-NIEUW- Zwanger vanaf jan14 Blauw-Roze

10-01-2014 22:23 984 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Wij kletsen met z'n allen over zwanger worden.





Naam Leeftijd Ronde NOD Kind Elfje08 25 - 27 3 29 maa 1e Shirmama 21 - 23 3 16 apr 1e Belle85 28 - 32 4 1 mei 1e Theo75 26 - 29 4 15 mei 1e Kateline 27 - 30 3 24 mei 1e Emmy_82 31 - 32 3 17 juni 1e Hartjebloem 27 - 35 2 23 juni 1e Ladyofthe

sunshine 22 - 25 2 1e Nicje300 27 6 1e Deetje83 30 - 27 2 Zwanger

4 nov '14 1e Jocie 26 - 27 2 Zwanger 1e Aardbeitje86 27 - 30 3 Zwanger 1e Pipokoeie 31 - 36 1 Zwanger 1e Mandy92 21 - 25 4 Zwanger 1e Dock1938 32 - 33 7 Zwanger 1e Miss-V 27 - 27 3 Zwanger 1e Zonnebloem

-84 29 - 33 3 Zwanger 1e Justik 31 4 Zwanger 1e Kissie01 27 - 30 3 Zwanger 1e



Nieuwe NOD? Graag ff dik gedrukt aangeven
Alle reacties Link kopieren
Justik! Spannend! Laat je het ons morgen even weten
Alle reacties Link kopieren
@theo ooh kan mij voorstellen dat je daar zo tegenop zit zeg!!

en dat je een dipje heb het is zo balen he weer ongesteld! Hoe is ie nu?



Ja ik laat het weten morgenochtend zou ik wel weer vroeg wakker zijn kan niet wachten
Alle reacties Link kopieren
Justik... Mijn eerste test was ook een licht streepje. Dag erna digitale clear blue en die gaf zwanger aan... Ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen met etos zwangerschaptest gedaan. En ik zag weer een licht streepje... Na het lange weekend maar een clearblue doen heb er nu nog 3 liggen die kom mijn weekend wel door hihi.. Durf nog niet te blij te zijn. .. Al ben ik het wel word met beide beentjes op de grond gehouden Door mijn vriend pfffff..
Alle reacties Link kopieren
Spannend hoor
leuk justik!! ziet er goed uit!
Alle reacties Link kopieren
@theo is de babyshower nog mee gevallen of niet?



@justic spannend..





Ik heb een vraagje ik ben nog niet ongesteld geworden en heb inmiddels twee testen gedaan maar zag niks..behalve dan het controle streepje



Weet iemand hoeveel kans er nog is dat ik zwanger kan zijn of is de kans groter dat ik ongesteld word omdat hij al twee keer negatief was ik bedoel het zou logisch klinken als de test aangeeft niet zwanger hoe kan het dan een paar dagen later wel zo zijn? Ik denk dus dat ik gewoon moet wachten tot ik ongesteld word maar misschien weet iemand dat of met toch nog kan of dat ik dat kleine beetje hoop beter kan bewaren tot volgende maand?
Alle reacties Link kopieren
Heb je regelmatige cyclus? Bij mij duurde vorige keer ook langer... zou nog even afwachten en over paar dagen weer een test doen. Succes!
poeh geen idee kissie.. lastig.



babyshower is net afgelopen.. was wel leuk maar blij dat het voorbij is. bij het kijken van het kamertje vond ik het wel heel lastig om zo'n kast vol kleding broekjes sokjes schoentjes te zien. tis allemaal zoo schattig!!
shirmama hoe gaat het bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Oke ik wacht wel af.. Heb geen andere keus hihi maar euhm:



Allemaal fijne paasdagen!!!
Alle reacties Link kopieren
@theo ik snap dat het lastig was en vooral omdat je het zelf zo graag wil en je bezig mee bent zeg maar.



@ kissie was je vorige x regelmatig ongesteld? Ik zou over paar dagen weer test doen. Totdat je echt zeker weet dat je wel of niet zwanger ben.





Ik heb net weer een test gedaan ene het is geen tuur streepje maar een zichtbaar streepje. Niet zo dik als het controlestreepje....

Zou het echt zo zijn vorige maand had ik dag na mijn nod al geen positieve test meer.... echt zo spannend dit
Alle reacties Link kopieren
Spannend Justik, maar een streep is toch een streep?! Er zijn er al veel zwanger hier! Ik heb er toch voor gekozen om vorige x niet in de tabel te gaan, wilde er niet teveel mee bezig zijn maar ik blijf hier steeds meelezen.

Ik ben 2 dgn overtijd nu, voel me prima alleen grote boobies... Ga zo een testje doen, ben al uur wakker maar vriend slaapt nog... Grr
Alle reacties Link kopieren
@ janna spannend Mijn vriend sliep ook nog ben gewoon iets te luidruchtig uit bed gegaan sorry schat die deur vloog uit mijn handen hahah kon echt niet wachten...



Laat je het weten als je getest hebt.
Alle reacties Link kopieren
@ justik... Ik denk toch echt dat ik je mag feliciteren!!!



@janna: laat je zo iets weten? Je maakt het wel spannend .
Alle reacties Link kopieren
@justik!!! Ik denk inderdaad dat we je mogen feliciteren! Wat is dit een vruchtbare periode geweest zeg:-)



@hier ik dacht altijd dat als je zwanger bent dat je dat enorm zou voelen en merken. Af en toe een krampje, mn borsten doen de ene dag meer pijn dan de andere... Dus niet echt heel erg het gevoel. Ik vergeet het ook af en toe haha Zo'n gek idee dat er een kindje in mij groeit. Nu is het ongeveer zo groot als een rijstkorrel... Nog gekker idee... Haha



@janna laat je het ons weten??? Spannend
Alle reacties Link kopieren
Zwanger! Duidelijke streep maar wel licht van kleur nog. Ik ben blij maar vindt het ook doodeng..
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd janna!!!



Spannend he vind ik ook hoor maar zooooo leuk
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaa Janna!!! Gefeliciteerd!!!!

Inderdaad een vruchtbare maand!!



Miss-V: ik heb hetzelfde... Voel niet veel, ben helemaal niet moe of misselijk. Wel heb ik gevoelige borsten en af en toe wat buikpijn. Ook ik vind het een gek idee! Wanneer denk je dat je bent uitgerekend?
Alle reacties Link kopieren
Super gefeliciteerd! Wat een goed nieuws allemaal zeg.



Fijne Pasen allen!
Alle reacties Link kopieren
@janna gefeliciteerd!!!

@zonnebloem stieken fijn om te horen dat ok niet de enige ben. Ik denk dat ik half december uitgerekend ben.. Jij?
Alle reacties Link kopieren
@Janna: gefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie voor de lieve reacties. Het is een beetje onwerkelijk allemaal net alsof het niet echt is. En ik kan zo slecht geheimpjes bewaren...

Ik had ook niet gedacht dat het zo snel raak zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
@ miss-v: ik denk half of eind december, maar hoop natuurlijk vóór de Kerst! Over 2 weken heb ik de eerste echo.. Spannend!
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf maar kijken naar de test ; D . Is het echt zoo met 3 positieve testen moet het wel toch. . ik heb nergens last van alleen sinds weekje in mijn rechterzij soort van spierpijn....

Ik kan ook Geen geheimen bewaren haha te leuk nieuws dit toch



@janne hoeveelste ronde was dit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven