Ontdekt door een forummer

18-04-2014 08:44 147 berichten
Afgelopen zondag was de marathon van Rotterdam en ik fietste mee met een maat/vriend/mattie van mij. Die overigens de marathon liep in een staggering 3 uur 16.



Maar twee dagen erna kreeg ik een berichtje van een niet nader bij naam te noemen forummer dat ze mij gezien had, dat ik bij haar langs fietste.



Nu slaap ik al dagen niet want mijn anonimiteit is weg. Nu kan ik nooit meer ongestoord de relnicht als hetero hier uithangen. Wat nu?



Alle reacties Link kopieren
Ik ken je niet hoor Badmeester. (Maar weet wel hoe je eruit ziet.)
quote:Geroldine schreef op 19 april 2014 @ 00:57:

[...]



+1

En het openen van een leuk topic leer je nog wel Humor
Alle reacties Link kopieren
quote:Rary schreef op 18 april 2014 @ 14:24:

Wie BM kent, weet dat hij zelf altijd eerlijk is, én ook tegen een stootje kan...Eens en ik ken hem niet. Ik weet wel waar hij woont, hoe hij eruit ziet, welke kleren hij graag draagt en hoe zijn vrouw eruit ziet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:marseille schreef op 19 april 2014 @ 10:01:

Ik ken je niet hoor Badmeester. (Maar weet wel hoe je eruit ziet.)+1
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 18 april 2014 @ 10:02:

[...]





Ja ga het even noemen.... dan wordt t heulemaal makkelijk



Vrouwen... Hahaha, ben je vergeten dat je hier zelf uitgebreid hebt geroepen welk huis je van plan was te gaan kopen? Toen dacht ik al: bijzonder, want dan weet iedereen straks waar je huis woont.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 19 april 2014 @ 10:23:

[...]





Hahaha, ben je vergeten dat je hier zelf uitgebreid hebt geroepen welk huis je van plan was te gaan kopen? Toen dacht ik al: bijzonder, want dan weet iedereen straks waar je huis woont.Nee joh, maar ondanks dat ik een beroep uitoefen waarbij ik uitsluitend moet nadenken oo academisch niveau verbaas ik mezelf soms over mijn domheid.
quote:badmeester schreef op 19 april 2014 @ 10:29:

[...]





Nee joh, maar ondanks dat ik een beroep uitoefen waarbij ik uitsluitend moet nadenken oo academisch niveau verbaas ik mezelf soms over mijn domheid.Tjongejonge, je bent ook nog van academisch niveau. Domheid komt voor onder alle lagen van de bevolking en dus ook bij jou . Aandachttrekkerij, dat is het...
Mocht het een troost zijn BM: voor mij ben je nog steeds anoniem.
Alle reacties Link kopieren
quote:LouisaVuitton schreef op 19 april 2014 @ 10:36:

[...]





Tjongejonge, je bent ook nog van academisch niveau. Domheid komt voor onder alle lagen van de bevolking en dus ook bij jou . Aandachttrekkerij, dat is het...PMS?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very__Cherry schreef op 19 april 2014 @ 10:45:

[...]



PMS?



Frustratie....ik blijk de enige te zijn die BM niet kent....



En ik kan er blijkbaar ook niet tegen als een forummer zich zo belangrijk voelt - of het nu grappig is bedoeld of niet....
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 19 april 2014 @ 02:43:

Wanneer je er geen moeite meer in steekt om bepaalde bezigheden van jezelf voor anderen te verbergen, ben je zo vrij als een vogeltje. Volgens mij is het voor veel mensen beangstigend, maar het werkt wel. Kost wel effe tijd.Hier zit wat in. BM weet dit ook en opent daarom dit topic met wat humor en zelfspot. Ook een manier om het te relativeren.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:LouisaVuitton schreef op 19 april 2014 @ 10:49:

[...]





Frustratie....ik blijk de enige te zijn die BM niet kent....



En ik kan er blijkbaar ook niet tegen als een forummer zich zo belangrijk voelt - of het nu grappig is bedoeld of niet....



Goh, ben je vanmorgen vergeten je humorknop aan te zetten?

En als dit topic je zo ergert, dan kijk je er toch niet in.

Trouwens, ik ken BM ook niet maar vind hem wel geinig.
quote:LouisaVuitton schreef op 19 april 2014 @ 10:49:

[...]





Frustratie....ik blijk de enige te zijn die BM niet kent....



En ik kan er blijkbaar ook niet tegen als een forummer zich zo belangrijk voelt - of het nu grappig is bedoeld of niet....



Nee hoor, ik ken hem ook niet. Maar zonodig vind ik mezelf nog veel belangrijker dan BM. En leuker, en grappiger etc.

Maar dat is gewoon een ego-dingetje.
quote:Wollstonecraft schreef op 19 april 2014 @ 10:56:

[...]





Goh, ben je vanmorgen vergeten je humorknop aan te zetten?

En als dit topic je zo ergert, dan kijk je er toch niet in.

Trouwens, ik ken BM ook niet maar vind hem wel geinig.Jij kan het humor vinden, ik niet.....
quote:LouisaVuitton schreef op 19 april 2014 @ 11:00:

[...]





Jij kan het humor vinden, ik niet.....



Tja, je hoeft hier niet te kijken.



Tenzij je er behoefte hebt je even te ergeren en af te geven op iemand anders. Zoals je zegt: domheid komt overal voor...
Ach joh ik ken BM ook niet.
quote:ThunderassMan schreef op 19 april 2014 @ 10:58:

[...]





Nee hoor, ik ken hem ook niet. Maar zonodig vind ik mezelf nog veel belangrijker dan BM. En leuker, en grappiger etc.

Maar dat is gewoon een ego-dingetje.Serieus hier moest ik echt hard om lachen!
Van sommige mensen die ik in RL tegenkom, denk ik wel eens zouden die en die forummer zijn?
Maar ik vind het juist wel leuk dat dit forum redelijk anoniem is
quote:Wollstonecraft schreef op 19 april 2014 @ 11:03:

[...]





Tja, je hoeft hier niet te kijken.



Tenzij je er behoefte hebt je even te ergeren en af te geven op iemand anders. Zoals je zegt: domheid komt overal voor...



Zeg zeg....de pot verwijt de ketel. Dit is een forum en ik reageer op onderwerpen waar ik op wil reageren. Of ga jij mij even vertellen waar ik wel en niet op mag reageren?



Ik heb mijn humorknop tenminste nog, jammer dat jij de jouwe al jaren kwijt bent.
quote:LouisaVuitton schreef op 19 april 2014 @ 11:07:

[...]





Zeg zeg....de pot verwijt de ketel. Dit is een forum en ik reageer op onderwerpen waar ik op wil reageren. Of ga jij mij even vertellen waar ik wel en niet op mag reageren?



Ik heb mijn humorknop tenminste nog, jammer dat jij de jouwe al jaren kwijt bent.
Ja ze hebben ruzie om mij. Dit is echt mijn ultieme droom als verkapte relnicht!!!!
quote:Wollstonecraft schreef op 19 april 2014 @ 11:08:

[...]





Hup, ga maar snel zoeken....als je hier al om moet lachen....
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 19 april 2014 @ 11:10:

Ja ze hebben ruzie om mij. Dit is echt mijn ultieme droom als verkapte relnicht!!!!



Dit!

Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:badmeester schreef op 19 april 2014 @ 11:10:

Ja ze hebben ruzie om mij. Dit is echt mijn ultieme droom als verkapte relnicht!!!!Geniet er maar van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven