Gezondheid alle pijlers

spierpijn of niet

19-04-2014 09:32 12 berichten
Het begon gisterochtend. Tintelende arm en vingers. In de auto gisteravond sloeg dit over naar een stekende en zeurende pijn in mijn bovenarm uitstralend naar mijn pols en vingers. Rond een uur of 20.00 kon ik mijn arm niet meer bewegen door de pijn. Wezen douchen en de arm werd soepeler, voor 10 minuten. De hele nacht wakker gelegen omdat ik pijn had. Het is alsof ze een bloeddrukband om mijn bpvenarm stevig hebben opgeblazen en dat zo blijft. Heb een tramal ingenomen maar dat hielp niet (gebruik dit chronisch voor andere pijn)

wat zou dit kunnen zijn?
Geen idee maar ik zou de HAP bellen.
Ja, ik zou hier met spoed naar laten kijken.
Alle reacties Link kopieren
Is het aan 1 kant? De linker? Heb je gesport? Wat heb je voor sport gedaan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Naar de dokter. Het kan van alles zijn, maar alleen al de pijn is reden genoeg om naar de dokter te gaan.
Ga zo dan de hap bellen (ben nu op texel maar hopelijk hoef ik niet naar den helder) heb geen krachtsverlies gelukkig. Het is rechts.
Ben alleen wezen fietsen woensdag en donderdag. Werken mag ik dinsdag pas omdat ik 3 weken geleden een operatie heb gehad aan mn hersenen (klinkt erger dan t is)
Alle reacties Link kopieren
Behalve dat het niet mag, kan ik ook geen diagnose stellen gebaseerd op een paar regels klavhtenomschrijving. Bel dus gewoon de HAP op.



Grote kans dat het iets onschuldigs is, maar meer dan spierpijn. En met de juiste diagnose, kan je ook de juiste behandeling krijgen.



Het is niet verstandig om een voorgeschreven pijnstiller voor iets anders in te nemen dan voor de originele klacht!
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
VAnmiddag naar de ha. Wss peesontsteking. Bleegh
Het komt bij mij niet over als spierpijn, dus ik zou wel de HAP bellen voor de zekerheid. Want wachten tot dinsdag zou ik niet doen.
Alle reacties Link kopieren
o, ik ben mosterd zie ik.
Het is overbelast... Bleegh.. Waarvan dat mag Joost weten. Warm houden met een kruik en lekker los laten slingeren. Als het dinsdag nog zo is ga ik naar mijn eigen huisarts.

Hoop niet dat t alsnog een peesontsteking is want die mag je niet wam houden. Oh en mag 6 paracetamol per dag :/ (vraag me nu ineens af waarom hij me diclofenac voor wilde schrijven dat is toch voor ontstekingen??)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven