! Heel lief! En Lilly-Rose, trek je het allemaal nog een beetje? Sterkte!!



Heb hier heel lang over nagedacht... Ik heb eigenlijk niet echt spijt. Ik vind het jammer dat bepaalde dingen zijn gebeurd, dat ze me zijn overkomen. Maar ik heb daardoor veel geleerd en was anders niet zo sterk als ik nu ben!



Heb jij weleens 112 gebeld? Waarvoor?
Alle reacties Link kopieren
Ja, Jaren geleden liep ik in het dorp en had iemand de kleding-inzameling bak in de fik gezet. Toen ik voorbij liep was alleen de rook te zien, 112 gebeld en uiteindelijk is het geblust =D . Verder is er vaker 112 voor mij gebeld dan dat ik ze zelf aan de lijn heb gehad om iets te melden..



Welke kleuren heeft jou huiskamer?
Never hold your head down, never say you can't, never limit yourself, never stop believing
Alle reacties Link kopieren
De voorkamer van mijN woonkamer heeft rood/paars/blauw tinten. De achterkamer (eetgedeelte) heeft grijsgroen/blauw. Daar staat ook mijn Expedit-vakken kast en daarin staan allerlei kleuren.



Ben jij weleens flauwgevallen?
Ja, tijdens bloed geven, of na een chemokuur. Flauwgevallen van de hitte of pijn. Ben de tel onderhand wel kwijtgeraakt.



Heb je wel eens een ongeluk gezien of meegemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb zelf een ongeluk gehad met mn opeltje. Het was glad en ik raakte in n slip. Ik reed echt niet hard, zag links dikke eikenbomen en rechts een weiland, dus geprobeerd om bij te sturen. Uiteindelijk richting weiland gegleden, tegen een biels aangereden, over de kop geslagen en toen stond ik weer met mn neus in richting waar ik vandaan kwam. Overal glas, auto total loss. Alle boodschappen verzameld en verderop in het weiland gerend want er kwam rook uit de motorkap. En toen ik me omdraaide...... Ongelofelijk staan huilen. Trauma, beschadigd vlies rond mn ribben, (kneuzing blijkt achteraf breuk te zijn geweest), glassneetjes. Maar dat is niets als je ziet hoe de auto eruit zag.



Wat zul jij nooit bespreken met anderen?
Poeh Julia wat heftig!



Mijn seksleven bespreek ik niet met anderen.



Wie is jouw grote voorbeeld?
Alle reacties Link kopieren
Ja, was het ook! Ik dacht echt: "Ik ga nu dood! Ik wil dit niet!!!" In die enkele seconden, schieten er 100 gedachten door je hoofd! Ik heb snel denkende hersens, maar op dat moment was het echt een race. Absolute overlevingsdrang in combinatie met adrenaline. Vriend gebeld, die is met een collega naar de plek van het ongeluk gereden. Zich rotgeschrokken van mijn autootje in puin. Naar mijn huis gereden en daar stond ik, stuiterend van de adrenaline de verzekering te regelen en een sleepwagen te bestellen. Hij keek zijn ogen uit toen hij me "zonder kleerscheuren" zag.



Mijn voorbeeld bestaat uit meerdere invloeden... Mijn zus, in combinatie met mijn voormalig nei-coach, Jochem Myjer en positieve en eerlijke mensen in mijn omgeving.



Waar geniet jij het meest van, in de lente?
Alle reacties Link kopieren
Prunus, lammetjes en jonge eendjes.



Wat heb jij vanavond gegeten?
Een kliekje nasi wat ik nog in de vriezer had liggen. Gebakken eitje erbij en smikkelen maar.



Als je vandaag boodschappen hebt gedaan en/of bent wezen shoppen, wat heb je dan allemaal gekocht?
Alle reacties Link kopieren
Optimel, bloemen, plantjes, kattengrind
Alle reacties Link kopieren
Wanneer was je voor het laatst echt verliefd
Alle reacties Link kopieren
Ondanks de onzekere tijd waarin vriend en ik nu zitten, heb ik me de afgelopen week wel weer echt verliefd gevoeld. Dat ik me zit te verheugen om hem weer te zien, niets liever wil dan lekker tegen hem aankruipen, cd'tje weer geluisterd met onze liedjes die ik van hem kreeg.... Dit heb ik onze hele relatie met vlagen zo gehad. Gebrek aan liefde voor elkaar is in ieder geval niet de reden van onze problemen!



Welke serie volg je? (al dan niet op netflix oid)
Alle reacties Link kopieren
Gtst



Wat je je mooiste film
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment:

Romantisch: Ps. I love you

Feelgood1: Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain

Psychologie: Shutter Island

Nostalgie: Groundhog Day

Actie/misdaad: Se7en

Feelgood2: Intouchables

Animatie: Ratatouille



Om het maar lekker in Paas-sferen te houden: Hoe eet jij het liefst een ei? (gekookt, hard/zacht, gebakken, hele/kapotte dooier enz)
Alle reacties Link kopieren
ik lust het allemaal .

Hard gekookt, zacht gekookt, gebakken, met of zonder spek, eierpannenkoek met of zonder kaas, omelet, gevulde omelet, roergebakken ei, gepocheerd ei, eiersalade, gevuld ei, maakt mij niet uit, ik eet het haha.....



hoeveel vrije dagen heb je nu rond de pasen?
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha!! Dus Pasen is wel een beetje jouw feest? :D



Gewoon het weekend vrij en morgen ook nog. De rest van de week ben ik weer aan het werk. Heel veel collega's zijn vrij, de komende twee weken.



Wat vind jij de lekkerste smaak? (de groentensoep van je oma, chocola van een bepaald merk, ijsje van de italiaan, chili van je tante, oid. niet alleen zoet/zout/zuur)
Dat was vroeger de zelfgemaakte groentesoep van mijn moeder. Ik heb het nooit zelf zo goed kunnen koken maar ik weet nog als de dag van gisteren hoe die soep smaakte. Heerlijk gewoon.



Het is nu zo rond de klok van zeven uur 's ochtends. Weet jij wat je rond die tijd deed?
Alle reacties Link kopieren
Al een uur wakker liggen in mijn bed hopende weer in slaap te vallen (niet gelukt)



hoeveel gekookte eieren heb je gegeten tot nu toen dit weekend?
Alle reacties Link kopieren
Eén



Regent het bij jou ook?
Alle reacties Link kopieren
nee



Moet je ook je hond binnenkort in laten enten?
Alle reacties Link kopieren
Euhm..... Nee, dat niet nee.



Wat wil jij ooit nog eens maken qua eten?
Ik zou het niet weten. Ik heb niet echt iets specifieks 'op het menu' staan om het zo maar even te zeggen.



En jij?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee



Wat is je lievelings eten
Alle reacties Link kopieren
Mosselen! Jummie



Wat is jouw favoriete deel van de dag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven